dankquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Bloemetjes-blik en die bril staat je goed.
Volgende keer verticale strepen nemen!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
het lijkt op de fotos alsof ik een dikkertje ben
Ik draag mijn bril al sinds de MAVO. -1.5 beide kanten en dat is nog niet achteruit gegaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
dank
Ik heb altijd een bril op anders kan ik niks zien
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:41 schreef zeefje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontblote schouders zijn tof. Niet iedereen kan dat hebben (ivm zwabberarmen bijv) maar dit kan prima, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ontblote schouders zijn tof. Niet iedereen kan dat hebben (ivm zwabberarmen bijv) maar dit kan prima, toch?You cowardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
dan lijk ik brederquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende keer verticale strepen nemen!ik heb -4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik draag mijn bril al sinds de MAVO. -1.5 beide kanten en dat is nog niet achteruit gegaan
en complicate wat vind jijI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
[..]
Ontblote schouders zijn tof. Niet iedereen kan dat hebben (ivm zwabberarmen bijv) maar dit kan prima, toch?waarom moet je vluchtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik sport veel he, triceps biceps dus dat voorkomt (meestal) zwabberarmen
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Dat zeg, goed bezigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
waarom moet je vluchten
![]()
![]()
Heb ook niet het idee dat je zwabberarmen hebt, of flapjesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
waarom moet je vluchten
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:41 schreef zeefje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?![]()
Ziet er goed uit, maar ik ben meer voor ietsje kortere jurkjes waar je je benen kan zien.
En kan je niet opteren voor lenzen?
Leuker om je ogen te zien.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel![]()
quote:ik heb ergens anders flapjes hihihiihquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb ook niet het idee dat je zwabberarmen hebt, of flapjesHet is voor mijn zus haar bruiloft, over 6 weken. Ze trouwt ook in de kerk en dan is het niet zo netjes(je word zelfs raar aangekeken) als je een jurk/rok aanheb die boven die knie is. Normaal ben ik helemaal niet zo ladylike maar omdat mijn zus ,hopelijk, maar 1 x trouwt wilde ik wel even uitpakken. Ik ga ook in de make up, en haren in de krulquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Zomer![]()
Ziet er goed uit, maar ik ben meer voor ietsje kortere jurkjes waar je je benen kan zien.
Dat komt door het kleedjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
het lijkt op de fotos alsof ik een dikkertje ben
en de pose
aanvulling: heb je toevallig nog een brede riem? Door je taille te accentueren wordt het meer zandloper... om die reden zou een eventueel vestje eigenlijk of langer of korter of met iets meer tailliering (of hoe je het ook schrijft) dienen te zijn.... deze valt volgens mij net ergens halverwege
Kan je het vestje misschien knopen?
Offuh heb je misschien een bolero?
[ Bericht 9% gewijzigd door -Engel- op 12-07-2014 15:02:47 ]![]()
[..]
Ontblote schouders zijn tof. Niet iedereen kan dat hebben (ivm zwabberarmen bijv) maar dit kan prima, toch?Dat klopt, friendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, ik vind Een bril juist leuk bij mij staanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Zomer![]()
Ah oki, tis voor haar bruiloftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:56 schreef zeefje het volgende:
Het is voor mijn zus haar bruiloft, over 6 weken. Ze trouwt ook in de kerk en dan is het niet zo netjes(je word zelfs raar aangekeken) als je een jurk/rok aanheb die boven die knie is. Normaal ben ik helemaal niet zo ladylike maar omdat mijn zus ,hopelijk, maar 1 x trouwt wilde ik wel even uitpakken. Ik ga ook in de make up, en haren in de krulWat make-up betreft: zorg ervoor dat je sowieso een hydraterende lipstick gebruikt en mascara , maar niet te veel blush etc.
En verder gebruik een crème ter bescherming van je haar als je het gaat krullen.
Dan moet je ze dragen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee, ik vind Een bril juist leuk bij mij staan
Ik heb dit vestje er speciaal bij gekocht. Het geel van het jasje zit ook in de jurk. t was 70 euroquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt door het kleedje
en de pose
aanvulling: heb je toevallig nog een brede riem? Door je taille te accentueren wordt het meer zandloper... om die reden zou een eventueel vestje eigenlijk of langer of korter of met iets meer tailliering (of hoe je het ook schrijft) dienen te zijn.... deze valt volgens mij net ergens halverwege
Offuh heb je misschien een bolero?. Het komt tot mijn taille Wat ik er storend vind, en niet goed naar gekeken heb bij het kopen vh jasje, was de vorm. Het loopt naar beneden en daardoor gaat het hele model weg. Ik dacht misschien even naar de turk om het wat smaller te laten maken maar ik ben ban dat ik dan het jasje wat zo ontzettend duur was verknal.
Ik zou toch geen riem gebruiken op dat specifiek jurkje....dan zou dat model niet meer zichtbaar zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en de pose
De kapper en visagie komen. Ik vertrouw hun ik heb er allemaal geen verstand vanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah oki, tis voor haar bruiloftWat make-up betreft: zorg ervoor dat je sowieso een hydraterende lipstick gebruikt en mascara , maar niet te veel blush etc.
En verder gebruik een crème ter bescherming van je haar als je het gaat krullen.
quote:![]()
--
Bedankt voor jullie advies dames, zeld ben ik echt een noob op modegebied![]()
Dik? Nee hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
het lijkt op de fotos alsof ik een dikkertje benDo what you love, love what you do!![]()
Vrouwen met brilquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee, ik vind Een bril juist leuk bij mij staan
"Omae wa mou shindeiru."
Ai.... dat is best een bedrag voor een jasje..... wil je het alleen dragen op de bruiloft of had je ook nog andere kledingcombi's in gedachten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb dit vestje er speciaal bij gekocht. Het geel van het jasje zit ook in de jurk. t was 70 euro. Het komt tot mijn taille Wat ik er storend vind, en niet goed naar gekeken heb bij het kopen vh jasje, was de vorm. Het loopt naar beneden en daardoor gaat het hele model weg. Ik dacht misschien even naar de turk om het wat smaller te laten maken maar ik ben ban dat ik dan het jasje wat zo ontzettend duur was verknal.
Wat voor stof is het?![]()
Ah, de fijne kneepjes van t 'vak'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en de pose
Do what you love, love what you do!![]()
Wat voor vestje is het, zeefje?1) No love without freedom, no freedom without love
het is linnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ai.... dat is best een bedrag voor een jasje..... wil je het alleen dragen op de bruiloft of had je ook nog andere kledingcombi's in gedachten?
Wat voor stof is het?. Ik kan bv na de bruiloft op een wit shirtje aan of wit hempje
Met een jasje zie je die nu ook niet.... Of heb ik een nieuwe bril nodigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zou toch geen riem gebruiken op dat specifiek jurkje....dan zou dat model niet meer zichtbaar zijn.dat zou mij ook niets verbazen
![]()
Ik heb dat jurkje niet met haar jasje gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met een jasje zie je die nu ook niet.... Of heb ik een nieuwe bril nodigdat zou mij ook niets verbazen
, alleen het jurkje
Lijnen horizontaal of verticaal, riem ter bevordering van een zandloperfiguur, dat volg ik nog, maar bij die visagie ben ik het kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm ...ik ben persoonlijk niet dol op linnen, omdat het snel kreukt, maar het is wel een echte zomerse stof...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
het is linnen. Ik kan bv na de bruiloft op een wit shirtje aan of wit hempje
![]()
Serieus, staat mooi bij vrouwen, een bril. Vind ik aantrekkelijkquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Das moeilijk te oordelen zonder foto.quote:1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef xFriendx het volgende:
Lijnen horizontaal of verticaal, riem ter bevordering van een zandloperfiguur, dat volg ik nog, maar bij die visagie ben ik het kwijt
Wil je het echt weten? Wat voor bijzonders daarbij is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of loop je te trollen?![]()
Voor mannen is het meer zaak of het snel uit kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
staat er ook bij?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb dat jurkje niet met haar jasje gezien, alleen het jurkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en heb is niet zo warmquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmmm ...ik ben persoonlijk niet dol op linnen, omdat het snel kreukt, maar het is wel een echte zomerse stof...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus, staat mooi bij vrouwen, een bril. Vind ik aantrekkelijkwat kan je moeilijk beoordelen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Das moeilijk te oordelen zonder foto.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Dat scheelt krullen dan wel make up hoeft niet uit.... je kan het hoogstens verklooienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mannen is het meer zaak of het snel uit kan![]()
![]()
Als je goed je best doet maakt dat niet meer uitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat scheelt krullen dan wel make up hoeft niet uit.... je kan het hoogstens verklooien
Beetje op je gezicht is niet erg, maar ga niet je hele gezicht dicht metselen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
hier complicatequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
De perfecte manier om elke man weg te jagen .... gewoon ff plamurenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je goed je best doet maakt dat niet meer uit
Beetje op je gezicht is niet erg, maar ga niet je hele gezicht dicht metselen.![]()
![]()
s avonds er even af bijtelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De perfecte manier om elke man weg te jagen .... gewoon ff plamuren
Dat gaat er zelfs met intensief zweten niet vanafquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De perfecte manier om elke man weg te jagen .... gewoon ff plamuren
"Omae wa mou shindeiru."
Ik zag pas ook zo n meisje, zonnebankpoepiebruin en haar gezicht was zowat negerzwart.
ik dacht tokkie, tokkie hoe heb je zo laag kunnen zakken.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Iehwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:19 schreef zeefje het volgende:
Ik zag pas ook zo n meisje, zonnebankpoepiebruin en haar gezicht was zowat negerzwart.
ik dacht tokkie, tokkie hoe heb je zo laag kunnen zakken.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nou....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat gaat er zelfs met intensief zweten niet vanaf
Het gaat er wel af... aan overhemden, handddoeken, lakens ....![]()
![]()
Ze was gewoon licht aangebrand.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:19 schreef zeefje het volgende:
ik dacht tokkie, tokkie hoe heb je zo laag kunnen zakken."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
en danvan die gele tanden vh rokenquote:
soberso roke
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Forum Opties Forumhop: Hop naar: