quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh sorry ik wist niet dat je ook niet kon slapen van geen Lapo te hebben. Dat was wel het geval van Aeque, ik ben daarom trots op hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat wel jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Parijs kan leuk zijn, maar ga dan met de trein.
Met de auto zit die meteen vol deuken omdat de Fransen toch niet kunnen parkeren
Dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Parijs kan leuk zijn, maar ga dan met de trein.
Met de auto zit die meteen vol deuken omdat de Fransen toch niet kunnen parkeren
Moet je eens doen met een loverquote:
Ik ben in de buurt geweest toen ik nog naar Euro Disney ging. Maar mocht ik ooit echt Parijs ingaan dan neem ik de Thalys welquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat was ik even vergetenmaar ik denk dan ook meer aan leuke en positieve dingen.
, zo ben ik wel.
heb ik niet nee en die ene die we besprakenop app ook nietquote:
Thalysquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt geweest toen ik nog naar Euro Disney ging. Maar mocht ik ooit echt Parijs ingaan dan neem ik de Thalys wel
Die had sowieso lelijke armenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
heb ik niet nee en die ene die we besprakenop app ook niet
diebedoelde ik toch niet gekkiequote:
Oh ja diequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
diebedoelde ik toch niet gekkie
met diegene waar ik dit weekend meeben
en ssttt geen naam zeggen
Heb je een vriendin?quote:
Ik heb jouw edit gezienquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:19 schreef keste010 het volgende:
Hahaha, mooi geklets dit.
I'm out mensen, het was me een waar genoegen vandaag..
Ciaooo
kusjesquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:19 schreef keste010 het volgende:
Hahaha, mooi geklets dit.
I'm out mensen, het was me een waar genoegen vandaag..
Ciaooo
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aan Aeque, vanwege Complicate en Zeefje!
Hoeveel potentiële lovers heb jij wel niet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
diebedoelde ik toch niet gekkie
met diegene waar ik dit weekend meeben
en ssttt geen naam zeggen
0quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:21 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoeveel potentiële lovers heb jij wel niet?
Maar je was dit weekend met iemand?quote:
Bustedd...quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb jouw edit gezienvan
naar ciaoooo
![]()
Ok fijne dag verder![]()
Leukquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben single.
Maar destijds wel met ex in Parijs geweest. En dat beviel goed.
Ik had je door.quote:
Oh ja bij jou is er maan 1 vrouw in je hart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |