abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 16:53:27 #91
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142142396
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:49 schreef zeefje het volgende:
ik ben bijna klaar :P
Even doorduwen dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 10 juli 2014 @ 16:53:50 #92
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142142413
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Even doorduwen dan.
nee sorry, dan krijg ik last van mijn aambeien
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 10 juli 2014 @ 16:53:57 #93
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_142142418
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Hier houden we niet van droog. :(
wel van kloten?
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 16:56:49 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142142509
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:53 schreef zeefje het volgende:

[..]

nee sorry, dan krijg ik last van mijn aambeien
Moet ook het goede gat zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

wel van kloten?
She likes her nuts :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 10 juli 2014 @ 16:57:06 #95
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142142519
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:49 schreef zeefje het volgende:
ik ben bijna klaar :P
Ik ook *O*
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  donderdag 10 juli 2014 @ 16:58:41 #96
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142142569
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:57 schreef aeque het volgende:

[..]

Ik ook *O*
*O*
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 10 juli 2014 @ 16:58:54 #97
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142142575
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Moet ook het goede gat zijn.

[..]

She likes her nuts :P
oh gatfer deze mi
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 10 juli 2014 @ 17:00:19 #98
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142142624
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:58 schreef zeefje het volgende:

[..]

*O*
En zo waarschijnlijk bier drinken. :9
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  donderdag 10 juli 2014 @ 17:08:42 #99
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142142941
jongens ik ga :W
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 17:31:59 #100
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142143716
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:08 schreef zeefje het volgende:
jongens ik ga :W
Veel plezier :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142143861
:W vanuit t ziekenhuis... :'( te hoge bloeddruk...
S. 2014
J. 2016
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 17:39:53 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142143911
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W vanuit t ziekenhuis... :'( te hoge bloeddruk...
Aw :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142144149
Hi weer allemaal. Wat een warmte toch opeens.

Lekker wat gehaald voor in de oven, geen gekook en in de tussentijd lekker buiten zitten met een koud pilsje.

En sterkte Gewoonmezelf87!
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 17:53:29 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142144245
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:50 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer allemaal. Wat een warmte toch opeens.

Lekker wat gehaald voor in de oven, geen gekook en in de tussentijd lekker buiten zitten met een koud pilsje.

En sterkte Gewoonmezelf87!
Echt he, het plakt als de ziekte.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142144301
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Echt he, het plakt als de ziekte.
Was vanochtend al vies benauwd. Maar goed, ik prefereer dit mega boven die stomme kou. Plus de vrouwwezens lopen er ook een stuk leuker bij nu :9
pi_142144665
Das t voordeel van in t ziekenhuis liggen,.airco :P

ik kan hier zo slecht tegen....
S. 2014
J. 2016
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 18:07:23 #107
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142144673
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:55 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Was vanochtend al vies benauwd. Maar goed, ik prefereer dit mega boven die stomme kou. Plus de vrouwwezens lopen er ook een stuk leuker bij nu :9
True, de kou kan me gestolen worden maar dit is ook niet alles.

En ja, in de stad liepen ze er ook lekker bij :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 18:07:43 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142144686
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Das t voordeel van in t ziekenhuis liggen,.airco :P

ik kan hier zo slecht tegen....
"Komt wel goed schatje."

:P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142144996
Goede avond allen tesamen :W
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 18:19:32 #110
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142145008
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
Goede avond allen tesamen :W
Insgelijks mijn waarde :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142145043
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Insgelijks mijn waarde :W
Thank you :D
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142145180
Zeker goede avond zo. Lekker in de tuin, pizza bijna klaar, boek er bij, pils er bij.

Hoe kan het beter.
pi_142145287
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:25 schreef xFriendx het volgende:
Zeker goede avond zo. Lekker in de tuin, pizza bijna klaar, boek er bij, pils er bij.

Hoe kan het beter.
heb geen bier meer in huis :(
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142145790
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:29 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

heb geen bier meer in huis :(
The horror ;(
pi_142146189
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

The horror ;(
Wordt malibu :o
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 10 juli 2014 @ 20:53:48 #116
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142150036
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142151872
Goedenavond allen :)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:32:40 #118
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142151986
En daar is ze weer *)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:32:56 #119
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142151999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W vanuit t ziekenhuis... :'( te hoge bloeddruk...
Sterkte meis!
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:44:20 #120
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142152511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W vanuit t ziekenhuis... :'( te hoge bloeddruk...
Ik had niet teruggelezen voordat ik postte... :@ Maar sterkte!

quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:32 schreef zeefje het volgende:
En daar is ze weer *)
Daar is ze inderdaad weer. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')