abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142143861
:W vanuit t ziekenhuis... :'( te hoge bloeddruk...
S. 2014
J. 2016
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 17:39:53 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142143911
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W vanuit t ziekenhuis... :'( te hoge bloeddruk...
Aw :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142144149
Hi weer allemaal. Wat een warmte toch opeens.

Lekker wat gehaald voor in de oven, geen gekook en in de tussentijd lekker buiten zitten met een koud pilsje.

En sterkte Gewoonmezelf87!
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 17:53:29 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142144245
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:50 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer allemaal. Wat een warmte toch opeens.

Lekker wat gehaald voor in de oven, geen gekook en in de tussentijd lekker buiten zitten met een koud pilsje.

En sterkte Gewoonmezelf87!
Echt he, het plakt als de ziekte.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142144301
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Echt he, het plakt als de ziekte.
Was vanochtend al vies benauwd. Maar goed, ik prefereer dit mega boven die stomme kou. Plus de vrouwwezens lopen er ook een stuk leuker bij nu :9
pi_142144665
Das t voordeel van in t ziekenhuis liggen,.airco :P

ik kan hier zo slecht tegen....
S. 2014
J. 2016
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 18:07:23 #107
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142144673
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:55 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Was vanochtend al vies benauwd. Maar goed, ik prefereer dit mega boven die stomme kou. Plus de vrouwwezens lopen er ook een stuk leuker bij nu :9
True, de kou kan me gestolen worden maar dit is ook niet alles.

En ja, in de stad liepen ze er ook lekker bij :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 18:07:43 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142144686
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Das t voordeel van in t ziekenhuis liggen,.airco :P

ik kan hier zo slecht tegen....
"Komt wel goed schatje."

:P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142144996
Goede avond allen tesamen :W
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 18:19:32 #110
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142145008
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
Goede avond allen tesamen :W
Insgelijks mijn waarde :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142145043
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Insgelijks mijn waarde :W
Thank you :D
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142145180
Zeker goede avond zo. Lekker in de tuin, pizza bijna klaar, boek er bij, pils er bij.

Hoe kan het beter.
pi_142145287
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:25 schreef xFriendx het volgende:
Zeker goede avond zo. Lekker in de tuin, pizza bijna klaar, boek er bij, pils er bij.

Hoe kan het beter.
heb geen bier meer in huis :(
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142145790
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:29 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

heb geen bier meer in huis :(
The horror ;(
pi_142146189
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

The horror ;(
Wordt malibu :o
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 10 juli 2014 @ 20:53:48 #116
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142150036
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142151872
Goedenavond allen :)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:32:40 #118
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142151986
En daar is ze weer *)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:32:56 #119
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142151999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W vanuit t ziekenhuis... :'( te hoge bloeddruk...
Sterkte meis!
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:44:20 #120
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142152511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W vanuit t ziekenhuis... :'( te hoge bloeddruk...
Ik had niet teruggelezen voordat ik postte... :@ Maar sterkte!

quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:32 schreef zeefje het volgende:
En daar is ze weer *)
Daar is ze inderdaad weer. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:49:36 #121
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142152738
It was a long day :'(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142152778
Maar gelukkig is het nu ook weekend
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:51:27 #123
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142152837
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
Maar gelukkig is het nu ook weekend
Nee :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142152862
Voor mij nog niet :)
Man man wat een dagen. Mss valt t voor mij extra op hoor omdat ik een poos geen werk heb gehad
Do what you love, love what you do!
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:53:03 #125
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142152913
Was inderdaad een lange en vermoeide dag. Maar op terras zitten heeft me wel goed gedaan. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142153176
Mjaah van 7-19:30 vandaag voor mij. En was nog ietsjes later als ze normaal beginnen ivm de voetbal. :p

Maarja alles voor een baan heeej :)
Do what you love, love what you do!
pi_142153449
Hi weekendtijgers.
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 22:07:39 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142153511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:06 schreef xFriendx het volgende:
Hi weekendtijgers.
Dag welp :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142153745
Btw boven je hoofd werken. T blijft kut heej :r
Do what you love, love what you do!
pi_142153887
Thanks voor de sterktewensen, gelukkig lig ik alleen op een 4 pers kamer, lekker rustig :P :@
S. 2014
J. 2016
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 22:19:21 #131
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142153974
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks voor de sterktewensen, gelukkig lig ik alleen op een 4 pers kamer, lekker rustig :P :@
Tenzij je een drieling gaat werpen, zal het ook wel zo rustig blijven :P

Serieus, sterkte meis :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142154211
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tenzij je een drieling gaat werpen, zal het ook wel zo rustig blijven :P

Serieus, sterkte meis :)
Als je t niet erg vind hou ik mn bolle eenling ook graag nog ff binnen :P

Dank je
S. 2014
J. 2016
pi_142154300
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als je t niet erg vind hou ik mn bolle eenling ook graag nog ff binnen :P

Dank je
Hoelang duurt de productie nog dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_142154427
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef zeefje het volgende:

[..]

Nee :(
wel :P

morgen studiedag :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142154554
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoelang duurt de productie nog dan?
Ben nu bijna 35 weken.
S. 2014
J. 2016
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 22:49:31 #136
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142155047
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ben nu bijna 35 weken.
Is dat niet wat jong om een baby te hebben? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:00:07 #137
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142155477
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is dat niet wat jong om een baby te hebben? :o
_O-
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142155491
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is dat niet wat jong om een baby te hebben? :o
:P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:04:04 #139
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142155606
Wil de rest ook kinderen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2014 @ 23:07:18 #140
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142155716
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
Wil de rest ook kinderen?
Nee. En ik acht de kans ook erg klein dat het wel ooit zover komt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 11 juli 2014 @ 00:16:10 #141
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142158269
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
Wil de rest ook kinderen?
Eventueel wel, de ervaring heb ik inmiddels al... :')

Valt wel op dat als comp er niet is, dat het topic een beetje doodvalt... :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  vrijdag 11 juli 2014 @ 06:20:08 #142
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142160652
Mogguh O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142161264
Zo, vroeg erbij hoor!
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_142161366
'Morning! c_/
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
Wil de rest ook kinderen?
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:02:53 #145
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142161703
Smorgens oO<
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142161736
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:02 schreef aeque het volgende:
Goedesmorgens oO<
Dat bepaal ik wel zelf hoor... :{w
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:05:52 #147
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142161752
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat bepaal ik wel zelf hoor... :{w
Zie edit :@ :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142161925
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
Wil de rest ook kinderen?
met de juiste vriendin wel :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142161988
Ik mag lekker naar huis! Jeeeej *O*
S. 2014
J. 2016
pi_142162081
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik mag lekker naar huis! Jeeeej *O*
*O*
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:32:21 #151
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142162166
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik mag lekker naar huis! Jeeeej *O*
Yay! *O* *O* *O*
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 juli 2014 @ 11:17:10 #152
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142164590
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik mag lekker naar huis! Jeeeej *O*
Welkom thuis :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142164634
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik mag lekker naar huis! Jeeeej *O*
Goed nieuws :D
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142168042
Weekend! En weekje vrij. Bij wie mag ik logeren?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 juli 2014 @ 13:43:13 #155
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142169532
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:03 schreef xFriendx het volgende:
Weekend! En weekje vrij. Bij wie mag ik logeren?
Hier in de kelder is nog wel plek. En het is zo lek als een zeef.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142169749
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hier in de kelder is nog wel plek. En het is zo lek als een zeef.
Hmm.....klinkt nog niet heel overtuigend. Ik denk er nog even over na.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 juli 2014 @ 13:51:32 #157
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142169808
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:49 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Hmm.....klinkt nog niet heel overtuigend. Ik denk er nog even over na.
Goed plan.

En nee, ik ben niet anti-zeef. Ik houd van jullie allemaal :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:53:50 #158
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142169881
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Goed plan.

En nee, ik ben niet anti-zeef. Ik houd van jullie allemaal :*
Maakte je nou gewoon een gemene opmerking tegen zeefje?! :o
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 juli 2014 @ 13:56:05 #159
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142169945
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef aeque het volgende:

[..]

Maakte je nou gewoon een gemene opmerking tegen zeefje?! :o
En wie de bal kaatst... :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142170137
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En wie de bal kaatst... :P
....krijgt een koekje?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:03:47 #161
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142170188
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

....krijgt een koekje?
Heb wel trek in een roze koek ^O^
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 juli 2014 @ 14:14:30 #162
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142170535
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

....krijgt een koekje?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:03 schreef aeque het volgende:

[..]

Heb wel trek in een roze koek ^O^
Lekker ja :9

Heb ook wel eens de oranje variant gezien :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:21:59 #163
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142174630
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hier in de kelder is nog wel plek. En het is zo lek als een zeef.
Ik ben niet lek :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:22:49 #164
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142174663
Ik heb koekjes en cola :P
Saaie werkdag was saai en nu lekker een avondje uit *O*

//liefdagboek :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:55:41 #165
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142175612
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:22 schreef zeefje het volgende:
Ik heb koekjes en cola :P
Saaie werkdag was saai en nu lekker een avondje uit *O*

//liefdagboek :')
Have fun :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 juli 2014 @ 17:01:30 #166
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142175820
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:21 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik ben niet lek :(
Nog niet >:)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142175982
Worden er koekjes uitgedeeld ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 juli 2014 @ 17:29:17 #168
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142176899
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:06 schreef Crazy-M het volgende:
Worden er koekjes uitgedeeld ?
Sorry, Koekiemonster heeft ze al op ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142177017
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sorry, Koekiemonster heeft ze al op ;(
En niemand die er 1 voor mij verstopt heeft ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 11 juli 2014 @ 18:55:16 #170
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142179261
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:32 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

En niemand die er 1 voor mij verstopt heeft ?
Ik niet... ;(
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:23:30 #171
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142182365
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nog niet >:)
Nu weer opgedroogd :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 juli 2014 @ 20:36:17 #172
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142182841
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:23 schreef zeefje het volgende:

[..]

Nu weer opgedroogd :(
Met een beetje vingerspel is dat zo weer opgelost O-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:44:37 #173
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142183125
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:23 schreef zeefje het volgende:

[..]

Nu weer opgedroogd :(
Nu weer opgedroogd? :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142193578
Woei,mn zus neemt haar leuke vrouwlijke collega keer mee naar mij :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:22:56 #175
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142195088
:P

Iedereen slaapt al :{

[ Bericht 40% gewijzigd door zeefje op 12-07-2014 01:43:55 ]
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:01:38 #176
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142196123
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,mn zus neemt haar leuke vrouwlijke collega keer mee naar mij :)
Kijk, dat zijn leuke berichten! :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef zeefje het volgende:
:P

Iedereen slaapt al :{
Nee hoor. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:32:37 #177
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142196714
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:01 schreef aeque het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn leuke berichten! :)

[..]

Nee hoor. :P
Fijn *O* Ik ook niet
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142199022
Goedemorgen!
pi_142199149
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:16 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen!
Ja!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 09:38:06 #180
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142199215
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:32 schreef zeefje het volgende:

[..]

Fijn *O* Ik ook niet
En dan pas een half uur later reageren. :P Was inmiddels als in slaap gevallen. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142199249
Zo eerst even zweten met squashen 8-)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:17:51 #182
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142199714
En weer fris ende fruitig :@ *O*
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142200255
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:17 schreef zeefje het volgende:
En weer fris ende fruitig :@ *O*
:9
pi_142200273
morning :)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:59:54 #185
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142200355
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:54 schreef kree het volgende:
morning :)
Hallo

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

:9
En jij?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142200449
Irritant, m'n koffie is op :'(
Do what you love, love what you do!
pi_142200580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:05 schreef kree het volgende:
Irritant, m'n koffie is op :'(
Hebben je buren geen handjevol oploskoffie voor je? :P
pi_142200783
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hebben je buren geen handjevol oploskoffie voor je? :P
Vast wel, maar geen zin om te vragen, verder als een hoi is het trouwens nooit gekomen :P
Do what you love, love what you do!
pi_142201903
Squashen gehad, zweten als een malle. Nu lekker onder de parasol in de tuin vertoeven. Evengoed maar wel even insmeren voor de momenten dat ik wel in de zon zit. Weer flink warm ook.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:27:49 #190
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142202089
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef xFriendx het volgende:
Squashen gehad, zweten als een malle. Nu lekker onder de parasol in de tuin vertoeven. Evengoed maar wel even insmeren voor de momenten dat ik wel in de zon zit. Weer flink warm ook.
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs :{
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142202406
Hier in Katwijk is t droog maar wel bewolkt. T zonnetje staat op doorbreken.

En jaja inmiddels heb ik koffie :)
Do what you love, love what you do!
pi_142202422
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs :{
Kop van Noord-Holland.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 12:44:23 #193
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142202477
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,mn zus neemt haar leuke vrouwlijke collega keer mee naar mij :)
Go get 'em tiger!
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef zeefje het volgende:
:P

Iedereen slaapt al :{
Ja, om half 4 pas :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142202587
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs :{
Actuele situatie in de achtertuin:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg

8-)
pi_142202963
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:50 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Actuele situatie in de achtertuin:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg

8-)
Nice. Leuk uitzicht.
Do what you love, love what you do!
pi_142203036
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:06 schreef kree het volgende:

[..]

Nice. Leuk uitzicht.
Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
pi_142203098
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
Ik hou er wel van. Mijn uitzicht is tot t huis van de verhuurders. En de 'tuin' mag ik niet inzitten :')

Zit ff bij m'n ma nu.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 13:14:52 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142203131
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
Rust is goed, beter dat dan een stel apen die elke keer dronken door de straat marcheren :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:17:12 #199
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142203184
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:13 schreef kree het volgende:

[..]

Ik hou er wel van. Mijn uitzicht is tot t huis van de verhuurders. En de 'tuin' mag ik niet inzitten :')

Zit ff bij m'n ma nu.
Ik hou er ook wel van, maar het is wel fijn als er een stad dichtbij is. Mijn ouders wonen bijvoorbeeld echt in een dorp. Die rust is leuk voor een weekend maar langer dan 3 dagen hou ik het daar niet uit. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:40:10 #200
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142203669
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:42 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Kop van Noord-Holland.
Nice
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Go get 'em tiger!

[..]

Ja, om half 4 pas :')
Ik ook zoiets :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:50 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Actuele situatie in de achtertuin:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg

8-)
Nice. Mooie omgeving ook :@. Woon je daar helemaal alleen ?

--
Inmiddels ben ik ook thuis, en begint het op te klaren O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')