Volgens mij zou jij de naam complicate moeten dragen...quote:
Oh Complicate brengt mensen aan het huilen , stomme userquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dan snap ik nog steeds niet wat je met je zin bedoelde.
En niet over beginnen, wordt ik weer verdrietig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
neehoor voor mezelf is het allemaal heel duidelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij de naam complicate moeten dragen...
Je bent te scherp voor mequote:
Ik ben zoals een mes.quote:
quote:
Hihi nee hoor, Zeefje weet duidelijk wat ze wil.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij de naam complicate moeten dragen...
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh Complicate brengt mensen aan het huilen , stomme user
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is het belangrijkste!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
neehoor voor mezelf is het allemaal heel duidelijk
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
thanks lady!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi nee hoor, Zeefje weet duidelijk wat ze wil.
quote:
Ja hoor, ik ga al..quote:
waarom dacht je van niet dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha
[..]
En dat is het belangrijkste!
okequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:28 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga al..
Moest nog even mijn waardering uiten
Geen idee en vrouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
waarom dacht je van niet dan?
wat is er niet duidelijk voor je?
omdat transformersquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat blijkbaar niet.
Een vriendin van me wilde ook al niet mee.
Ga ik ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
omdat transformers
dan ga je toch lekker alleen
Hier houden we niet van droog.quote:
Over regen gepost, ik wil onderhand wel eens een onweersbuiquote:
Het is vies benauwd inderdaad...quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over regen gepost, ik wil onderhand wel eens een onweersbui
Zwem zequote:
Ja nogal. Plakkerig en echt stikkend warm. Bah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |