abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142204380
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:52 schreef zeefje het volgende:

[..]

hey meid! hoe gaat het met je?
lief dat je t vraagt :)

die medicatie heeft nare bijwerkingen maar hoort erbij, Voel me zo duf als een konijn... :P
maar wordt lekker vertroeteld door manlief :P

iemand nog leuke weekendplannen?
S. 2014
J. 2016
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 14:10:33 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142204436
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

lief dat je t vraagt :)

die medicatie heeft nare bijwerkingen maar hoort erbij, Voel me zo duf als een konijn... :P
maar wordt lekker vertroeteld door manlief :P

iemand nog leuke weekendplannen?
Konijntjes zijn wel lief O+



(Ik vind konijntjes leuk, zo sue me :P )

Morgen naar een vriendin van me, lekker uit eten :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142204469
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

lief dat je t vraagt :)

die medicatie heeft nare bijwerkingen maar hoort erbij, Voel me zo duf als een konijn... :P
maar wordt lekker vertroeteld door manlief :P

iemand nog leuke weekendplannen?
O ik las dat je in het ziekenhuis lag, maar dat het inmiddels wat beter gaat. Goed voor je en de baby O+

Ik ga vanavond, bowlen en waarschijnlijk verliezen _O_ maar het gaat om de lol en de sfeer :P
Nadien gaan we uitgaan, dansen *O* .
Zondag naar de finale kijken *O* op groot scherm in Leuven.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142204513
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:10 schreef El_Thijs het volgende:

Morgen naar een vriendin van me, lekker uit eten :P
Vriendin hè
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 14:14:57 #230
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142204542
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Vriendin hè
Ja, een vriendin ja :6

Jaloers? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142204550
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Konijntjes zijn wel lief O+

[ afbeelding ]

(Ik vind konijntjes leuk, zo sue me :P )

Morgen naar een vriendin van me, lekker uit eten :P
konijntjes zijn ook heel lief! O+

uit eten is altijd leuk!

complicate, kiek je uit met de bowlingbal...
(ik heb er ooit 1 op mn teen gehad van iemand die m op t verkeerde moment losliet... auw! :P
S. 2014
J. 2016
pi_142204570
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja, een vriendin ja :6

Jaloers? :P
Nee maar ik geloof je niet. :@
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142204585
Bowlen is tof :Y
pi_142204739
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:16 schreef xFriendx het volgende:
Bowlen is tof :Y
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 12 juli 2014 @ 14:25:26 #235
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142204845
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef complicate het volgende:
Zeefje, hoe was jouw "uitstapje" ,gisteren? O+
Leuk O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Innerlijk is belangrijker toch? :P

[..]

Ze sliep pas om half 4 :P
''Slapen'
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

lief dat je t vraagt :)

die medicatie heeft nare bijwerkingen maar hoort erbij, Voel me zo duf als een konijn... :P
maar wordt lekker vertroeteld door manlief :P

iemand nog leuke weekendplannen?
heb je betablokkers of? ik gok dat je met 35 weken al zwangerschapsverlof heb toch? dan heb je wel lekker de tijd om uit te duffen :)

Ik heb om 16 uur rijles en moet vanavond bij een gezin uit het dorp oppassen. ik hoop dat ze een beetje lief want ik ben nogal moe :O
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef complicate het volgende:

[..]

O ik las dat je in het ziekenhuis lag, maar dat het inmiddels wat beter gaat. Goed voor je en de baby O+

Ik ga vanavond, bowlen en waarschijnlijk verliezen _O_ maar het gaat om de lol en de sfeer :P
Nadien gaan we uitgaan, dansen *O* .
Zondag naar de finale kijken *O* op groot scherm in Leuven.
Ik wilde gisteren ook dansen, voor de kinopolis, ik had mijn hoge hakkn aan en voelde bij ubersexy. en ondanks dat ik niet kan dansen had ik er toch ontzettend veel zin in. maar kut dat mijn filmpartner niet wilde :(

quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:21 schreef complicate het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
doet niet :(

--
multipostquote ftw :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142204895
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:21 schreef complicate het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo goed ben ik er niet in :') Meedoen om de eerste plek in een groep lukt wel, maar dit soort capriolen gaan mij boven mijn pet.
pi_142205066
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:27 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zo goed ben ik er niet in :') Meedoen om de eerste plek in een groep lukt wel, maar dit soort capriolen gaan mij boven mijn pet.
Join the club. :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 14:35:57 #238
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142205099
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

konijntjes zijn ook heel lief! O+

uit eten is altijd leuk!

complicate, kiek je uit met de bowlingbal...
(ik heb er ooit 1 op mn teen gehad van iemand die m op t verkeerde moment losliet... auw! :P
Ik neem er later 2, noem ze Yin en Yang :P

Twee Vlaamse Reuzen O+
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee maar ik geloof je niet. :@
Volgende week heb ik met meer vriendinnen afspraken staan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142205185
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:25 schreef zeefje het volgende:

Ik wilde gisteren ook dansen, voor de kinopolis, ik had mijn hoge hakkn aan en voelde bij ubersexy. en ondanks dat ik niet kan dansen had ik er toch ontzettend veel zin in. maar kut dat mijn filmpartner niet wilde :(
-O- -O- -O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 12 juli 2014 @ 14:40:30 #240
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142205190
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:40 schreef complicate het volgende:

[..]

-O- -O- -O-
:(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142205198
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:40 schreef zeefje het volgende:

[..]

:(
:*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 12 juli 2014 @ 14:41:11 #242
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142205205
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 12 juli 2014 @ 14:41:23 #243
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142205209
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:40 schreef complicate het volgende:

[..]

:*
zullen wij dansen :9
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142205219
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

complicate, kiek je uit met de bowlingbal...
(ik heb er ooit 1 op mn teen gehad van iemand die m op t verkeerde moment losliet... auw! :P
Je bent echt een lieve mama, ik zal zeker opletten :*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 14:41:50 #245
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142205220
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:41 schreef zeefje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie?
Zomers.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 12 juli 2014 @ 14:41:55 #246
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142205221
Ik kijk een beetje raar verdomme
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142205225
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:41 schreef zeefje het volgende:

[..]

zullen wij dansen :9
Je kan niet dansen :'(
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 12 juli 2014 @ 14:42:37 #248
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142205242
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Je kan niet dansen :'(
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Je kan niet dansen :'(
jij mag mij het leren :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 14:42:57 #249
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142205249
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:41 schreef zeefje het volgende:
Ik kijk een beetje raar verdomme
Dat valt wel mee. Bloemetjes-blik en die bril staat je goed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 12 juli 2014 @ 14:43:02 #250
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142205251
het lijkt op de fotos alsof ik een dikkertje ben :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')