quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je eventueel ook doen voor je naar de volgende bestemming gaat hè.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw UI. Vuile klootzak. #bandeadprez
Zou het gewoon doen, er zijn bans uitgedeeld voor minder.quote:
Niet zo huilen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw UI. Vuile klootzak. #bandeadprez
Argentinië was duidelijk het betere team.quote:
is die dan niet te melkig?quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn havermout is te waterig.. ik heb er per ongeluk een halve liter melk bijgegooid.
Ach, ik hoef nu niet zo erg te kauwen.quote:
ieder nadeel heb zn voordeel ofzoietsquote:Op donderdag 10 juli 2014 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach, ik hoef nu niet zo erg te kauwen.
Glijdt vanzelf naar binnen
Volgens mij is iedereen zwaar aan het kateren, want ik heb nog niemand op de werkvloer gezien, behalve een schuchter meneertje helemaal aan de andere kantquote:Op donderdag 10 juli 2014 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ieder nadeel heb zn voordeel ofzoiets
hier was iedereen wel aanwezig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen zwaar aan het kateren, want ik heb nog niemand op de werkvloer gezien, behalve een schuchter meneertje helemaal aan de andere kant
nee, hele wedstrijd was geen zak aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:56 schreef Murdera het volgende:
Nog de moeite om de wedstrijd terug te kijken?
Alleen de penalty's. En dan heel hard huilen omdat cillessen krul niet is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:56 schreef Murdera het volgende:
Nog de moeite om de wedstrijd terug te kijken?
Mapimaquote:mensen bij de coolcat heb je nu aanbieding voor 5 euro zo een topje.
ik show jullie ff maar zo ga je toch niet over straat... :S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een lelluke dingenquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:12 schreef ntm het volgende:
[..]
MapimaKlacht over bikini's en vervolgens zelf passen
Sowieso fucking dom datquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:40 schreef ntm het volgende:
Vlaar moest als 1e penalty nemen omdat er twee voetballers niet als eerste wilden, wie waren dat![]()
Ja inderdaad, jammer dit. Had sowieso heel anders af kunnen lopen door wat kleine aanpassingen maarja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Sowieso fucking dom datRobben had eerste penal moeten nemen, was meteen de toon gezet.
Oh, laat maar.. het is bomvol, niemand kan hier zitten ineensquote:Op donderdag 10 juli 2014 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier was iedereen wel aanwezig.
op de weg wel weinig mensen gezien, maar dat kwam misschien ook omdat je geen hand voor ogen zag door de mist
ik had best thuis kunnen blijven. het werk dat ik vandaag wilde doen hoeft opeens niet meerquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, laat maar.. het is bomvol, niemand kan hier zitten ineens
Nou doei doeiquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had best thuis kunnen blijven. het werk dat ik vandaag wilde doen hoeft opeens niet meer
nee, nu blijf ik ookquote:
Echt wat een debiel is datquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Sorryquote:
quote:
zit jij daar in?quote:
waar hoorde je dat? in een whatsapp groepje?quote:
Nee Heb ik gelukkig nooit in gezetenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar hoorde je dat? in een whatsapp groepje?
Kneuzenkermisquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:12 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |