Dag welpquote:
Tenzij je een drieling gaat werpen, zal het ook wel zo rustig blijvenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks voor de sterktewensen, gelukkig lig ik alleen op een 4 pers kamer, lekker rustig![]()
Als je t niet erg vind hou ik mn bolle eenling ook graag nog ff binnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tenzij je een drieling gaat werpen, zal het ook wel zo rustig blijven
Serieus, sterkte meis
Hoelang duurt de productie nog dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je t niet erg vind hou ik mn bolle eenling ook graag nog ff binnen
Dank je
Ben nu bijna 35 weken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoelang duurt de productie nog dan?
Is dat niet wat jong om een baby te hebben?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat niet wat jong om een baby te hebben?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat niet wat jong om een baby te hebben?
Nee. En ik acht de kans ook erg klein dat het wel ooit zover komt.quote:
Eventueel wel, de ervaring heb ik inmiddels al...quote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
met de juiste vriendin welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |