quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerder aan de turk onder mijn bureau.
Er zat btw vanochtend een tor in mijn schoen..
Ik dacht, wat kriebelt er nou zo?
THEETJES?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja maar kom op dat is wel heel erg.... trillen en alles voor de supermarktwow. Wel erg als dat echt is.
Wist ik niet. Nooit gezien die thee terwijl ik wel van beetje proberen van aparte theetjes hou
Ik mis wise zijn gifjes
Ja, ik kan dat soort woorden wel bezigen met jou aangezien je toch mij een handtas noemt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
THEETJES?
Hou op met met hoor.. bijna in lachen uitgebarsten.____
Maar ja, als je pleinvrees hebt dan werkt dat door in je fysieke gestel.
Dan ben je geestelijk zo gespannen dat je er lichamelijke klachten door krijgt.
En nee ik heb zelf geen pleinvrees, alhoewel ik het niet erg op vreemde mensen heb die te dichtbij komen.
Ho ho ho.. het is wel " valse handtas "quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat soort woorden wel bezigen met jou aangezien je toch mij een handtas noemt.
Maar is wel herkenbaar hoor ik val altijd kotsend op de stoep als iemand mij de weg vraagt.
Je kan de boom inquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ho ho ho.. het is wel " valse handtas "![]()
![]()
Herkenbaar welHad ik ook als postbode.. vooral Duitsers die 10 km van de zee wilde weten hoe ze moesten lopen. Ik had ze de tram ingeduwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huillie leek een beetje op de teen mom van fokquote:
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huillie leek een beetje op de teen mom van fok
supergirl?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huillie leek een beetje op de teen mom van fok
is die al mom?quote:
Was. Die heeft ze in de prullenbak achter gelaten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die al mom?
nee, die jalesa ofzoiets
haha, wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was. Die heeft ze in de prullenbak achter gelaten.
Maar oja die hadden we ook nog
Toch wel bij het restafval mag ik hopen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Denk dat als je al geen big deal maakt van neuken met alles en iedereen en soa's verzamelen dat je je daar niet echt druk om maakt. Dus ik twijfel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toch wel bij het restafval mag ik hopen?
Appelboom?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan de boom in
Ook gewoon in de tram duwen
gftquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toch wel bij het restafval mag ik hopen?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:19 schreef Modus het volgende:
Schnier und bitzels.Ik durf niet te klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
wie ?quote:
Lemon pie boomquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Appelboom?![]()
Nee, dat was een grapje.. ik laat ze liever 7 km lopen, hehehe immer gerade aus..
Help .. ik ben een CS en ik kan niet overweg met D.
Ja, in je gele onderduiker...quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lemon pie boom
Kan je niet overweg met de D?
Wat is een gele onderduiker?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, in je gele onderduiker...
OMG
OMG
OMG
Niet die ...
Ik haat al die mensen die er maar op los consummeren zonder oog voor het milieu te hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat als je al geen big deal maakt van neuken met alles en iedereen en soa's verzamelen dat je je daar niet echt druk om maakt. Dus ik twijfel.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar oja die hadden we ook nog
Oh die..quote:
iets met 2x aan dezelfde steen stoten..quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh die..![]()
Die heeft al tweede leg
Niet hetzelfde. Zwarte en bruine steen hahaha ;pquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets met 2x aan dezelfde steen stoten..
Walgelijk jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik haat al die mensen die er maar op los consummeren zonder oog voor het milieu te hebben.
Ik bedoelde onderduikboot.. hoe kom ik nou weer op onderduiker?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is een gele onderduiker?![]()
Ohdus daar kan je wel mee omgaan?
slet
Sowieso kinderen van verschillende vaders hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets met 2x aan dezelfde steen stoten..
ik zeg niksquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso kinderen van verschillende vaders hebben
Ik heb mn marshmellow bijna uitgespuugdquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet hetzelfde. Zwarte en bruine steen hahaha ;p
Dit is veelzeggendquote:
waarschijnlijk omdat je al weetquote:
quote:
Ja, dat je graag ziet dat men zich voortplant.quote:
uhm, neequote:Op woensdag 9 juli 2014 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat je graag ziet dat men zich voortplant.
Hoe onhandig dat ook is.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bedoelde onderduikboot.. hoe kom ik nou weer op onderduiker?![]()
Yellow submarine.. jeweetwel.. Zal wel komen door het 1944-1945 praatje van vanochtend
Uhh que? Me no hable espanjol?
Goed kauwen en doorslikken moet het zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mn marshmellow bijna uitgespuugd___!
Sarcasme ?quote:
Thx, wat zou ik zijn zonder jou?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed kauwen en doorslikken moet het zijn
smaller?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thx, wat zou ik zijn zonder jou?
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:57 schreef Modus het volgende:
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=onderduikboot&lang=nn
Een donker papje onder je buroquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thx, wat zou ik zijn zonder jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |