SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 4% gewijzigd door kanovinnie op 10-05-2014 15:27:02 ]De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Maar bij ons moeten ze maar gewoon de tekst lezen! Hoe duidelijk kan het erop staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bosch en duin. Het villadorp van nederland.
Toen ik van de zomer met de motor even stilstond om navigatie in te stellen, reed gelijk beveiliging voorbij. Zou me niks verbazen als stok al opgepikt is door bewaking.
Op het motor forum heeft men een soort gelijk spel als deze stok.
Had iemand hem neergelegd bij de kerncentrale in Borssele. Degene die hem kwam ophalen (om 04:30u 's morgens) moest heel wat uitleggen,
Kan ik me wel voorstellen. Is er ook wel een beetje om vragen, in de hele vroege ochtend vaag gaan doen bij de omheining van een kerncentrale.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Had iemand hem neergelegd bij de kerncentrale in Borssele. Degene die hem kwam ophalen (om 04:30u 's morgens) moest heel wat uitleggen,
"Uhm, ik kom een stok ophalen"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Is er ook wel een beetje om vragen, in de hele vroege ochtend vaag gaan doen bij de omheining van een kerncentrale.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:11 schreef Meike26 het volgende:
Wel potverdomme![]()
Sleutel ligt er nog... maar Stok is weg !
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Even een bezoekje aan de beveiliging plegen dus als de ie idd weggeknipt is![]()
overijverige gemeentewerker of buurtbewoner zeker, anders was de sleutel ook wel meegenomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:11 schreef Meike26 het volgende:
Wel potverdomme![]()
Sleutel ligt er nog... maar Stok is weg !
Tijdelijk alleen de FokSleutel... hahaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef Meike26 het volgende:
Of gewoon alleen door met de Fok-stok-sleutel![]()
Als die verdwijnt, weten we pas echt zeker dat er met ons getrolled word
Ik vond dit, maar is dit wel dat Bosch en Duin waar ie lag? http://www.verenigingboschenduin.nl/8129/veiligheidquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Heb geen idee waar ik beveiliging kan vinden
Nou ja, die valt in ieder geval niet op voor gemeentewerkers, beveiligers etc.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef Meike26 het volgende:
Weet je nog welke bewaking?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bosch en duin. Het villadorp van nederland.
Toen ik van de zomer met de motor even stilstond om navigatie in te stellen, reed gelijk beveiliging voorbij. Zou me niks verbazen als stok al opgepikt is door bewaking.
En wie gaat het alarm uitzetten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:00 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Is een alarm slot niet mogelijk? Zat net te kijken en voor 23 euro zijn ze te koop. Kost wel wat, maar continu een nieuwe stok en gezeik is ook niet fijn. Niet dat zo'n alarm nou 100% helpt, maar een slot dat 120 decibel geluid maakt tot dat de batterij op is, is ook wel minder voor de sloper. Grote stikker erop en gaan.
Ik wil hem nog steeds naar Hendrik ido ambacht brengen namelijk.
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef Meike26 het volgende:
Als die verdwijnt, weten we pas echt zeker dat er met ons getrolled word
Een halve wasknijper.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben voor!
De sleutel in een bord en een halve wasknijper in de rand van het plaatsnaambord als symbolische stok.
Dat kan ook nog ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:00 schreef mien-moeke het volgende:
Wat een flauwe rotstreek steeds...
Maar... doorgeknipt? Als 't iemand is die echt op de hoogte is: Sleutel pakken, Stok! losmaken, slot vast zetten, sleutel terugleggen, Stok! meenemen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen DM gezienquote:
Zie mijn reactie van gisteren, spuit elf.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:03 schreef bork het volgende:
We waren toch al een keer in Bos en Duin geweest![]()
ik lig nog in bed man! Kalm aan!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki maar weer bijgewerkt. Van ronde 9 8c gemaakt en alles alweer klaargezet voor poging zoveel met de naam ronde 9.
Ook de OP wiki bijgewerkt. Als iemand de OP nu zou willen aanpassen?
Ik ga alles niet lezenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zie mijn reactie van gisteren, spuit elf.
Excusesquote:
Klikken op de topictitel laat je alle oude topics zien...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:39 schreef bork het volgende:
je kan ook niet lekker terug in deze OP staan geen links naar oude topics
Die staan er wel, topics 157 t/m 162.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:39 schreef bork het volgende:
[..]
Ik ga alles niet lezen
je kan ook niet lekker terug in deze OP staan geen links naar oude topics
a, thx!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klikken op de topictitel laat je alle oude topics zien...
Ja, was van te voren al onzin natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, was van te voren al onzin natuurlijk.
Er is helemaal niks in het water gevallen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Oja, aangezien de BBQ in het water is gevallen (letterlijk), is de stok nog op de meet verschenen?
Hoeveel man waren er nou uiteindelijk op komen dagen?quote:Op zondag 11 mei 2014 09:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er is helemaal niks in het water gevallen.
's Middags een beetje regen, maar verder droog en zelfs blauwe lucht en zon gezien.
Anyways, vanwege de weersverwachting was het wel wat rustiger. Degene die er waren, zijn die hards. Niet het type mensen die een stok zouden jatten en het voor zichzelf gaan houden.
Het type mens die dat wel doet is een pussy, het soort dat al bang is voor een spatje regen; stoer probeert te doen, maar ondertussen uithuilt bij mama; de ballen niet heeft om zijn daden bekend te maken vanwege de mogelijke consequenties.
Dus nee, geen stok gezien.
22 ongeveer.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoeveel man waren er nou uiteindelijk op komen dagen?
quote:Op zondag 11 mei 2014 11:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, gemeen zeg!
CookieSlikker, wil je mijn regenpak lenen?
We hebben een stok?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:43 schreef CookieSlikker het volgende:
Als ik hem nou eens in de intercity naar leiden leg
Dan haal ik hem wel op, moet ik wel weten welke trein en wagonquote:Op zondag 11 mei 2014 11:43 schreef CookieSlikker het volgende:
Als ik hem nou eens in de intercity naar leiden leg
Het zal toch wel ooit droog wordenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, gemeen zeg!
CookieSlikker, wil je mijn regenpak lenen?
quote:Op zondag 11 mei 2014 11:53 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Het zal toch wel ooit droog worden
Kan ik niet eens een examen maken zonder dat te missen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:46 schreef KaBuf het volgende:
Hee NatteKat
V&A / [TK] NS dagkaart (geldig t/m 15 juni)
Hahahaquote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik niet eens een examen maken zonder dat te missen?
Gelukkig heb ik er al een.
Tussen 5.6 en 6.1 op een n-term van 1. Waarschijnlijk wordt het een hoge n-term dus ik ben wel blij. Dit is nou niet echt mijn beste vaakquote:
Nu nog een nieuw stokkie ergens dumpenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:28 schreef CookieSlikker het volgende:
We missen eigenlijk nog:
-Een cookie doen. Stok ophalen met een studenten OV (tijdens school)![]()
n-term? ff googlen.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tussen 5.6 en 6.1 op een n-term van 1. Waarschijnlijk wordt het een hoge n-term dus ik ben wel blij. Dit is nou niet echt mijn beste vaak
Met een hogere n-term heb je minder punten nodig voor een voldoende.quote:
Hij ligt er niet meer. Iemand heeft hem gejat.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ha mooi bosch en duin dat ligt hier lekker in de buurt ik ga morgen meteen even kijken.
Lees even de rest van t topic.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ha mooi bosch en duin dat ligt hier lekker in de buurt ik ga morgen meteen even kijken.
Leg em gelijk even terug.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef Nattekat het volgende:
CookieSlikker is gegijzeld door KLB en post te veel om nog op pad te gaan
Je klinkt wel heeel overtuigd van jezelf héquote:Op dinsdag 13 mei 2014 05:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Waar wedden we om, ik heb hem nu in mijn hand.
Maak een foto dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 05:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Waar wedden we om, ik heb hem nu in mijn hand.
En wat heb je er mee gedaan? Overhandigd aan n medefokker?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Heb overal gekeken, andere palen afgegaan inclusief flitspaal. Niets.
Ik krijg het gevoel alsof we met dit spel door één of meerdere keihard worden uitgelachen met 'ons' spelletje. En bedankt he, sommigen van ons maken er echt een rit/excursie van, te voet, te fiets of per trein ! Of soms met de auto even een stukkie rijden, om Stok nieuwe plek te geven.
Wat moet ik nu met die sleutel doen?
Ja, echt superserieus!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:30 schreef Meike26 het volgende:
Zelfs een garpje kan er niet van af... FokStok is bloedserieuze business![]()
TheWhiteCowboy en ik delen het zelfde huishouden..
Gaan met die banaan stok!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef Meike26 het volgende:
Zover ik begrepen heb had er nog iemand een reserve stok ?!
Hij zou dagen geleden al in de intercity naar Leiden moeten liggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef Meike26 het volgende:
Zover ik begrepen heb had er nog iemand een reserve stok ?!
Nope, dit keer is het anders. Sleutel is er nog.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Heb overal gekeken, andere palen afgegaan inclusief flitspaal. Niets.
Ik krijg het gevoel alsof we met dit spel door één of meerdere keihard worden uitgelachen met 'ons' spelletje. En bedankt he, sommigen van ons maken er echt een rit/excursie van, te voet, te fiets of per trein ! Of soms met de auto even een stukkie rijden, om Stok nieuwe plek te geven.
Wat moet ik nu met die sleutel doen?
Je post nog meer dan ik, je hebt genoeg tijdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik beloof dat de reserve stok eraan komt. Uiterst donderdag ochtend.
Ja, ik heb hem gewoon te opzichtig neergelegd op een te druk punt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nope, dit keer is het anders. Sleutel is er nog.
De foto's en pinpoints in spoilers leek te werken. Een externe factor die de stok weghaalt is risico van het vak. De mogelijke saboteurs van ronde 8a en 8b hebben hier volgens mij niets mee te maken.
Tja, ik dacht toch echt dat je wel te vertrouwen was met die stok, toen ik hem overhandigde....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gewoon te opzichtig neergelegd op een te druk punt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gewoon te opzichtig neergelegd op een te druk punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsssss...je was er nog bij toen ik hem neerlegde. Had dan wat gezegd! Of had je een plotselinge aanval van verstandsverbijstering?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:17 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Tja, ik dacht toch echt dat je wel te vertrouwen was met die stok, toen ik hem overhandigde....
Maar ja.. Volgende keer beter.
Ik was echt niet aan het opletten hoe jij door het gras aan het wroeten was hoor. Had andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tsssss...je was er nog bij toen ik hem neerlegde. Had dan wat gezegd! Of had je een plotselinge aanval van verstandsverbijstering?
"andere dingen te doen"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:38 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik was echt niet aan het opletten hoe jij door het gras aan het wroeten was hoor. Had andere dingen te doen.
Ik was van het ophalen, jij van het wegbrengen. Dat was het plan.
Stick to the plan !
Dus ik heb de witte cowboy aan de telefoon gehad, ooit?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:30 schreef Meike26 het volgende:
Zelfs een garpje kan er niet van af... FokStok is bloedserieuze business![]()
TheWhiteCowboy en ik delen het zelfde huishouden..
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dus ik heb de witte cowboy aan de telefoon gehad, ooit?
Hierzo. Gaan vannacht de deur uitquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik goed geteld heb zijn er nog 2 reservestokken beschikbaar?!? Wie heeft ze eigenlijk?
Leg je ze bij Walibi neer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:20 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hierzo. Gaan vannacht de deur uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door CookieSlikker op 15-05-2014 09:13:44 ]De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Niet in een spoiler?quote:
SPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Maar heeft ie weer het 'tijger'-patroon, is ie geel, is ie regenboog, is ie compleet anders...?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Die stok ligt natuurlijk bij het plaatsnaambord, vastgelegd met een slot.
Ik ben door mijn briefjes van 10 heenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow dat. Goed punt. Nouja, je zit het vanzelf natuurlijk.
Zal nog wel even duren. De meeste mensen (incluis me) vinden sinds dat spoilergedoe het spelletje een stuk minder aantrekkelijk.quote:
Of zijn het gewoon zat dat die stok telkens verdwijnt als het eindelijk weer loopt...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:21 schreef boertie het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren. De meeste mensen (incluis me) vinden sinds dat spoilergedoe het spelletje een stuk minder aantrekkelijk.
Beter is gewoon de boel even op een laag pitje te zetten en te laten bekoelen. En niet als een bezetene proberen om de stok met hangen en wurgen rond te slingeren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of zijn het gewoon zat dat die stok telkens verdwijnt als het eindelijk weer loopt...
Dan is de bbq-meet toch in de stad waar het allemaal begon?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon het spel weer hervatten op 23 augustus 2014.
Yup.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is de bbq-meet toch in de stad waar het allemaal begon?
quote:
Dat spoilergedoe interesseert me niks. 1 keertje extra klikken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:21 schreef boertie het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren. De meeste mensen (incluis me) vinden sinds dat spoilergedoe het spelletje een stuk minder aantrekkelijk.
Je zal één van de weinige zijn die daar mee zit. Ik vind het te ver weg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:21 schreef boertie het volgende:
[..]
ik heb weer wat gemistquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is de bbq-meet toch in de stad waar het allemaal begon?
Het is al langer het idee om hem op 23 augustus in Hoorn te leggen. Dan is het 10 jaar geleden dat het begon.quote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
FOK!meets lopen meestal niet zo denderend.
Van die argeloze mensen die dan in hun uppie in een kroeg staan te staan en verder niemand die komt opdagen.
Toch met ruim 20 man een skeelerbaan in Zwolle bevolkt afgelopen zaterdag. Was best gezelligquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Van die argeloze mensen die dan in hun uppie in een kroeg staan te staan en verder niemand die komt opdagen.
Ben je ooit wel eens op een meet geweest?quote:
Waar ligt ie?quote:
Welke meet was dat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toch met ruim 20 man een skeelerbaan in Zwolle bevolkt afgelopen zaterdag. Was best gezellig
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 05:31 schreef CookieSlikker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
SPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:17 schreef CookieSlikker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen. Misschien. Moet een wedstrijd fietsen en daarna bij Zandvoort kijken. Terug wellicht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Wat is er mis met het spoilergedoe? Het zorgt ervoor dat het spelletje gewoon door kan zonder dat het al te veel inbreuk doet aan alles. Voor spoilers moet je ingelogged zijn, dat is alles.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:21 schreef boertie het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren. De meeste mensen (incluis me) vinden sinds dat spoilergedoe het spelletje een stuk minder aantrekkelijk.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nice.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Morgen. Misschien. Moet een wedstrijd fietsen en daarna bij Zandvoort kijken. Terug wellicht.![]()
![]()
O dat is wel een leuk ideequote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is al langer het idee om hem op 23 augustus in Hoorn te leggen. Dan is het 10 jaar geleden dat het begon.
Van een aanhangende meet is wel es een woord gevallen, maar meer weet ik daar ook niet van.
...alleen als ie ijs- en ijskoud is![]()
Ik sms m'n vader wel even die werkt in IJmuiden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Crewmeets zijn de beste meetsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens op een meet geweest?.
![]()
originele grapquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
had ik nog niet eerder gezienI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Klinkt wel eng. Iedereen die de mods aanvliegenquote:
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
De stok wordt precies op dit moment losgehaald.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kut, dat ik het nu pas lees,quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
De stok wordt precies op dit moment losgehaald.
anders had ik hem een enorme slinger kunnen geven morgen
Ik wer hemelsbreed iets van 750 meter van dat punt afJuin uit Eigen Tuin!![]()
Ik zou hem nu in Den Helder (Julianadorp, Kooypunt, Julianadorp aan Zee) kunnen dumpen of morgen onderweg naar Amsterdam.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wordt je niet moe van telkens dezelfde gemeente cq plaats?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou hem nu in Den Helder (Julianadorp, Kooypunt, Julianadorp aan Zee) kunnen dumpen of morgen onderweg naar Amsterdam.![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik wil de hele gemeente gedaan hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt je niet moe van telkens dezelfde gemeente cq plaats?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt je niet moe van telkens dezelfde gemeente cq plaats?![]()
![]()
Viel te verwachten dat jij er ook bij kwamquote:
Mag ik ook meedoen met elke keer in dezelfde gemeente?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
breng hem anders ff langs in Heerhugowaard, neem ik hem morgen mee richting Doetinchemquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou hem nu in Den Helder (Julianadorp, Kooypunt, Julianadorp aan Zee) kunnen dumpen of morgen onderweg naar Amsterdam.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
breng hem anders ff langs in Heerhugowaard, neem ik hem morgen mee richting Doetinchemgeef ik 'm weer een schop richting Twente
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D![]()
Idd, en als je dubbelklikt op een spoiler dan openen direct alle spoilers op de pagina.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat is er mis met het spoilergedoe? Het zorgt ervoor dat het spelletje gewoon door kan zonder dat het al te veel inbreuk doet aan alles. Voor spoilers moet je ingelogged zijn, dat is alles.![]()
![]()
Ja.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee, dat zie je tochquote:onzin. Als iemand dit spel echt wil dwarszitten maakt ie wel een account aan.
Begin toch een beetje te twijfelen over de algemene interesse die nog over is...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gast..
Dat ding ligt er 26 uur...
Relax!
Bovendien... Buiten de zolderkamer was het veel te mooi weer..
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
26 uur met een paar reacties, geen pinpoint en geen interesse... dat ie er nog ligt viel te verwachten.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Barretje80 het volgende:
Gast..
Dat ding ligt er 26 uur...
Relax!
Bovendien... Buiten de zolderkamer was het veel te mooi weer..100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ben je wel buiten geweest vandaag? Of überhaupt naar buiten gekeken?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
26 uur met een paar reacties, geen pinpoint en geen interesse... dat ie er nog ligt viel te verwachten.![]()
Wat is dat, buiten?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ben je wel buiten geweest vandaag? Of überhaupt naar buiten gekeken?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik had de wiki's wel bijgewerkt.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
26 uur met een paar reacties, geen pinpoint en geen interesse... dat ie er nog ligt viel te verwachten.
Maar inderdaad, het weer hield mij buitenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Huh? Heel Google Maps vernieuwd?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Onderin op vraagteken klikken.quote:
Staat ergens optie bij dat je oude versie verkiest.
Dit aanklikken, en vervolgens komt bovenin een klein geel vak met de vraag:
klassieke versie hanteren? oid
Hier ja klikken, en dan heb je gewoon oude versie weer.Net efkes anges![]()
Ik gebruik de nieuwe welquote:Op maandag 19 mei 2014 09:02 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Onderin op vraagteken klikken.
Staat ergens optie bij dat je oude versie verkiest.
Dit aanklikken, en vervolgens komt bovenin een klein geel vak met de vraag:
klassieke versie hanteren? oid
Hier ja klikken, en dan heb je gewoon oude versie weer.
Ik heb hem samen met user 'Peterhei' verplaatstquote:Op maandag 19 mei 2014 08:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik had de wiki's wel bijgewerkt.
Maar inderdaad, het weer hield mij buiten
Ik pas het aanquote:Op maandag 19 mei 2014 09:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem samen met user 'Peterhei' verplaatst
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Schop hem eens hier heen joh.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
De stok is vast gesmolten door de zon
Gelderland Nimma alles.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ik moet morgen in die gare hoofdstad zijn, ongeveer in die hoek. Misschien pak ik 'm mee. Indien dat het geval is, komt 'ie weer ergens in/bij Utrecht te liggen.Tevens -purist.![]()
Prima, hij ligt veels te lang stilquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
Ik moet morgen in die gare hoofdstad zijn, ongeveer in die hoek. Misschien pak ik 'm mee. Indien dat het geval is, komt 'ie weer ergens in/bij Utrecht te liggen.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
Ik moet morgen in die gare hoofdstad zijn, ongeveer in die hoek. Misschien pak ik 'm mee. Indien dat het geval is, komt 'ie weer ergens in/bij Utrecht te liggen.
Professioneel gifmenger.![]()
Goed bezig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
Ik moet morgen in die gare hoofdstad zijn, ongeveer in die hoek. Misschien pak ik 'm mee. Indien dat het geval is, komt 'ie weer ergens in/bij Utrecht te liggen.![]()
En en en?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
Ik moet morgen in die gare hoofdstad zijn, ongeveer in die hoek. Misschien pak ik 'm mee. Indien dat het geval is, komt 'ie weer ergens in/bij Utrecht te liggen.![]()
![]()
Het is niet het geval, was te brak (disclaimer: niet alcohol- of drugsgerelateerd), toen ik er rond 4:00 vandaan reed
Tevens -purist.![]()
Brak autorijden, jajaquote:Op zondag 25 mei 2014 19:18 schreef NoBody122 het volgende:
Het is niet het geval, was te brak (disclaimer: niet alcohol- of drugsgerelateerd), toen ik er rond 4:00 vandaan reed
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je hebt er geen idee van.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog veel onschuldige oude omaatjes aangereden?Tevens -purist.![]()
oh.![]()
Dus maar goed, die stok ligt er nog steeds. Nog iemand die er in de buurt komt, ergens de komende dagen?
't is heerlijk fietsweer.
[ Bericht 23% gewijzigd door gebrokenglas op 25-05-2014 22:23:01 ]How can I make this topic about me?![]()
Jij gaat op de fiets naar Amsterdam?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
oh.![]()
Dus maar goed, die stok ligt er nog steeds. Nog iemand die er in de buurt komt, ergens de komende dagen?
't is heerlijk fietsweer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zat eerder te denken dat jij ff op de fiets naar Adam ging. Of anders met de fietstrein...
Kan natuurlijk prima: de fiets op het balkon zetten, en dan in Amsterdam ff op en neer fietsen, en met de trein weer terug.
EDIT: hoewel, het regent nu best wel.
[ Bericht 25% gewijzigd door gebrokenglas op 26-05-2014 18:17:20 ]How can I make this topic about me?![]()
Hemelvaartsdag, iedereen vrij, gaat iemand hem halen?
Ik heb nog niet eens een foto gezien van deze stokIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Als het niet zo ver weg was, dan wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb nog niet eens een foto gezien van deze stok![]()
Niet iedereen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb nog niet eens een foto gezien van deze stok
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
nahja zeg, zelfs ik ben vrij (en ik werk nog wel in een kerk)quote:
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik zeg doen, kan ik 'm misschien ook eens verplaatsenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kan hem vanuit Durgerdam morgen weer eens richting Limburg brengen.![]()
![]()
Eindelijk uit de randstadquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kan hem vanuit Durgerdam morgen weer eens richting Limburg brengen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als ie zondag nog in durgerdam ligt, dan kan ik hem maandag meenemen naar San Francisco.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Luchtfoto makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:35 schreef nofxtbr het volgende:
Ik vlieg morgen waarschijnlijk over de stok heen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vanmorgen om 08u in Limburg op de motor gestapt om een rond het IJsselmeer te rijden (tegen de klok in)
Ben tot Volendam gekomen. En bedacht me toen ik thuis was, dat ik niet in Durgerdam ben geweest.
Net efkes anges![]()
Het is het allemaal net nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanmorgen om 08u in Limburg op de motor gestapt om een rond het IJsselmeer te rijden (tegen de klok in)
Ben tot Volendam gekomen. En bedacht me toen ik thuis was, dat ik niet in Durgerdam ben geweest.
Misschien dat ik morgen een poging doe, maar met het ov is het niet heel geweldig......alleen als ie ijs- en ijskoud is![]()
Heb je wat tegen stokken met OV?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:40 schreef nofxtbr het volgende:
Misschien dat ik morgen een poging doe, maar met het ov is het niet heel geweldig...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
FOK!Stok door USAquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:52 schreef Bart het volgende:
Als ie zondag nog in durgerdam ligt, dan kan ik hem maandag meenemen naar San Francisco..
Zullen ze moeilijk doen bij de douane?![]()
Oeps! stok foetsie?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
sta bij het bord nu.... maar er is geen stok! ook geen sleutel!![]()
Daar had ik hem wel voor jou neer kunnen leggen twee weken geledenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:52 schreef Bart het volgende:
Als ie zondag nog in durgerdam ligt, dan kan ik hem maandag meenemen naar San Francisco..
![]()
hadden we eigenlijk ff moeten doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar had ik hem wel voor jou neer kunnen leggen twee weken geleden.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
sta bij het bord nu.... maar er is geen stok! ook geen sleutel!![]()
niet weer verdorie
Blij dat ik niet gegaan ben uiteindelijk......alleen als ie ijs- en ijskoud is![]()
heb nog aan andere kant dorp gekeken maar dat bord kan het niet zijn. het barstte ook vd auto's, allemaal dagjesmensen daar.
dus mensen ben bang dat deze ook foetsie is.
de stok lag toch op gebruikelijke wijze aan paal?How can I make this topic about me?![]()
Yep.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
heb nog aan andere kant dorp gekeken maar dat bord kan het niet zijn. het barstte ook vd auto's, allemaal dagjesmensen daar.
dus mensen ben bang dat deze ook foetsie is.
de stok lag toch op gebruikelijke wijze aan paal?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1) Het was vragen om problemen, als je hem zolang laat liggen en er is een mogelijke saboteur.
2) Ik hou ook nog rekening met het feit dat er dit keer geen stok was. Want zowel de foto van Velsen, als de foto's van Durgerdam lieten geen stok zien.
Is iedereen dan een beetje klaar met het spelletje ofzo? Ik bedoel, Durgerdam was veels te ver voor mij. Maar er keek weken lang niemand naar dat ding om.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Los van het feit dat die plek bijna onbereikbaar was, ben ik er ook klaar mee. Telkens weer een nieuwe stok, telkens weer in de randstad beginnen. Hij reist amper meer en die verdwijningen nemen ook veel lol weg. De huidige formule werkt niet meer.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
1) Het was vragen om problemen, als je hem zolang laat liggen en er is een mogelijke saboteur.
2) Ik hou ook nog rekening met het feit dat er dit keer geen stok was. Want zowel de foto van Velsen, als de foto's van Durgerdam lieten geen stok zien.
Is iedereen dan een beetje klaar met het spelletje ofzo? Ik bedoel, Durgerdam was veels te ver voor mij. Maar er keek weken lang niemand naar dat ding om.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik hou ook nog rekening met het feit dat er dit keer geen stok was. Want zowel de foto van Velsen, als de foto's van Durgerdam lieten geen stok zien.Lekker om zo de andere spelers van het spel te beschuldigen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nou, 1) ik heb geen afbeelding van de stok gezien en 2) daarvoor was sprake van een soort digitale stok, of zeggen dat de stok ergens lag, terwijl hij er niet ligt (besproken via PM) om de mogelijke saboteur te treiteren. Dat bij elkaar optellend hou ik er gewoon rekening dat het zou kunnen. Ik beschuldig niemand, maar het zou me, gezien beide punten, niet verbazen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Lekker om zo de andere spelers van het spel te beschuldigen.
Ja hallo,
Gaan we meneer/mevrouw de dief nu z'n zin geven? Ik zou ze toch helemaal gek maken
En dan met heel dit topic een stokkie kleiner maken.
Zorg ervoor dat ie in Limburg of Groningen komt ofzoquote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef CookieSlikker het volgende:
Ja hallo,
Gaan we meneer/mevrouw de dief nu z'n zin geven? Ik zou ze toch helemaal gek maken
En dan met heel dit topic een stokkie kleiner maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Daar weet ik niets van, van een digitale treiterstok. Heb dat niet meegekregen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, 1) ik heb geen afbeelding van de stok gezien en 2) daarvoor was sprake van een soort digitale stok, of zeggen dat de stok ergens lag, terwijl hij er niet ligt (besproken via PM) om de mogelijke saboteur te treiteren.
Anders wel een zure actie om iemand voor nop een flink aantal kilometers te laten omrijden. Gratis rijdt de auto nou niet bepaald.How can I make this topic about me?![]()
Het was mij ook niet duidelijk dat dat plan uiteindelijk ook echt doorging. Volgens mij niet namelijk...alleen als ie ijs- en ijskoud is![]()
Het is wel een volhouder inderdaad. En iemand (als het dezelfde is) die behoorlijk door het land reist.
Even voor Dagoduck: die sleutel lag toch gewoon in die onderste richel van dat
fiets-waarschuwingsbord?
Het gras was op zich wel hoog genoeg om de stok niet op te doen vallen voor passanten, maar er stonden wel erg veel auto's (dagjesmensen die van het IJ en Durgerdam wilden genieten).How can I make this topic about me?![]()
Ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel een volhouder inderdaad. En iemand (als het dezelfde is) die behoorlijk door het land reist.
Even voor Dagoduck: die sleutel lag toch gewoon in die onderste richel van dat
fiets-waarschuwingsbord?
Het gras was op zich wel hoog genoeg om de stok niet op te doen vallen voor passanten, maar er stonden wel erg veel auto's (dagjesmensen die van het IJ en Durgerdam wilden genieten).|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alweer gejat?
Gewoon de volgende in omloop brengen. Die klaphark (als het er 1 is) houdt er vanzelf mee op.Tevens -purist.![]()
Het is er niet 1...quote:Op maandag 2 juni 2014 00:27 schreef NoBody122 het volgende:
Alweer gejat?
Gewoon de volgende in omloop brengen. Die klaphark (als het er 1 is) houdt er vanzelf mee op.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Poe hee, moeten we nou de fokstok in KPD onder gaan brengen ofzo? In de hoop dat deze kleuters daar niet mogen komen.Professioneel gifmenger.![]()
Goh wat origineelquote:
Volgens mij deden de VBL-sc hooligans dit ook al eens? Maar dan meer dan een jaar geleden. Erg origineel hoor![]()
![]()
Ook gewoon 'omdat het kan'quote:Op maandag 2 juni 2014 07:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh wat origineel
Volgens mij deden de VBL-sc hooligans dit ook al eens? Maar dan meer dan een jaar geleden. Erg origineel hoor
Als we allemaal die mentaliteit zouden aan gaan nemen...
Lekker meespelen. We willen eerst teken van leven van de stokken.
Laat iemand maar een foto posten op het forum. Niet via mail of zo.![]()
Zoiets maar dan met de krant van vandaag?quote:Op maandag 2 juni 2014 08:04 schreef ActualFantasy het volgende:
Laat iemand maar een foto posten op het forum. Niet via mail of zo.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Liever iets dan niets. Lijkt mij niet dat iemand zich gaat verraden hier? (Wel makkelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 08:04 schreef ActualFantasy het volgende:
Laat iemand maar een foto posten op het forum. Niet via mail of zo.)
Als je zon mail verstuurd kun je alles verwachten...quote:Op maandag 2 juni 2014 08:07 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Liever iets dan niets. Lijkt mij niet dat iemand zich gaat verraden hier? (Wel makkelijk)
![]()
Kan natuurlijk ook gewoon een garpje zijn van iemand.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Verdomme wat onorigineel weer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die hadden nog de ballen (ja, echtquote:Op maandag 2 juni 2014 07:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh wat origineel
Volgens mij deden de VBL-sc hooligans dit ook al eens? Maar dan meer dan een jaar geleden. Erg origineel hoor) om het op te eisen én vervolgens de stok zelfs weer ergens aan een bord te hangen.
![]()
Wat is GRTD?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dat blijkt.quote:Stelletje kleuters.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Nahja, gaan we weer. Dit hebben we met VBL, SGOP etc. allemaal al eens meegemaakt.
Gewoon andermans spelletje verzieken om je gelijk te halen bij de FOK!crew (die weinig hiermee te maken heeft)In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
En die toch niet meewerkt aan kleutersquote:Op maandag 2 juni 2014 08:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nahja, gaan we weer. Dit hebben we met VBL, SGOP etc. allemaal al eens meegemaakt.
Gewoon andermans spelletje verzieken om je gelijk te halen bij de FOK!crew (die weinig hiermee te maken heeft)De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Wel schattig dat Supersof en Spatieloos naast elkaar staan in de laatste zin staan. Toch nog liefde tussen die twee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |