quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Kunnen die Brazilianen zich niet gewoon overgeven ofzo? Kan dat eigenlijk bij voetbal?
Kan prima, eventueel een vinger in de keel om het proces te versnellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Kunnen die Brazilianen zich niet gewoon overgeven ofzo? Kan dat eigenlijk bij voetbal?
Ja, is net zoals bij schaken, gewoon de koning omgooien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, is net zoals bij schaken, gewoon de koning omgooien.
Ja, dat vind ik toch zo debiel ook. Een beetje de Special Olympics onder de finales dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lol, ohja, da's waar ook. Brazilië heeft nog een wedstrijd voor de 3e plaats.
Hehe dat is zo nutteloos hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lol, ohja, da's waar ook. Brazilië heeft nog een wedstrijd voor de 3e plaats.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik toch zo debiel ook. Een beetje de Special Olympics onder de finales dan.
1e is toch enige wat telt. Zilveren medailles is ook zo'n onzinquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Gewoon logisch toch, eigenlijk. Anders heb je alleen een 1e en 2e plek, maar geen 3e
.
Ja, theoretisch gezien heel logisch, maar come on.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Gewoon logisch toch, eigenlijk. Anders heb je alleen een 1e en 2e plek, maar geen 3e
.
Juist niet logisch bij voetbal, de teams in de finale is waar het om gaat uiteindelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Jij bent waar het om gaatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Juist niet logisch bij voetbal, de teams in de finale is waar het om gaat uiteindelijk.
Hij zegt 'shoutout to my..'quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
can't read what he's saying tho rip
Ik heb het doelpuntsaldo van Brazilië en dat Duitsland door zou gaan goed voorspeld.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
Zou iemand dit goed voorspeld hebben van te voren?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb het doelpuntsaldo van Brazilië en dat Duitsland door zou gaan goed voorspeld.
Bijna goed dus wel.
True story...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je klein bent is het altijd drama met broeken
iewquote:Op woensdag 9 juli 2014 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffie, koud water en havermoutpap.
Niet door elkaar.quote:
moet je normaal betalen voor de koffie?quote:Op woensdag 9 juli 2014 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet door elkaar.![]()
En er kwam vanochtend gratis koffie uit de automaat, ik sloeg bijna achterover.
Inb4 automatenkoffie: iehl..
Ja, 10 ct en als je luxe koffie beneden haalt ben je meer kwijt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je normaal betalen voor de koffie?
wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 10 ct en als je luxe koffie beneden haalt ben je meer kwijt.
Maar ik krijg wel koffiegeld hoor._
Geld.. voor de koffie.quote:
en hoeveel is dat per maand?quote:
Om te janken.quote:
genoeg voor een half kopje per dagquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om te janken.
Met de pet op.
En de lamp aan.
Kwart koffieboontje..quote:
toen waren we al bevrijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwart koffieboontje..
Gewoon terug naar het rantsoen, incl koffiebonnen.
Hallo hongerwinter 1945
Hongerwinter 1944 ?quote:
officieel ja, maar in het zuiden waren ze wat eerderquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hongerwinter 1944 ?![]()
Volgens mij is de bevrijding pas in mei 1945
Dus dan kunnen we toch nog een hongerwinter in 1945 hebben gehad?
Ja hallo.. maar Limburg..quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
officieel ja, maar in het zuiden waren ze wat eerder
klopt. alleen zo rond arnhem en de grote rivieren viel het een beetje stil en hadden ze winterstopquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo.. maar Limburg..
ik lees hier in september 1944 al.
Toen gingen ze op vakantie..quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. alleen zo rond arnhem en de grote rivieren viel het een beetje stil en hadden ze winterstop
vakantie... nog 3 dagenquote:
nu met de motor aan het touren?quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
morgen ben ik weer terug in Nederland
nee ik lig op de bank te chillen bij een maatje in Kopenhagen. We gaan zo naar het carlsberg museum en daarna rij ik naar mijn oom in Hamburg waar ik vanavond verblijf voor schnitzel bier en voetbal en morgen na ontbijt terug naar huisquote:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
morgen ben ik weer terug in Nederland
quote:
had je beter gisteravond al in duitsland kunnen zijn voor het bierquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee ik lig op de bank te chillen bij een maatje in Kopenhagen. We gaan zo naar het carlsberg museum en daarna rij ik naar mijn oom in Hamburg waar ik vanavond verblijf voor schnitzel bier en voetbal en morgen na ontbijt terug naar huis
quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bier en schnitzel als ontbijt.
Zou ervoor tekenen.
Full English Breakfast dan?quote:
zou ik doordeweeks als ontbijt niet weg krijgen. in het weekend wel.quote:
Pussyquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik doordeweeks als ontbijt niet weg krijgen. in het weekend wel.
vanmorgen 2 crackers en een sloot koffiequote:Op woensdag 9 juli 2014 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pussy
Ik eet doordeweeks een halve liter havermout weg.
En je weet hoe smakelijk dat eruit ziet.
Chick crackquote:
Ik hoef echt geen koffie om 5.45 uurquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen 2 crackers en een sloot koffie
nee, maar dat slaap ik ook nogquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen koffie om 5.45 uur
een waarzegsterquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie is er nou geinteresseerd in tarotkaarten?
De meeste vrouwen blijkbaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie is er nou geinteresseerd in tarotkaarten?
over land dan weet ik iig dat ik niet op de boot hoef te wachtenquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je beter gisteravond al in duitsland kunnen zijn voor het bier
rij je terug via het vaste land, of ga je een stukje per boot?
als ik geen huis had gekocht was ik ook naar noord duitsland en denemarken geweest. toch maar even uitstellenquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
over land dan weet ik iig dat ik niet op de boot hoef te wachten
En de eerste dag was ik in Berlijn toen heb ik daar voetbal gekeken. Moest dld ook spelen. Veel bier en currywurst
Iehl.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar dat slaap ik ook nog
een ontbijt zonder koffie weiger ik
Een waarzegger niet?quote:
De meeste vrouwen zijn ook te debiel voor woorden.quote:
nee, mannen zijn niet zo domquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn ook te debiel voor woorden.
Die doen aan handlezen.quote:
Hallo Nootmans.quote:
en handopleggingquote:
Hoiquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo Nootmans.
Nippend aan de strawberry cheescake-thee ?
Dat heet verstikking.quote:
i like the way you thinkquote:
quote:
Ik moet ineens denken aan die kale psycho waarmee ik moest samenwerken ten tijde dat ik nog in Zoetje werkte..quote:
Wat is er nou weer raar aan "hoi"quote:
Is niet raar, wel droog en ik vond het grappigquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is er nou weer raar aan "hoi"?
Oh dat lust je wel? als in thee he
ohquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is niet raar, wel droog en ik vond het grappig_
Ja nou ik denk het wel.. wil nog altijd de variant van aardbeien met slagroom thee proberen.
trauma aan over gehouden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die kale psycho waarmee ik moest samenwerken ten tijde dat ik nog in Zoetje werkte..
zeevissen in thailandquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh![]()
Is er aardbeien slagroom thee?
Oh also:
R&P / Angst in de supermarkt
en also:
Waar is wise?
Zou mij niks verbazen ergensquote:
Die heeft gewoon pleinvreesquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh![]()
Is er aardbeien slagroom thee?
Oh also:
R&P / Angst in de supermarkt
en also:
Waar is wise?
Eerder aan de turk onder mijn bureau.quote:
ja maar kom op dat is wel heel erg.... trillen en alles voor de supermarktquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heeft gewoon pleinvreesen moet in therapie.
En ja, lijkt me aan de ene kant erg vies, maar aan de andere kant heel lekker![]()
Ja, ik heb wise opgegeten.
Mis je hem?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerder aan de turk onder mijn bureau.
Er zat btw vanochtend een tor in mijn schoen..
Ik dacht, wat kriebelt er nou zo?
THEETJES?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja maar kom op dat is wel heel erg.... trillen en alles voor de supermarktwow. Wel erg als dat echt is.
Wist ik niet. Nooit gezien die thee terwijl ik wel van beetje proberen van aparte theetjes hou
Ik mis wise zijn gifjes
Ja, ik kan dat soort woorden wel bezigen met jou aangezien je toch mij een handtas noemt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
THEETJES?
Hou op met met hoor.. bijna in lachen uitgebarsten.____
Maar ja, als je pleinvrees hebt dan werkt dat door in je fysieke gestel.
Dan ben je geestelijk zo gespannen dat je er lichamelijke klachten door krijgt.
En nee ik heb zelf geen pleinvrees, alhoewel ik het niet erg op vreemde mensen heb die te dichtbij komen.
Ho ho ho.. het is wel " valse handtas "quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat soort woorden wel bezigen met jou aangezien je toch mij een handtas noemt.
Maar is wel herkenbaar hoor ik val altijd kotsend op de stoep als iemand mij de weg vraagt.
Je kan de boom inquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ho ho ho.. het is wel " valse handtas "![]()
![]()
Herkenbaar welHad ik ook als postbode.. vooral Duitsers die 10 km van de zee wilde weten hoe ze moesten lopen. Ik had ze de tram ingeduwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huillie leek een beetje op de teen mom van fokquote:
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huillie leek een beetje op de teen mom van fok
supergirl?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huillie leek een beetje op de teen mom van fok
is die al mom?quote:
Was. Die heeft ze in de prullenbak achter gelaten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die al mom?
nee, die jalesa ofzoiets
haha, wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was. Die heeft ze in de prullenbak achter gelaten.
Maar oja die hadden we ook nog
Toch wel bij het restafval mag ik hopen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Denk dat als je al geen big deal maakt van neuken met alles en iedereen en soa's verzamelen dat je je daar niet echt druk om maakt. Dus ik twijfel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toch wel bij het restafval mag ik hopen?
Appelboom?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan de boom in
Ook gewoon in de tram duwen
gftquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toch wel bij het restafval mag ik hopen?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:19 schreef Modus het volgende:
Schnier und bitzels.Ik durf niet te klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
wie ?quote:
Lemon pie boomquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Appelboom?![]()
Nee, dat was een grapje.. ik laat ze liever 7 km lopen, hehehe immer gerade aus..
Help .. ik ben een CS en ik kan niet overweg met D.
Ja, in je gele onderduiker...quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lemon pie boom
Kan je niet overweg met de D?
Wat is een gele onderduiker?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, in je gele onderduiker...
OMG
OMG
OMG
Niet die ...
Ik haat al die mensen die er maar op los consummeren zonder oog voor het milieu te hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat als je al geen big deal maakt van neuken met alles en iedereen en soa's verzamelen dat je je daar niet echt druk om maakt. Dus ik twijfel.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar oja die hadden we ook nog
Oh die..quote:
iets met 2x aan dezelfde steen stoten..quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh die..![]()
Die heeft al tweede leg
Niet hetzelfde. Zwarte en bruine steen hahaha ;pquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets met 2x aan dezelfde steen stoten..
Walgelijk jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik haat al die mensen die er maar op los consummeren zonder oog voor het milieu te hebben.
Ik bedoelde onderduikboot.. hoe kom ik nou weer op onderduiker?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is een gele onderduiker?![]()
Ohdus daar kan je wel mee omgaan?
slet
Sowieso kinderen van verschillende vaders hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets met 2x aan dezelfde steen stoten..
ik zeg niksquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso kinderen van verschillende vaders hebben
Ik heb mn marshmellow bijna uitgespuugdquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet hetzelfde. Zwarte en bruine steen hahaha ;p
Dit is veelzeggendquote:
waarschijnlijk omdat je al weetquote:
quote:
Ja, dat je graag ziet dat men zich voortplant.quote:
uhm, neequote:Op woensdag 9 juli 2014 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat je graag ziet dat men zich voortplant.
Hoe onhandig dat ook is.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bedoelde onderduikboot.. hoe kom ik nou weer op onderduiker?![]()
Yellow submarine.. jeweetwel.. Zal wel komen door het 1944-1945 praatje van vanochtend
Uhh que? Me no hable espanjol?
Goed kauwen en doorslikken moet het zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mn marshmellow bijna uitgespuugd___!
Sarcasme ?quote:
Thx, wat zou ik zijn zonder jou?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed kauwen en doorslikken moet het zijn
smaller?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thx, wat zou ik zijn zonder jou?
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:57 schreef Modus het volgende:
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=onderduikboot&lang=nn
Een donker papje onder je buroquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thx, wat zou ik zijn zonder jou?
Een onderduiker.quote:
Aai over de bol tijd?quote:
Ik had het tegen modus.quote:
okequote:Op woensdag 9 juli 2014 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het tegen modus.
tenzij jij modus bent.
Mind= blown
ben jij een D, I, S of C?quote:
geen idee wat je bedoelt, maar ik ben wel geneigd D te zeggenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ben jij een D, I, S of C?
Als je een D bent, ga ik je slaan.
Dan..quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee wat je bedoelt, maar ik ben wel geneigd D te zeggen
je zit de horoscopen in de flair te lezen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan..
Zoek je Controle
Je sterke punten zijn: Beheer, leiderschap en doelgerichtheid
Uitdagingen: ongeduldig, ongevoelig, slechte luisteraar
Houdt niet van: inefficientie, besluiteloosheid
Dus..
Waar voorspel ik de toekomst?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zit de horoscopen in de flair te lezen?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan..
Zoek je Controle
Je sterke punten zijn: Beheer, leiderschap en doelgerichtheid
Uitdagingen: ongeduldig, ongevoelig, slechte luisteraar
Houdt niet van: inefficientie, besluiteloosheid
Dus..
welk hokje ben jij?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar voorspel ik de toekomst?__!
Dit gaat over DISC profielen... Mensen worden ingedeeld in hokjes.
Ben jij ook een D?quote:
Gecombineerd hokje.quote:
dan zal ik ze wel alle vier nodig hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gecombineerd hokje.
Ik pas niet in 1, dus werden het er 2
Nou ja, echt stabiel ben je niet. :squote:
T-t-t-t-t-t-t-t-t-tikkende tijdbom die kerel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, echt stabiel ben je niet. :s
Emotionele jongen hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
T-t-t-t-t-t-t-t-t-tikkende tijdbom die kerel.
Hahaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[..]
It's a match.
Oh dezelfde kleur is niet in elk grafiek hetzelfde![]()
.
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[..]
It's a match.
Oh dezelfde kleur is niet in elk grafiek hetzelfde![]()
.
Of gewoon Chlochlo's pic opnieuw gepost.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, bang om z'n echte leeftijd te vermelden.
De hoge score op 'consciëntieus' pleit voor me dat ik de test, in tegenstelling tot jou, eerlijk heb ingevuldquote:
Nee hoor, ik heb hem serieus gedaan. (srs)quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De hoge score op 'consciëntieus' pleit voor me dat ik de test, in tegenstelling tot jou, eerlijk heb ingevuld.
Vind jouw 'oké's en andere kort af antwoorden altijd van een vrij vervelende cynische aard.quote:
Oké.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vind jouw 'oké's en andere kort af antwoorden altijd van een vrij vervelende cynische aard.
Antwoorden waar je mee lijkt te pretenderen sociaal ver boven iemand te staan. Waar een hele groep denkt 'zal wel' zie jij mooi de mogelijkheid om een 'oké'-tje eruit te gooien uit de mom van 'heeft die kerel ook eens aandacht', om vervolgens weer anderen uit zo'n groep met je mee te krijgen. Vervelende houding.
Maar zo zal het ook wel in het echt gaan met jou en andere mensen...![]()
kortaf*quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vind jouw 'oké's en andere kort af antwoorden altijd van een vrij vervelende cynische aard.
Antwoorden waar je mee lijkt te pretenderen sociaal ver boven iemand te staan. Waar een hele groep denkt 'zal wel' zie jij mooi de mogelijkheid om een 'oké'-tje eruit te gooien uit de mom van 'heeft die kerel ook eens aandacht', om vervolgens weer anderen uit zo'n groep met je mee te krijgen. Vervelende houding.
Maar zo zal het ook wel in het echt gaan met jou en andere mensen...![]()
Waardeloze vent ben je ook.quote:
Ouch, oke slaap lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee. 3,5 uur geslapen, dus ga even nappen voor de match start![]()
.
En dan straks weer 'tis maar een forum'quote:
Oké.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En dan straks weer 'tis maar een forum*
Het leuke is dat je nu door hebt dat mensen lachen als je weer eens 'Oké' zegt. Precies waarvoor je het doet.
Modus pls, doe niet zo in m'n fobo met je kloon.quote:Op 09-07-2014 19:02 schreef Twiney
[..]
Oke![]()
Waar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:04 schreef BlauweTijger het volgende:
InterrailenVandaag ticket gehaald en eerste overnachting geboekt.
Begin in Praag, dan Wenen en daarna Rome. Vanaf daar is het nog blankoquote:
Klinkt goed, ben jaloers.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Begin in Praag, dan Wenen en daarna Rome. Vanaf daar is het nog blanko
met wie ga jequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Begin in Praag, dan Wenen en daarna Rome. Vanaf daar is het nog blanko
Alleen de overnachtingen in Praag zijn geboekt. Verder zien we het daar welquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:32 schreef Dimachaerus het volgende:
is toch kut man als je geen overnachting hebt geregeld voor vertrek
Lijkt me juist wel leuk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee man, is over het algemeen gemakkelijk te vinden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Kun je eventueel ook doen voor je naar de volgende bestemming gaat hè.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
als je eenmaal op je nieuwe bestemming bent wil je toch zo snel mogelijk je spullen droppen en niet eerst nog ergens verblijf regelen enzo
moet je weer zoeken, straks hebben ze geen plek meer etc
Ik zit verdomme 14 uur in de trein van Wenen naar Romequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
als je eenmaal op je nieuwe bestemming bent wil je toch zo snel mogelijk je spullen droppen en niet eerst nog ergens verblijf regelen enzo
moet je weer zoeken, straks hebben ze geen plek meer etc
Lekker in meisjes hun station parkeren huhehehahaua ;dquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoor je maakt de gekste dingen mee op zulk treinreizen
Ditquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee man, is over het algemeen gemakkelijk te vinden.
Behalve op zondag in WenenDan is niks gemakkelijk.
Echt hequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dit. Zelfs op vage eilanden bij Indonesië hebben ze hostels en shit voor 3 euro per nacht inc. breakfast
.
In steden zoals Sydney heb je zo'n perfect competition modelquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt heAlleen in grote Europese steden kan het tijdens het hoogseizoen wel echt lastig zijn, maar zelfs dan is er meestal wel iets te vinden.
Wat een klote test trouwens die disc shit. Bij de meeste van die vier dingen was het allemaal meh in plaats van duidelijk ja of nee
[ afbeelding ]
Ja dat werkt in zo'n stad ook wel goed denk ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
In steden zoals Sydney heb je zo'n perfect competition modelalle hostels precies hetzelfde en precies dezelfde prijs etc.
echt he :S :S :Squote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef ntm het volgende:
Waarom gvd Vlaar als 1e laten schieten, i can't
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je eventueel ook doen voor je naar de volgende bestemming gaat hè.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw UI. Vuile klootzak. #bandeadprez
Zou het gewoon doen, er zijn bans uitgedeeld voor minder.quote:
Niet zo huilen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw UI. Vuile klootzak. #bandeadprez
Argentinië was duidelijk het betere team.quote:
is die dan niet te melkig?quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn havermout is te waterig.. ik heb er per ongeluk een halve liter melk bijgegooid.
Ach, ik hoef nu niet zo erg te kauwen.quote:
ieder nadeel heb zn voordeel ofzoietsquote:Op donderdag 10 juli 2014 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach, ik hoef nu niet zo erg te kauwen.
Glijdt vanzelf naar binnen
Volgens mij is iedereen zwaar aan het kateren, want ik heb nog niemand op de werkvloer gezien, behalve een schuchter meneertje helemaal aan de andere kantquote:Op donderdag 10 juli 2014 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ieder nadeel heb zn voordeel ofzoiets
hier was iedereen wel aanwezig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen zwaar aan het kateren, want ik heb nog niemand op de werkvloer gezien, behalve een schuchter meneertje helemaal aan de andere kant
nee, hele wedstrijd was geen zak aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:56 schreef Murdera het volgende:
Nog de moeite om de wedstrijd terug te kijken?
Alleen de penalty's. En dan heel hard huilen omdat cillessen krul niet is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:56 schreef Murdera het volgende:
Nog de moeite om de wedstrijd terug te kijken?
Mapimaquote:mensen bij de coolcat heb je nu aanbieding voor 5 euro zo een topje.
ik show jullie ff maar zo ga je toch niet over straat... :S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een lelluke dingenquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:12 schreef ntm het volgende:
[..]
MapimaKlacht over bikini's en vervolgens zelf passen
Sowieso fucking dom datquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:40 schreef ntm het volgende:
Vlaar moest als 1e penalty nemen omdat er twee voetballers niet als eerste wilden, wie waren dat![]()
Ja inderdaad, jammer dit. Had sowieso heel anders af kunnen lopen door wat kleine aanpassingen maarja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Sowieso fucking dom datRobben had eerste penal moeten nemen, was meteen de toon gezet.
Oh, laat maar.. het is bomvol, niemand kan hier zitten ineensquote:Op donderdag 10 juli 2014 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier was iedereen wel aanwezig.
op de weg wel weinig mensen gezien, maar dat kwam misschien ook omdat je geen hand voor ogen zag door de mist
ik had best thuis kunnen blijven. het werk dat ik vandaag wilde doen hoeft opeens niet meerquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, laat maar.. het is bomvol, niemand kan hier zitten ineens
Nou doei doeiquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had best thuis kunnen blijven. het werk dat ik vandaag wilde doen hoeft opeens niet meer
nee, nu blijf ik ookquote:
Echt wat een debiel is datquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Sorryquote:
quote:
zit jij daar in?quote:
waar hoorde je dat? in een whatsapp groepje?quote:
Nee Heb ik gelukkig nooit in gezetenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar hoorde je dat? in een whatsapp groepje?
Kneuzenkermisquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:12 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |