abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:49:36 #121
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142152738
It was a long day :'(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142152778
Maar gelukkig is het nu ook weekend
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:51:27 #123
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142152837
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
Maar gelukkig is het nu ook weekend
Nee :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142152862
Voor mij nog niet :)
Man man wat een dagen. Mss valt t voor mij extra op hoor omdat ik een poos geen werk heb gehad
Do what you love, love what you do!
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:53:03 #125
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142152913
Was inderdaad een lange en vermoeide dag. Maar op terras zitten heeft me wel goed gedaan. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142153176
Mjaah van 7-19:30 vandaag voor mij. En was nog ietsjes later als ze normaal beginnen ivm de voetbal. :p

Maarja alles voor een baan heeej :)
Do what you love, love what you do!
pi_142153449
Hi weekendtijgers.
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 22:07:39 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142153511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:06 schreef xFriendx het volgende:
Hi weekendtijgers.
Dag welp :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142153745
Btw boven je hoofd werken. T blijft kut heej :r
Do what you love, love what you do!
pi_142153887
Thanks voor de sterktewensen, gelukkig lig ik alleen op een 4 pers kamer, lekker rustig :P :@
S. 2014
J. 2016
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 22:19:21 #131
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142153974
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks voor de sterktewensen, gelukkig lig ik alleen op een 4 pers kamer, lekker rustig :P :@
Tenzij je een drieling gaat werpen, zal het ook wel zo rustig blijven :P

Serieus, sterkte meis :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142154211
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tenzij je een drieling gaat werpen, zal het ook wel zo rustig blijven :P

Serieus, sterkte meis :)
Als je t niet erg vind hou ik mn bolle eenling ook graag nog ff binnen :P

Dank je
S. 2014
J. 2016
pi_142154300
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als je t niet erg vind hou ik mn bolle eenling ook graag nog ff binnen :P

Dank je
Hoelang duurt de productie nog dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_142154427
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef zeefje het volgende:

[..]

Nee :(
wel :P

morgen studiedag :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142154554
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoelang duurt de productie nog dan?
Ben nu bijna 35 weken.
S. 2014
J. 2016
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 22:49:31 #136
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142155047
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ben nu bijna 35 weken.
Is dat niet wat jong om een baby te hebben? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:00:07 #137
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142155477
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is dat niet wat jong om een baby te hebben? :o
_O-
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142155491
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is dat niet wat jong om een baby te hebben? :o
:P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:04:04 #139
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142155606
Wil de rest ook kinderen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 23:07:18 #140
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142155716
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
Wil de rest ook kinderen?
Nee. En ik acht de kans ook erg klein dat het wel ooit zover komt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 11 juli 2014 @ 00:16:10 #141
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142158269
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
Wil de rest ook kinderen?
Eventueel wel, de ervaring heb ik inmiddels al... :')

Valt wel op dat als comp er niet is, dat het topic een beetje doodvalt... :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  vrijdag 11 juli 2014 @ 06:20:08 #142
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142160652
Mogguh O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142161264
Zo, vroeg erbij hoor!
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_142161366
'Morning! c_/
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
Wil de rest ook kinderen?
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:02:53 #145
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142161703
Smorgens oO<
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142161736
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:02 schreef aeque het volgende:
Goedesmorgens oO<
Dat bepaal ik wel zelf hoor... :{w
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:05:52 #147
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142161752
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat bepaal ik wel zelf hoor... :{w
Zie edit :@ :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142161925
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
Wil de rest ook kinderen?
met de juiste vriendin wel :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142161988
Ik mag lekker naar huis! Jeeeej *O*
S. 2014
J. 2016
pi_142162081
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik mag lekker naar huis! Jeeeej *O*
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')