Welkom thuisquote:
Goed nieuwsquote:
Hier in de kelder is nog wel plek. En het is zo lek als een zeef.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:03 schreef xFriendx het volgende:
Weekend! En weekje vrij. Bij wie mag ik logeren?
Hmm.....klinkt nog niet heel overtuigend. Ik denk er nog even over na.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier in de kelder is nog wel plek. En het is zo lek als een zeef.
Goed plan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm.....klinkt nog niet heel overtuigend. Ik denk er nog even over na.
Maakte je nou gewoon een gemene opmerking tegen zeefje?!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan.
En nee, ik ben niet anti-zeef. Ik houd van jullie allemaal
En wie de bal kaatst...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Maakte je nou gewoon een gemene opmerking tegen zeefje?!
....krijgt een koekje?quote:
Heb wel trek in een roze koekquote:
quote:
Lekker jaquote:
Ik ben niet lekquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier in de kelder is nog wel plek. En het is zo lek als een zeef.
Have funquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:22 schreef zeefje het volgende:
Ik heb koekjes en cola![]()
Saaie werkdag was saai en nu lekker een avondje uit![]()
//liefdagboek
Nog nietquote:
Sorry, Koekiemonster heeft ze al opquote:
En niemand die er 1 voor mij verstopt heeft ?quote:
Ik niet...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En niemand die er 1 voor mij verstopt heeft ?
Met een beetje vingerspel is dat zo weer opgelostquote:
Nu weer opgedroogd?quote:
Kijk, dat zijn leuke berichten!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,mn zus neemt haar leuke vrouwlijke collega keer mee naar mij
Nee hoor.quote:
Fijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn leuke berichten!
[..]
Nee hoor.
Ja!quote:
En dan pas een half uur later reageren.quote:
Vast wel, maar geen zin om te vragen, verder als een hoi is het trouwens nooit gekomenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hebben je buren geen handjevol oploskoffie voor je?
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef xFriendx het volgende:
Squashen gehad, zweten als een malle. Nu lekker onder de parasol in de tuin vertoeven. Evengoed maar wel even insmeren voor de momenten dat ik wel in de zon zit. Weer flink warm ook.
Kop van Noord-Holland.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs
Go get 'em tiger!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,mn zus neemt haar leuke vrouwlijke collega keer mee naar mij
Ja, om half 4 pasquote:
Actuele situatie in de achtertuin:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs
Nice. Leuk uitzicht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Actuele situatie in de achtertuin:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg
Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.quote:
Ik hou er wel van. Mijn uitzicht is tot t huis van de verhuurders. En de 'tuin' mag ik niet inzittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
Rust is goed, beter dat dan een stel apen die elke keer dronken door de straat marcherenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
Ik hou er ook wel van, maar het is wel fijn als er een stad dichtbij is. Mijn ouders wonen bijvoorbeeld echt in een dorp. Die rust is leuk voor een weekend maar langer dan 3 dagen hou ik het daar niet uit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hou er wel van. Mijn uitzicht is tot t huis van de verhuurders. En de 'tuin' mag ik niet inzitten
Zit ff bij m'n ma nu.
Nicequote:
Ik ook zoietsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Go get 'em tiger!
[..]
Ja, om half 4 pas
Nice. Mooie omgeving ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Actuele situatie in de achtertuin:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |