abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142143861
:W vanuit t ziekenhuis... :'( te hoge bloeddruk...
S. 2014
J. 2016
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 17:39:53 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142143911
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W vanuit t ziekenhuis... :'( te hoge bloeddruk...
Aw :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142144149
Hi weer allemaal. Wat een warmte toch opeens.

Lekker wat gehaald voor in de oven, geen gekook en in de tussentijd lekker buiten zitten met een koud pilsje.

En sterkte Gewoonmezelf87!
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 17:53:29 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142144245
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:50 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer allemaal. Wat een warmte toch opeens.

Lekker wat gehaald voor in de oven, geen gekook en in de tussentijd lekker buiten zitten met een koud pilsje.

En sterkte Gewoonmezelf87!
Echt he, het plakt als de ziekte.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142144301
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Echt he, het plakt als de ziekte.
Was vanochtend al vies benauwd. Maar goed, ik prefereer dit mega boven die stomme kou. Plus de vrouwwezens lopen er ook een stuk leuker bij nu :9
pi_142144665
Das t voordeel van in t ziekenhuis liggen,.airco :P

ik kan hier zo slecht tegen....
S. 2014
J. 2016
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 18:07:23 #107
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142144673
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:55 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Was vanochtend al vies benauwd. Maar goed, ik prefereer dit mega boven die stomme kou. Plus de vrouwwezens lopen er ook een stuk leuker bij nu :9
True, de kou kan me gestolen worden maar dit is ook niet alles.

En ja, in de stad liepen ze er ook lekker bij :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 18:07:43 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142144686
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Das t voordeel van in t ziekenhuis liggen,.airco :P

ik kan hier zo slecht tegen....
"Komt wel goed schatje."

:P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142144996
Goede avond allen tesamen :W
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 18:19:32 #110
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142145008
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
Goede avond allen tesamen :W
Insgelijks mijn waarde :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142145043
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Insgelijks mijn waarde :W
Thank you :D
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142145180
Zeker goede avond zo. Lekker in de tuin, pizza bijna klaar, boek er bij, pils er bij.

Hoe kan het beter.
pi_142145287
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:25 schreef xFriendx het volgende:
Zeker goede avond zo. Lekker in de tuin, pizza bijna klaar, boek er bij, pils er bij.

Hoe kan het beter.
heb geen bier meer in huis :(
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142145790
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:29 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

heb geen bier meer in huis :(
The horror ;(
pi_142146189
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

The horror ;(
Wordt malibu :o
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 10 juli 2014 @ 20:53:48 #116
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142150036
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142151872
Goedenavond allen :)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:32:40 #118
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142151986
En daar is ze weer *)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:32:56 #119
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142151999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W vanuit t ziekenhuis... :'( te hoge bloeddruk...
Sterkte meis!
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:44:20 #120
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142152511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W vanuit t ziekenhuis... :'( te hoge bloeddruk...
Ik had niet teruggelezen voordat ik postte... :@ Maar sterkte!

quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:32 schreef zeefje het volgende:
En daar is ze weer *)
Daar is ze inderdaad weer. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:49:36 #121
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142152738
It was a long day :'(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142152778
Maar gelukkig is het nu ook weekend
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:51:27 #123
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142152837
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
Maar gelukkig is het nu ook weekend
Nee :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142152862
Voor mij nog niet :)
Man man wat een dagen. Mss valt t voor mij extra op hoor omdat ik een poos geen werk heb gehad
Do what you love, love what you do!
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:53:03 #125
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142152913
Was inderdaad een lange en vermoeide dag. Maar op terras zitten heeft me wel goed gedaan. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')