SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus als ik je voor wil zijn, moet ik vanavond nog gaan?!?!
Is dat ver uit de buurt?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Meike26 het volgende:
Ja
Is er eigenlijk ook een lijst met plaatsen waar Stok nog niet is geweest ?
Qua gemeentes word het lastig om eerst deze lijst af te werken. Ik weet nu al dat ik de Stok niet bij een nog ongeStokte gemeente kan leggen. Maar wel op zeker bij een plaats waar Stokje nog niet geweest is.
Laren is best dichtbij toch ?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:26 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee wat ver uit de buurt is.. Hij blijft redelijk centraal in Nederland in iedergeval
Ok, aan jou de eer dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:26 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee wat ver uit de buurt is.. Hij blijft redelijk centraal in Nederland in iedergeval
http://fokstok.maringo.nlquote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Meike26 het volgende:
Ja
Qua gemeentes word het lastig om eerst deze lijst af te werken. Ik weet nu al dat ik de Stok niet bij een nog ongeStokte gemeente kan leggen. Maar wel op zeker bij een plaats waar Stokje nog niet geweest is.
Renswoude.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Meike26 het volgende:
Ja
Die afstand heb ik vandaag gefietst.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:35 schreef Meike26 het volgende:
Nope... wacht maar af... eerst maar eens klaar maken voor morgen. Zo'n 60km te fietsen...
Die afstand hoop ik binnenkort op z'n jan boerefluitjes te kunnen fietsen. categorie kilo's knallen zeg maarquote:
Maar ga je nu morgen 60 km fietsen voor de stok ?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die afstand hoop ik binnenkort op z'n jan boerefluitjes te kunnen fietsen. categorie kilo's knallen zeg maar![]()
En voor mezelf, ik zit nu op een week gemiddelde van amper 40km = 1 ritje per week. Daar moet echt verandering in komen. Als stok mij daarbij helpt = motiveert, dan ga ik er ook voorquote:Op maandag 5 mei 2014 20:41 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Maar ga je nu morgen 60 km fietsen voor de stok ?
Heb ik gedaan naar Zandvoort, ongetraind, op heuvelachtig terreinquote:Op maandag 5 mei 2014 20:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die afstand hoop ik binnenkort op z'n jan boerefluitjes te kunnen fietsen. categorie kilo's knallen zeg maar![]()
Zonder er een R&P of LIF topic van te maken, maar ik heb nogal wat ballast mee te nemenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik gedaan naar Zandvoort, ongetraind, op heuvelachtig terrein
Jij moet het dan zeker kunnen
Vandaag was het hoogtepuntquote:Op maandag 5 mei 2014 20:56 schreef Meike26 het volgende:
Nee ik laat het hierbij... ik ga zo sterren kijken. Er schijnen er wat uit de lucht te vallen deze week
Hier n stadsfiets zonder versnellingen, met kinderzitje achterop. Heb jij n stoerdere fiets?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja... ik heb een mountainbike met zandvreesquote:Op maandag 5 mei 2014 21:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier n stadsfiets zonder versnellingen, met kinderzitje achterop. Heb jij n stoerdere fiets?
Ja, deze spreadsheet. Net weer bijgewerktquote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Meike26 het volgende:
Ja
Dan vind ik het extra stoer dat je dat doet.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zonder er een R&P of LIF topic van te maken, maar ik heb nogal wat ballast mee te nemen
Je hebt hem na de tocht wat voer gegeven?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja... ik heb een mountainbike met zandvrees![]()
[ afbeelding ]
Cross hybride fietsje gekocht niet al te lang geleden, een week of 2 voor mijn eerste stokverplaatsing van Vechten naar Oud-Maarsseveen
Die lijsten zijn er al...quote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik ben bezig met een plaatsenlijst.
Echter zijn er best wel wat plaatsen die zo klein zijn, dat er geen plaatsnaambord is.
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, deze spreadsheet. Net weer bijgewerkt
De mijne heeft ook watervrees.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cross hybride fietsje gekocht niet al te lang geleden, een week of 2 voor mijn eerste stokverplaatsing van Vechten naar Oud-Maarsseveen
En als je wilt weten waar een bord staat:quote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik ben bezig met een plaatsenlijst.
Echter zijn er best wel wat plaatsen die zo klein zijn, dat er geen plaatsnaambord is.
Zandvrees? Met andere woorden: Die zou een tochtje duinen niet aankunnen?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dan zou ie een fobie hebben... zand kan ie wel aan, maar echt heel plezant vind ie het niet. Keertje Zandvoort zit er zeker in.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvrees? Met andere woorden: Die zou een tochtje duinen niet aankunnen?
Ook echt serieus iemand die zoiets gemaakt heeftquote:Op maandag 5 mei 2014 21:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
En als je wilt weten waar een bord staat:
http://borden.plaatsengids.nl/
Tuurlijk. Voor alles valt er wel wat te vinden op het internet.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:25 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ook echt serieus iemand die zoiets gemaakt heeft
Maar nu nog fok topic vriendelijkquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:27 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar nu nog fok topic vriendelijk
Niet zo neerbuigend, daar zijn Maringo, Tara, t-i-m en ik uuuuuren mee bezig geweestquote:Op maandag 5 mei 2014 21:25 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ook echt serieus iemand die zoiets gemaakt heeft
Nee, ze linked naar Harry's Plaatsengids.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend, daar zijn Maringo, Tara, t-i-m en ik uuuuuren mee bezig geweest
Ohquote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ze linked naar Harry's Plaatsengids.
Valt wel te berekenen. Maar het zal niet accuraat zijn. Want sommige nemen de Stok ook eerst mee naar huis of ergens anders naartoe.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Meike26 het volgende:
Lijkt me ook een leuk lijstje (als die er al niet is). Verplaatsingen van Stok tussen 2 plaatsen, van heel grote afstanden tot verplaatsingen van enkele meters ?
Jajaquote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend, daar zijn Maringo, Tara, t-i-m en ik uuuuuren mee bezig geweest
Ik dacht die ergens al gelezen te hebben...?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Meike26 het volgende:
Lijkt me ook een leuk lijstje (als die er al niet is). Verplaatsingen van Stok tussen 2 plaatsen, van heel grote afstanden tot verplaatsingen van enkele meters ?
Mexicanobakker heeft hem een keer van het zuiden van Limburg naar Terschelling verplaatst. Ik heb hem zelf een keer in Zeeland opgepikt naar Mechelen in België en toen naar Den Helder. zwarte_hand is een keer met de stok in Luxemburg geweestquote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Meike26 het volgende:
Ja sorry, bedoelde deze.quote:
best wel bizar dat hij nog nooit in Den Haag is geweest.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, deze spreadsheet. Net weer bijgewerkt
Er heerst een taboe op grote stedenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:15 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
best wel bizar dat hij nog nooit in Den Haag is geweest.
Tsja, er zijn 'ingangen' van Den Haag die een stuk lastiger zijn te vinden dan de simpele een-straat-dorpjes met daar omheen plattelandquote:
Be the first.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:15 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
best wel bizar dat hij nog nooit in Den Haag is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |