Die lijsten zijn er al...quote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik ben bezig met een plaatsenlijst.
Echter zijn er best wel wat plaatsen die zo klein zijn, dat er geen plaatsnaambord is.
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, deze spreadsheet. Net weer bijgewerkt
De mijne heeft ook watervrees.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja... ik heb een mountainbike met zandvrees![]()
[ afbeelding ]
Cross hybride fietsje gekocht niet al te lang geleden, een week of 2 voor mijn eerste stokverplaatsing van Vechten naar Oud-Maarsseveen
En als je wilt weten waar een bord staat:quote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik ben bezig met een plaatsenlijst.
Echter zijn er best wel wat plaatsen die zo klein zijn, dat er geen plaatsnaambord is.
Zandvrees? Met andere woorden: Die zou een tochtje duinen niet aankunnen?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja... ik heb een mountainbike met zandvrees![]()
[ afbeelding ]
Cross hybride fietsje gekocht niet al te lang geleden, een week of 2 voor mijn eerste stokverplaatsing van Vechten naar Oud-Maarsseveen
Nee dan zou ie een fobie hebben... zand kan ie wel aan, maar echt heel plezant vind ie het niet. Keertje Zandvoort zit er zeker in.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvrees? Met andere woorden: Die zou een tochtje duinen niet aankunnen?
Ook echt serieus iemand die zoiets gemaakt heeftquote:Op maandag 5 mei 2014 21:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
En als je wilt weten waar een bord staat:
http://borden.plaatsengids.nl/
Tuurlijk. Voor alles valt er wel wat te vinden op het internet.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:25 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ook echt serieus iemand die zoiets gemaakt heeft
Maar nu nog fok topic vriendelijkquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:27 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar nu nog fok topic vriendelijk
Niet zo neerbuigend, daar zijn Maringo, Tara, t-i-m en ik uuuuuren mee bezig geweestquote:Op maandag 5 mei 2014 21:25 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ook echt serieus iemand die zoiets gemaakt heeft
Nee, ze linked naar Harry's Plaatsengids.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend, daar zijn Maringo, Tara, t-i-m en ik uuuuuren mee bezig geweest
Ohquote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ze linked naar Harry's Plaatsengids.
Valt wel te berekenen. Maar het zal niet accuraat zijn. Want sommige nemen de Stok ook eerst mee naar huis of ergens anders naartoe.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Meike26 het volgende:
Lijkt me ook een leuk lijstje (als die er al niet is). Verplaatsingen van Stok tussen 2 plaatsen, van heel grote afstanden tot verplaatsingen van enkele meters ?
Jajaquote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend, daar zijn Maringo, Tara, t-i-m en ik uuuuuren mee bezig geweest
Ik dacht die ergens al gelezen te hebben...?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Meike26 het volgende:
Lijkt me ook een leuk lijstje (als die er al niet is). Verplaatsingen van Stok tussen 2 plaatsen, van heel grote afstanden tot verplaatsingen van enkele meters ?
Mexicanobakker heeft hem een keer van het zuiden van Limburg naar Terschelling verplaatst. Ik heb hem zelf een keer in Zeeland opgepikt naar Mechelen in België en toen naar Den Helder. zwarte_hand is een keer met de stok in Luxemburg geweestquote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Meike26 het volgende:
Ja sorry, bedoelde deze.quote:
best wel bizar dat hij nog nooit in Den Haag is geweest.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, deze spreadsheet. Net weer bijgewerkt
Er heerst een taboe op grote stedenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:15 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
best wel bizar dat hij nog nooit in Den Haag is geweest.
Tsja, er zijn 'ingangen' van Den Haag die een stuk lastiger zijn te vinden dan de simpele een-straat-dorpjes met daar omheen plattelandquote:
Be the first.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:15 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
best wel bizar dat hij nog nooit in Den Haag is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |