abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:10:59 #276
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142205884
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:08 schreef kree het volgende:

[..]

Dik? Nee hoor.
thanks :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vrouwen met bril O+
;)
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:10 schreef complicate het volgende:
Wat voor vestje is het, zeefje?
linnen
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142205892
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik zou toch geen riem gebruiken op dat specifiek jurkje....dan zou dat model niet meer zichtbaar zijn. :@
Met een jasje zie je die nu ook niet.... Of heb ik een nieuwe bril nodig :D dat zou mij ook niets verbazen
pi_142205930
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:11 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Met een jasje zie je die nu ook niet.... Of heb ik een nieuwe bril nodig :D dat zou mij ook niets verbazen
Ik heb dat jurkje niet met haar jasje gezien :'( , alleen het jurkje :{
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142205936
Lijnen horizontaal of verticaal, riem ter bevordering van een zandloperfiguur, dat volg ik nog, maar bij die visagie ben ik het kwijt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142205937
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:10 schreef zeefje het volgende:

[..]

het is linnen :). Ik kan bv na de bruiloft op een wit shirtje aan of wit hempje :Y
Hmmm ...ik ben persoonlijk niet dol op linnen, omdat het snel kreukt, maar het is wel een echte zomerse stof...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 15:13:20 #281
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142205940
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:10 schreef zeefje het volgende:

[..]

;)

Serieus, staat mooi bij vrouwen, een bril. Vind ik aantrekkelijk :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142205943
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:10 schreef zeefje het volgende:

linnen
Das moeilijk te oordelen zonder foto.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142205946
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef xFriendx het volgende:
Lijnen horizontaal of verticaal, riem ter bevordering van een zandloperfiguur, dat volg ik nog, maar bij die visagie ben ik het kwijt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je het echt weten? Wat voor bijzonders daarbij is?
Of loop je te trollen?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 15:13:45 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142205948
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef xFriendx het volgende:
Lijnen horizontaal of verticaal, riem ter bevordering van een zandloperfiguur, dat volg ik nog, maar bij die visagie ben ik het kwijt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mannen is het meer zaak of het snel uit kan 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:14:36 #285
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142205967
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb dat jurkje niet met haar jasje gezien :'( , alleen het jurkje :{
staat er ook bij?
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef xFriendx het volgende:
Lijnen horizontaal of verticaal, riem ter bevordering van een zandloperfiguur, dat volg ik nog, maar bij die visagie ben ik het kwijt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Hmmm ...ik ben persoonlijk niet dol op linnen, omdat het snel kreukt, maar het is wel een echte zomerse stof...
en heb is niet zo warm O+
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Serieus, staat mooi bij vrouwen, een bril. Vind ik aantrekkelijk :)
:@
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Das moeilijk te oordelen zonder foto.
wat kan je moeilijk beoordelen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142205976
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Voor mannen is het meer zaak of het snel uit kan 8-)
Dat scheelt krullen dan wel make up hoeft niet uit.... je kan het hoogstens verklooien :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 15:15:54 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142205993
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:15 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat scheelt krullen dan wel make up hoeft niet uit.... je kan het hoogstens verklooien :P
Als je goed je best doet maakt dat niet meer uit :P

Beetje op je gezicht is niet erg, maar ga niet je hele gezicht dicht metselen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:16:29 #288
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142206003
hier complicate
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142206036
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als je goed je best doet maakt dat niet meer uit :P

Beetje op je gezicht is niet erg, maar ga niet je hele gezicht dicht metselen.
De perfecte manier om elke man weg te jagen .... gewoon ff plamuren :7
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:18:49 #290
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142206042
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:18 schreef -Engel- het volgende:

[..]

De perfecte manier om elke man weg te jagen .... gewoon ff plamuren :7
s avonds er even af bijtelen ^O^
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 15:19:01 #291
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142206047
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:18 schreef -Engel- het volgende:

[..]

De perfecte manier om elke man weg te jagen .... gewoon ff plamuren :7
Dat gaat er zelfs met intensief zweten niet vanaf :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:19:33 #292
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142206058
Ik zag pas ook zo n meisje, zonnebankpoepiebruin en haar gezicht was zowat negerzwart :').
ik dacht tokkie, tokkie hoe heb je zo laag kunnen zakken.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:20:08 #293
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_142206066
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:19 schreef zeefje het volgende:
Ik zag pas ook zo n meisje, zonnebankpoepiebruin en haar gezicht was zowat negerzwart :').
ik dacht tokkie, tokkie hoe heb je zo laag kunnen zakken.
Iehw :r
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_142206068
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat gaat er zelfs met intensief zweten niet vanaf :P
Nou....

Het gaat er wel af... aan overhemden, handddoeken, lakens .... :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 juli 2014 @ 15:20:12 #295
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142206069
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:19 schreef zeefje het volgende:
Ik zag pas ook zo n meisje, zonnebankpoepiebruin en haar gezicht was zowat negerzwart :').
ik dacht tokkie, tokkie hoe heb je zo laag kunnen zakken.
Ze was gewoon licht aangebrand.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:20:52 #296
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142206093
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze was gewoon licht aangebrand.
en danvan die gele tanden vh roken :r
soberso roke :r
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:20:56 #297
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142206095
5
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:20:59 #298
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142206096
4
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:21:04 #299
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142206098
3
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:21:07 #300
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142206099
2
I like the way you look at me with those beautiful eyes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')