abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142199249
Zo eerst even zweten met squashen 8-)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:17:51 #182
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142199714
En weer fris ende fruitig :@ *O*
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142200255
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:17 schreef zeefje het volgende:
En weer fris ende fruitig :@ *O*
:9
pi_142200273
morning :)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:59:54 #185
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142200355
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:54 schreef kree het volgende:
morning :)
Hallo

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

:9
En jij?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142200449
Irritant, m'n koffie is op :'(
Do what you love, love what you do!
pi_142200580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:05 schreef kree het volgende:
Irritant, m'n koffie is op :'(
Hebben je buren geen handjevol oploskoffie voor je? :P
pi_142200783
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hebben je buren geen handjevol oploskoffie voor je? :P
Vast wel, maar geen zin om te vragen, verder als een hoi is het trouwens nooit gekomen :P
Do what you love, love what you do!
pi_142201903
Squashen gehad, zweten als een malle. Nu lekker onder de parasol in de tuin vertoeven. Evengoed maar wel even insmeren voor de momenten dat ik wel in de zon zit. Weer flink warm ook.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:27:49 #190
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142202089
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef xFriendx het volgende:
Squashen gehad, zweten als een malle. Nu lekker onder de parasol in de tuin vertoeven. Evengoed maar wel even insmeren voor de momenten dat ik wel in de zon zit. Weer flink warm ook.
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs :{
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142202406
Hier in Katwijk is t droog maar wel bewolkt. T zonnetje staat op doorbreken.

En jaja inmiddels heb ik koffie :)
Do what you love, love what you do!
pi_142202422
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs :{
Kop van Noord-Holland.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 12:44:23 #193
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142202477
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,mn zus neemt haar leuke vrouwlijke collega keer mee naar mij :)
Go get 'em tiger!
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef zeefje het volgende:
:P

Iedereen slaapt al :{
Ja, om half 4 pas :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142202587
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs :{
Actuele situatie in de achtertuin:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg

8-)
pi_142202963
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:50 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Actuele situatie in de achtertuin:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg

8-)
Nice. Leuk uitzicht.
Do what you love, love what you do!
pi_142203036
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:06 schreef kree het volgende:

[..]

Nice. Leuk uitzicht.
Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
pi_142203098
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
Ik hou er wel van. Mijn uitzicht is tot t huis van de verhuurders. En de 'tuin' mag ik niet inzitten :')

Zit ff bij m'n ma nu.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 13:14:52 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142203131
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
Rust is goed, beter dat dan een stel apen die elke keer dronken door de straat marcheren :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:17:12 #199
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142203184
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:13 schreef kree het volgende:

[..]

Ik hou er wel van. Mijn uitzicht is tot t huis van de verhuurders. En de 'tuin' mag ik niet inzitten :')

Zit ff bij m'n ma nu.
Ik hou er ook wel van, maar het is wel fijn als er een stad dichtbij is. Mijn ouders wonen bijvoorbeeld echt in een dorp. Die rust is leuk voor een weekend maar langer dan 3 dagen hou ik het daar niet uit. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:40:10 #200
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142203669
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:42 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Kop van Noord-Holland.
Nice
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Go get 'em tiger!

[..]

Ja, om half 4 pas :')
Ik ook zoiets :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:50 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Actuele situatie in de achtertuin:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg

8-)
Nice. Mooie omgeving ook :@. Woon je daar helemaal alleen ?

--
Inmiddels ben ik ook thuis, en begint het op te klaren O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:46:56 #201
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142203820
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs :{
Hier schijnt de zon behoorlijk. Heerlijk!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_142203886
middag :W
S. 2014
J. 2016
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 13:50:10 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142203891
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:46 schreef yats het volgende:

[..]

Hier schijnt de zon behoorlijk. Heerlijk!
Hier helaas niet. En morgen is het niet veel beter.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 13:50:21 #204
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142203899
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
middag :W
Middag meid :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:52:05 #205
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142203942
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
middag :W
hey meid! hoe gaat het met je?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142203954
Hallo Hollanders :W
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:52:41 #207
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142203962
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:52 schreef complicate het volgende:
Hallo Hollanders :W
hallon
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 13:53:26 #208
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142203974
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:52 schreef complicate het volgende:
Hallo Hollanders :W
Bonjour Belg :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142203979
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:40 schreef zeefje het volgende:

[..]

Nice

[..]

Nice. Mooie omgeving ook :@. Woon je daar helemaal alleen ?

--
Inmiddels ben ik ook thuis, en begint het op te klaren O+
Ja, fijne omgeving. Geboren en getogen en gezopen hier.

En jep, alleen. Dus a la de clip van Jepson (of zoiets) met de grasmaaier in de tuin om de boel bij te houden, niemand anders doet het :7
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:54:06 #210
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142203984
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:53 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, fijne omgeving. Geboren en getogen en gezopen hier.

En jep, alleen. Dus a la de clip van Jepson (of zoiets) met de grasmaaier in de tuin om de boel bij te houden, niemand anders doet het :7
:P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')