abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:01:38 #176
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142196123
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,mn zus neemt haar leuke vrouwlijke collega keer mee naar mij :)
Kijk, dat zijn leuke berichten! :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef zeefje het volgende:
:P

Iedereen slaapt al :{
Nee hoor. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:32:37 #177
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142196714
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:01 schreef aeque het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn leuke berichten! :)

[..]

Nee hoor. :P
Fijn *O* Ik ook niet
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142199022
Goedemorgen!
pi_142199149
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:16 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen!
Ja!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 09:38:06 #180
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142199215
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:32 schreef zeefje het volgende:

[..]

Fijn *O* Ik ook niet
En dan pas een half uur later reageren. :P Was inmiddels als in slaap gevallen. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142199249
Zo eerst even zweten met squashen 8-)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:17:51 #182
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142199714
En weer fris ende fruitig :@ *O*
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142200255
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:17 schreef zeefje het volgende:
En weer fris ende fruitig :@ *O*
:9
pi_142200273
morning :)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:59:54 #185
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142200355
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:54 schreef kree het volgende:
morning :)
Hallo

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

:9
En jij?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142200449
Irritant, m'n koffie is op :'(
Do what you love, love what you do!
pi_142200580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:05 schreef kree het volgende:
Irritant, m'n koffie is op :'(
Hebben je buren geen handjevol oploskoffie voor je? :P
pi_142200783
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hebben je buren geen handjevol oploskoffie voor je? :P
Vast wel, maar geen zin om te vragen, verder als een hoi is het trouwens nooit gekomen :P
Do what you love, love what you do!
pi_142201903
Squashen gehad, zweten als een malle. Nu lekker onder de parasol in de tuin vertoeven. Evengoed maar wel even insmeren voor de momenten dat ik wel in de zon zit. Weer flink warm ook.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:27:49 #190
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142202089
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef xFriendx het volgende:
Squashen gehad, zweten als een malle. Nu lekker onder de parasol in de tuin vertoeven. Evengoed maar wel even insmeren voor de momenten dat ik wel in de zon zit. Weer flink warm ook.
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs :{
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142202406
Hier in Katwijk is t droog maar wel bewolkt. T zonnetje staat op doorbreken.

En jaja inmiddels heb ik koffie :)
Do what you love, love what you do!
pi_142202422
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs :{
Kop van Noord-Holland.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 12:44:23 #193
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142202477
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,mn zus neemt haar leuke vrouwlijke collega keer mee naar mij :)
Go get 'em tiger!
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef zeefje het volgende:
:P

Iedereen slaapt al :{
Ja, om half 4 pas :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142202587
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs :{
Actuele situatie in de achtertuin:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg

8-)
pi_142202963
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:50 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Actuele situatie in de achtertuin:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg

8-)
Nice. Leuk uitzicht.
Do what you love, love what you do!
pi_142203036
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:06 schreef kree het volgende:

[..]

Nice. Leuk uitzicht.
Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
pi_142203098
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
Ik hou er wel van. Mijn uitzicht is tot t huis van de verhuurders. En de 'tuin' mag ik niet inzitten :')

Zit ff bij m'n ma nu.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 13:14:52 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142203131
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
Rust is goed, beter dat dan een stel apen die elke keer dronken door de straat marcheren :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:17:12 #199
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142203184
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:13 schreef kree het volgende:

[..]

Ik hou er wel van. Mijn uitzicht is tot t huis van de verhuurders. En de 'tuin' mag ik niet inzitten :')

Zit ff bij m'n ma nu.
Ik hou er ook wel van, maar het is wel fijn als er een stad dichtbij is. Mijn ouders wonen bijvoorbeeld echt in een dorp. Die rust is leuk voor een weekend maar langer dan 3 dagen hou ik het daar niet uit. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:40:10 #200
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142203669
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:42 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Kop van Noord-Holland.
Nice
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Go get 'em tiger!

[..]

Ja, om half 4 pas :')
Ik ook zoiets :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:50 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Actuele situatie in de achtertuin:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg

8-)
Nice. Mooie omgeving ook :@. Woon je daar helemaal alleen ?

--
Inmiddels ben ik ook thuis, en begint het op te klaren O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')