SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2014 20:08:04 ]
Meaui. Ik ben ook al een plan op aan het stellen om volgende maand zuidwest duitsland te annexeren.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Partyhard, je bent geen kneus, want je zit in het bataljon.
We capituleren België, watcresultedrt in gratis bier.
Zolang we engeland maar niet gaan annexeren voor bier, dat is echt niets.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Partyhard, je bent geen kneus, want je zit in het bataljon.
We capituleren België, watcresultedrt in gratis bier.
Dump ze in de kelder en hou ze tot de interrogatie gekneveld.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:57 schreef Tassendief het volgende:
Hallo ik heb 5 gevangenen van het viva forum moet ik ze in de kelder dumpen of ergens anders?
Ze willen een andere kerker want er zit een spin inquote:Op zondag 11 mei 2014 12:58 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dump ze in de kelder en hou ze tot de interrogatie gekneveld.
Jammer voor ze. Dump ze er maar lekker.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:04 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ze willen een andere kerker want er zit een spin in
Sorry, HaJee is al hos-pik. Misschien iets anders?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:01 schreef richolio het volgende:
Private Richolio van de 103e Commandotroepencompagnie meldt zich.
Ik wil graag medic worden. Ik zal jullie altijd te hulp staan.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zit ik nog steeds in de kelder?
Vergeet geen soldaten aan te nemenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Sorry, HaJee is al hos-pik. Misschien iets anders?
Wat dacht je van sluipschutter?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:01 schreef richolio het volgende:
Private Richolio van de 103e Commandotroepencompagnie meldt zich.
Ik wil graag medic worden. Ik zal jullie altijd te hulp staan.
[ afbeelding ]
Aangenomen!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:23 schreef BookerDeWitt het volgende:
Ik wil mij aanmelden als butcher, Doordat ik 65% vetpercentage heb, doen kogels mij niks
Howwquote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Sorry, HaJee is al hos-pik. Misschien iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |