De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus als ik je voor wil zijn, moet ik vanavond nog gaan?!?!
Is dat ver uit de buurt?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Meike26 het volgende:
Ja
Is er eigenlijk ook een lijst met plaatsen waar Stok nog niet is geweest ?
Qua gemeentes word het lastig om eerst deze lijst af te werken. Ik weet nu al dat ik de Stok niet bij een nog ongeStokte gemeente kan leggen. Maar wel op zeker bij een plaats waar Stokje nog niet geweest is.
Laren is best dichtbij toch ?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:26 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee wat ver uit de buurt is.. Hij blijft redelijk centraal in Nederland in iedergeval
Ok, aan jou de eer dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:26 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee wat ver uit de buurt is.. Hij blijft redelijk centraal in Nederland in iedergeval
http://fokstok.maringo.nlquote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Meike26 het volgende:
Ja
Qua gemeentes word het lastig om eerst deze lijst af te werken. Ik weet nu al dat ik de Stok niet bij een nog ongeStokte gemeente kan leggen. Maar wel op zeker bij een plaats waar Stokje nog niet geweest is.
Renswoude.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Meike26 het volgende:
Ja
Die afstand heb ik vandaag gefietst.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:35 schreef Meike26 het volgende:
Nope... wacht maar af... eerst maar eens klaar maken voor morgen. Zo'n 60km te fietsen...
Die afstand hoop ik binnenkort op z'n jan boerefluitjes te kunnen fietsen. categorie kilo's knallen zeg maarquote:
Maar ga je nu morgen 60 km fietsen voor de stok ?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die afstand hoop ik binnenkort op z'n jan boerefluitjes te kunnen fietsen. categorie kilo's knallen zeg maar![]()
En voor mezelf, ik zit nu op een week gemiddelde van amper 40km = 1 ritje per week. Daar moet echt verandering in komen. Als stok mij daarbij helpt = motiveert, dan ga ik er ook voorquote:Op maandag 5 mei 2014 20:41 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Maar ga je nu morgen 60 km fietsen voor de stok ?
Heb ik gedaan naar Zandvoort, ongetraind, op heuvelachtig terreinquote:Op maandag 5 mei 2014 20:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die afstand hoop ik binnenkort op z'n jan boerefluitjes te kunnen fietsen. categorie kilo's knallen zeg maar![]()
Zonder er een R&P of LIF topic van te maken, maar ik heb nogal wat ballast mee te nemenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik gedaan naar Zandvoort, ongetraind, op heuvelachtig terrein
Jij moet het dan zeker kunnen
Vandaag was het hoogtepuntquote:Op maandag 5 mei 2014 20:56 schreef Meike26 het volgende:
Nee ik laat het hierbij... ik ga zo sterren kijken. Er schijnen er wat uit de lucht te vallen deze week
Hier n stadsfiets zonder versnellingen, met kinderzitje achterop. Heb jij n stoerdere fiets?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja... ik heb een mountainbike met zandvreesquote:Op maandag 5 mei 2014 21:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier n stadsfiets zonder versnellingen, met kinderzitje achterop. Heb jij n stoerdere fiets?
Ja, deze spreadsheet. Net weer bijgewerktquote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Meike26 het volgende:
Ja
Dan vind ik het extra stoer dat je dat doet.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zonder er een R&P of LIF topic van te maken, maar ik heb nogal wat ballast mee te nemen
Je hebt hem na de tocht wat voer gegeven?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja... ik heb een mountainbike met zandvrees![]()
[ afbeelding ]
Cross hybride fietsje gekocht niet al te lang geleden, een week of 2 voor mijn eerste stokverplaatsing van Vechten naar Oud-Maarsseveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop