quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Kunnen die Brazilianen zich niet gewoon overgeven ofzo? Kan dat eigenlijk bij voetbal?
Kan prima, eventueel een vinger in de keel om het proces te versnellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Kunnen die Brazilianen zich niet gewoon overgeven ofzo? Kan dat eigenlijk bij voetbal?
Ja, is net zoals bij schaken, gewoon de koning omgooien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, is net zoals bij schaken, gewoon de koning omgooien.
Ja, dat vind ik toch zo debiel ook. Een beetje de Special Olympics onder de finales dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lol, ohja, da's waar ook. Brazilië heeft nog een wedstrijd voor de 3e plaats.
Hehe dat is zo nutteloos hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lol, ohja, da's waar ook. Brazilië heeft nog een wedstrijd voor de 3e plaats.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik toch zo debiel ook. Een beetje de Special Olympics onder de finales dan.
1e is toch enige wat telt. Zilveren medailles is ook zo'n onzinquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Gewoon logisch toch, eigenlijk. Anders heb je alleen een 1e en 2e plek, maar geen 3e
.
Ja, theoretisch gezien heel logisch, maar come on.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Gewoon logisch toch, eigenlijk. Anders heb je alleen een 1e en 2e plek, maar geen 3e
.
Juist niet logisch bij voetbal, de teams in de finale is waar het om gaat uiteindelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Jij bent waar het om gaatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Juist niet logisch bij voetbal, de teams in de finale is waar het om gaat uiteindelijk.
Hij zegt 'shoutout to my..'quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
can't read what he's saying tho rip
Ik heb het doelpuntsaldo van Brazilië en dat Duitsland door zou gaan goed voorspeld.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
Zou iemand dit goed voorspeld hebben van te voren?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb het doelpuntsaldo van Brazilië en dat Duitsland door zou gaan goed voorspeld.
Bijna goed dus wel.
True story...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je klein bent is het altijd drama met broeken
iewquote:Op woensdag 9 juli 2014 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffie, koud water en havermoutpap.
Niet door elkaar.quote:
moet je normaal betalen voor de koffie?quote:Op woensdag 9 juli 2014 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet door elkaar.![]()
En er kwam vanochtend gratis koffie uit de automaat, ik sloeg bijna achterover.
Inb4 automatenkoffie: iehl..
Ja, 10 ct en als je luxe koffie beneden haalt ben je meer kwijt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je normaal betalen voor de koffie?
wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 10 ct en als je luxe koffie beneden haalt ben je meer kwijt.
Maar ik krijg wel koffiegeld hoor._
Geld.. voor de koffie.quote:
en hoeveel is dat per maand?quote:
Om te janken.quote:
genoeg voor een half kopje per dagquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om te janken.
Met de pet op.
En de lamp aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |