Nee hoor, ik heb hem serieus gedaan. (srs)quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De hoge score op 'consciëntieus' pleit voor me dat ik de test, in tegenstelling tot jou, eerlijk heb ingevuld.
Vind jouw 'oké's en andere kort af antwoorden altijd van een vrij vervelende cynische aard.quote:
Oké.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vind jouw 'oké's en andere kort af antwoorden altijd van een vrij vervelende cynische aard.
Antwoorden waar je mee lijkt te pretenderen sociaal ver boven iemand te staan. Waar een hele groep denkt 'zal wel' zie jij mooi de mogelijkheid om een 'oké'-tje eruit te gooien uit de mom van 'heeft die kerel ook eens aandacht', om vervolgens weer anderen uit zo'n groep met je mee te krijgen. Vervelende houding.
Maar zo zal het ook wel in het echt gaan met jou en andere mensen...![]()
kortaf*quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vind jouw 'oké's en andere kort af antwoorden altijd van een vrij vervelende cynische aard.
Antwoorden waar je mee lijkt te pretenderen sociaal ver boven iemand te staan. Waar een hele groep denkt 'zal wel' zie jij mooi de mogelijkheid om een 'oké'-tje eruit te gooien uit de mom van 'heeft die kerel ook eens aandacht', om vervolgens weer anderen uit zo'n groep met je mee te krijgen. Vervelende houding.
Maar zo zal het ook wel in het echt gaan met jou en andere mensen...![]()
Waardeloze vent ben je ook.quote:
Ouch, oke slaap lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee. 3,5 uur geslapen, dus ga even nappen voor de match start![]()
.
En dan straks weer 'tis maar een forum'quote:
Oké.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En dan straks weer 'tis maar een forum*
Het leuke is dat je nu door hebt dat mensen lachen als je weer eens 'Oké' zegt. Precies waarvoor je het doet.
Modus pls, doe niet zo in m'n fobo met je kloon.quote:Op 09-07-2014 19:02 schreef Twiney
[..]
Oke![]()
Waar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:04 schreef BlauweTijger het volgende:
InterrailenVandaag ticket gehaald en eerste overnachting geboekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |