Hier schijnt de zon behoorlijk. Heerlijk!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs
Hier helaas niet. En morgen is het niet veel beter.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:46 schreef yats het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon behoorlijk. Heerlijk!
Middag meidquote:
Bonjour Belgquote:
Ja, fijne omgeving. Geboren en getogen en gezopen hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nice
[..]
Nice. Mooie omgeving ook. Woon je daar helemaal alleen ?
--
Inmiddels ben ik ook thuis, en begint het op te klaren
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, fijne omgeving. Geboren en getogen en gezopen hier.
En jep, alleen. Dus a la de clip van Jepson (of zoiets) met de grasmaaier in de tuin om de boel bij te houden, niemand anders doet het
ça va?quote:
Fine with mequote:
MK ??quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hebben je buren geen handjevol oploskoffie voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Zo hoort hetquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef complicate het volgende:
[..]
MK ??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wel lang afwezig geweest jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb hem gemist , slimme kerel.quote:
Jij zou zelfs mij nog missenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist , slimme kerel.
Waar ben je?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:46 schreef yats het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon behoorlijk. Heerlijk!
mmmmm je ne sais pas.quote:
Jawel, dat weet je heel goedquote:
Want je kan in mijn hart lezen?quote:
Innerlijk is belangrijker toch?quote:
Ze sliep pas om half 4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef complicate het volgende:
Zeefje, hoe was jouw "uitstapje" ,gisteren?
Huh?quote:
Olala olalaquote:
Nevermindquote:
lief dat je t vraagtquote:
Konijntjes zijn wel liefquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
lief dat je t vraagt
die medicatie heeft nare bijwerkingen maar hoort erbij, Voel me zo duf als een konijn...![]()
maar wordt lekker vertroeteld door manlief
iemand nog leuke weekendplannen?
O ik las dat je in het ziekenhuis lag, maar dat het inmiddels wat beter gaat. Goed voor je en de babyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
lief dat je t vraagt
die medicatie heeft nare bijwerkingen maar hoort erbij, Voel me zo duf als een konijn...![]()
Vriendin hèquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
Morgen naar een vriendin van me, lekker uit eten
Ja, een vriendin jaquote:
konijntjes zijn ook heel lief!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Konijntjes zijn wel lief
[ afbeelding ]
(Ik vind konijntjes leuk, zo sue me)
Morgen naar een vriendin van me, lekker uit eten
Nee maar ik geloof je niet.quote:
Leukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef complicate het volgende:
Zeefje, hoe was jouw "uitstapje" ,gisteren?
''Slapen'quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Innerlijk is belangrijker toch?
[..]
Ze sliep pas om half 4
heb je betablokkers of? ik gok dat je met 35 weken al zwangerschapsverlof heb toch? dan heb je wel lekker de tijd om uit te duffenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
lief dat je t vraagt
Ik wilde gisteren ook dansen, voor de kinopolis, ik had mijn hoge hakkn aan en voelde bij ubersexy. en ondanks dat ik niet kan dansen had ik er toch ontzettend veel zin in. maar kut dat mijn filmpartner niet wildequote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef complicate het volgende:
[..]
O ik las dat je in het ziekenhuis lag, maar dat het inmiddels wat beter gaat. Goed voor je en de baby![]()
Ik ga vanavond, bowlen en waarschijnlijk verliezenmaar het gaat om de lol en de sfeer
Nadien gaan we uitgaan, dansen.
Zondag naar de finale kijkenop groot scherm in Leuven.
doet nietquote:
Zo goed ben ik er niet inquote:
Join the club.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo goed ben ik er niet inMeedoen om de eerste plek in een groep lukt wel, maar dit soort capriolen gaan mij boven mijn pet.
Ik neem er later 2, noem ze Yin en Yangquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
konijntjes zijn ook heel lief!![]()
uit eten is altijd leuk!
complicate, kiek je uit met de bowlingbal...
(ik heb er ooit 1 op mn teen gehad van iemand die m op t verkeerde moment losliet... auw!
Volgende week heb ik met meer vriendinnen afspraken staanquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:25 schreef zeefje het volgende:
Ik wilde gisteren ook dansen, voor de kinopolis, ik had mijn hoge hakkn aan en voelde bij ubersexy. en ondanks dat ik niet kan dansen had ik er toch ontzettend veel zin in. maar kut dat mijn filmpartner niet wilde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Je bent echt een lieve mama, ik zal zeker oplettenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
complicate, kiek je uit met de bowlingbal...
(ik heb er ooit 1 op mn teen gehad van iemand die m op t verkeerde moment losliet... auw!
1) No love without freedom, no freedom without love
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:41 schreef zeefje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zomers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Je kan niet dansenquote:
1) No love without freedom, no freedom without love
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel![]()
Dat valt wel mee. Bloemetjes-blik en die bril staat je goed.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: