Even doorduwen dan.quote:
nee sorry, dan krijg ik last van mijn aambeienquote:
Moet ook het goede gat zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee sorry, dan krijg ik last van mijn aambeien
She likes her nutsquote:
oh gatfer deze miquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet ook het goede gat zijn.
[..]
She likes her nuts
En zo waarschijnlijk bier drinken.quote:
Veel plezierquote:
Awquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanuit t ziekenhuis...
te hoge bloeddruk...
Echt he, het plakt als de ziekte.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:50 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer allemaal. Wat een warmte toch opeens.
Lekker wat gehaald voor in de oven, geen gekook en in de tussentijd lekker buiten zitten met een koud pilsje.
En sterkte Gewoonmezelf87!
Was vanochtend al vies benauwd. Maar goed, ik prefereer dit mega boven die stomme kou. Plus de vrouwwezens lopen er ook een stuk leuker bij nuquote:
True, de kou kan me gestolen worden maar dit is ook niet alles.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was vanochtend al vies benauwd. Maar goed, ik prefereer dit mega boven die stomme kou. Plus de vrouwwezens lopen er ook een stuk leuker bij nu
"Komt wel goed schatje."quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Das t voordeel van in t ziekenhuis liggen,.airco![]()
ik kan hier zo slecht tegen....
Insgelijks mijn waardequote:
Thank youquote:
heb geen bier meer in huisquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:25 schreef xFriendx het volgende:
Zeker goede avond zo. Lekker in de tuin, pizza bijna klaar, boek er bij, pils er bij.
Hoe kan het beter.
Wordt malibuquote:
Sterkte meis!quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanuit t ziekenhuis...
te hoge bloeddruk...
Ik had niet teruggelezen voordat ik postte...quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanuit t ziekenhuis...
te hoge bloeddruk...
Daar is ze inderdaad weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |