Awquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanuit t ziekenhuis...
te hoge bloeddruk...
Echt he, het plakt als de ziekte.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:50 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer allemaal. Wat een warmte toch opeens.
Lekker wat gehaald voor in de oven, geen gekook en in de tussentijd lekker buiten zitten met een koud pilsje.
En sterkte Gewoonmezelf87!
Was vanochtend al vies benauwd. Maar goed, ik prefereer dit mega boven die stomme kou. Plus de vrouwwezens lopen er ook een stuk leuker bij nuquote:
True, de kou kan me gestolen worden maar dit is ook niet alles.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was vanochtend al vies benauwd. Maar goed, ik prefereer dit mega boven die stomme kou. Plus de vrouwwezens lopen er ook een stuk leuker bij nu
"Komt wel goed schatje."quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Das t voordeel van in t ziekenhuis liggen,.airco![]()
ik kan hier zo slecht tegen....
Insgelijks mijn waardequote:
Thank youquote:
heb geen bier meer in huisquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:25 schreef xFriendx het volgende:
Zeker goede avond zo. Lekker in de tuin, pizza bijna klaar, boek er bij, pils er bij.
Hoe kan het beter.
Wordt malibuquote:
Sterkte meis!quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanuit t ziekenhuis...
te hoge bloeddruk...
Ik had niet teruggelezen voordat ik postte...quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanuit t ziekenhuis...
te hoge bloeddruk...
Daar is ze inderdaad weer.quote:
Dag welpquote:
Tenzij je een drieling gaat werpen, zal het ook wel zo rustig blijvenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks voor de sterktewensen, gelukkig lig ik alleen op een 4 pers kamer, lekker rustig![]()
Als je t niet erg vind hou ik mn bolle eenling ook graag nog ff binnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tenzij je een drieling gaat werpen, zal het ook wel zo rustig blijven
Serieus, sterkte meis
Hoelang duurt de productie nog dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je t niet erg vind hou ik mn bolle eenling ook graag nog ff binnen
Dank je
Ben nu bijna 35 weken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoelang duurt de productie nog dan?
Is dat niet wat jong om een baby te hebben?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat niet wat jong om een baby te hebben?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat niet wat jong om een baby te hebben?
Nee. En ik acht de kans ook erg klein dat het wel ooit zover komt.quote:
Eventueel wel, de ervaring heb ik inmiddels al...quote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
met de juiste vriendin welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |