Welkom thuisquote:
Goed nieuwsquote:
Hier in de kelder is nog wel plek. En het is zo lek als een zeef.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:03 schreef xFriendx het volgende:
Weekend! En weekje vrij. Bij wie mag ik logeren?
Hmm.....klinkt nog niet heel overtuigend. Ik denk er nog even over na.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier in de kelder is nog wel plek. En het is zo lek als een zeef.
Goed plan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm.....klinkt nog niet heel overtuigend. Ik denk er nog even over na.
Maakte je nou gewoon een gemene opmerking tegen zeefje?!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan.
En nee, ik ben niet anti-zeef. Ik houd van jullie allemaal
En wie de bal kaatst...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Maakte je nou gewoon een gemene opmerking tegen zeefje?!
....krijgt een koekje?quote:
Heb wel trek in een roze koekquote:
quote:
Lekker jaquote:
Ik ben niet lekquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier in de kelder is nog wel plek. En het is zo lek als een zeef.
Have funquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:22 schreef zeefje het volgende:
Ik heb koekjes en cola![]()
Saaie werkdag was saai en nu lekker een avondje uit![]()
//liefdagboek
Nog nietquote:
Sorry, Koekiemonster heeft ze al opquote:
En niemand die er 1 voor mij verstopt heeft ?quote:
Ik niet...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En niemand die er 1 voor mij verstopt heeft ?
Met een beetje vingerspel is dat zo weer opgelostquote:
Nu weer opgedroogd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |