waarom niet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja vond het niet leuk daar. pfff
Altijdquote:
quote:
nee sorry heb ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, rond de 200 euro
Inclusief fles champagne
zullen we hem zoenenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:07 schreef complicate het volgende:
[..]Feli het is je eindelijk gelukt
Thank you, thank you very muchquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:07 schreef complicate het volgende:
[..]Feli het is je eindelijk gelukt
Ik weet niet, het was een gevoel. Ik ben liever in Partijs, Madrid, Londen ofzoquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet, het was een gevoel. Ik ben liever in Partijs, Madrid, Londen ofzo
gatferquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je zelf voor de bubbels zorgen in bad
Vind Maastricht best een leuke stad hoor. Die grotten hebben ook echt wel iets..quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
parijs trekt mij niet, ik spreek de taal nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Veel bonen eten van te voren. Succes verzekerd!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je zelf voor de bubbels zorgen in bad
Dat deed je bij mijn topic nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aan Aeque, vanwege Complicate en Zeefje!
Ohquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
parijs trekt mij niet, ik spreek de taal niet
Euh sorry ik wist niet dat je ook niet kon slapen van geen Lapo te hebben. Dat was wel het geval van Aeque, ik ben daarom trots op hem.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
Dat deed je bij mijn topic niet
Niet lief comp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Parijs kan leuk zijn, maar ga dan met de trein.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:12 schreef complicate het volgende:
[..]
OhMannen zijn daar wel sexy
, maar Parijs is sowieso
nooit geweestquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:12 schreef complicate het volgende:
[..]
OhMannen zijn daar wel sexy
, maar Parijs is sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |