Ik pas het aanquote:Op maandag 19 mei 2014 09:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem samen met user 'Peterhei' verplaatst
Prima, hij ligt veels te lang stilquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
Ik moet morgen in die gare hoofdstad zijn, ongeveer in die hoek. Misschien pak ik 'm mee. Indien dat het geval is, komt 'ie weer ergens in/bij Utrecht te liggen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
Ik moet morgen in die gare hoofdstad zijn, ongeveer in die hoek. Misschien pak ik 'm mee. Indien dat het geval is, komt 'ie weer ergens in/bij Utrecht te liggen.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
En en en?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
Brak autorijden, jajaquote:Op zondag 25 mei 2014 19:18 schreef NoBody122 het volgende:
Het is niet het geval, was te brak (disclaimer: niet alcohol- of drugsgerelateerd), toen ik er rond 4:00 vandaan reed
Je hebt er geen idee van.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog veel onschuldige oude omaatjes aangereden?
Jij gaat op de fiets naar Amsterdam?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
oh.![]()
Dus maar goed, die stok ligt er nog steeds. Nog iemand die er in de buurt komt, ergens de komende dagen?
't is heerlijk fietsweer.![]()
Als het niet zo ver weg was, dan wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hemelvaartsdag, iedereen vrij, gaat iemand hem halen?
Ik heb nog niet eens een foto gezien van deze stok
Niet iedereen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hemelvaartsdag, iedereen vrij, gaat iemand hem halen?
Ik heb nog niet eens een foto gezien van deze stok
nahja zeg, zelfs ik ben vrij (en ik werk nog wel in een kerk)quote:
Ik zeg doen, kan ik 'm misschien ook eens verplaatsenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kan hem vanuit Durgerdam morgen weer eens richting Limburg brengen.
Eindelijk uit de randstadquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kan hem vanuit Durgerdam morgen weer eens richting Limburg brengen.
Luchtfoto makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:35 schreef nofxtbr het volgende:
Ik vlieg morgen waarschijnlijk over de stok heen
Het is het allemaal net nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanmorgen om 08u in Limburg op de motor gestapt om een rond het IJsselmeer te rijden (tegen de klok in)
Ben tot Volendam gekomen. En bedacht me toen ik thuis was, dat ik niet in Durgerdam ben geweest.
Heb je wat tegen stokken met OV?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:40 schreef nofxtbr het volgende:
Misschien dat ik morgen een poging doe, maar met het ov is het niet heel geweldig...
FOK!Stok door USAquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:52 schreef Bart het volgende:
Als ie zondag nog in durgerdam ligt, dan kan ik hem maandag meenemen naar San Francisco.
Oeps! stok foetsie?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
sta bij het bord nu.... maar er is geen stok! ook geen sleutel!
Daar had ik hem wel voor jou neer kunnen leggen twee weken geledenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:52 schreef Bart het volgende:
Als ie zondag nog in durgerdam ligt, dan kan ik hem maandag meenemen naar San Francisco.
hadden we eigenlijk ff moeten doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar had ik hem wel voor jou neer kunnen leggen twee weken geleden.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
sta bij het bord nu.... maar er is geen stok! ook geen sleutel!
Yep.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
heb nog aan andere kant dorp gekeken maar dat bord kan het niet zijn. het barstte ook vd auto's, allemaal dagjesmensen daar.
dus mensen ben bang dat deze ook foetsie is.
de stok lag toch op gebruikelijke wijze aan paal?
Los van het feit dat die plek bijna onbereikbaar was, ben ik er ook klaar mee. Telkens weer een nieuwe stok, telkens weer in de randstad beginnen. Hij reist amper meer en die verdwijningen nemen ook veel lol weg. De huidige formule werkt niet meer.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
1) Het was vragen om problemen, als je hem zolang laat liggen en er is een mogelijke saboteur.
2) Ik hou ook nog rekening met het feit dat er dit keer geen stok was. Want zowel de foto van Velsen, als de foto's van Durgerdam lieten geen stok zien.
Is iedereen dan een beetje klaar met het spelletje ofzo? Ik bedoel, Durgerdam was veels te ver voor mij. Maar er keek weken lang niemand naar dat ding om.
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik hou ook nog rekening met het feit dat er dit keer geen stok was. Want zowel de foto van Velsen, als de foto's van Durgerdam lieten geen stok zien.
Nou, 1) ik heb geen afbeelding van de stok gezien en 2) daarvoor was sprake van een soort digitale stok, of zeggen dat de stok ergens lag, terwijl hij er niet ligt (besproken via PM) om de mogelijke saboteur te treiteren. Dat bij elkaar optellend hou ik er gewoon rekening dat het zou kunnen. Ik beschuldig niemand, maar het zou me, gezien beide punten, niet verbazen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Lekker om zo de andere spelers van het spel te beschuldigen.
Zorg ervoor dat ie in Limburg of Groningen komt ofzoquote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef CookieSlikker het volgende:
Ja hallo,
Gaan we meneer/mevrouw de dief nu z'n zin geven? Ik zou ze toch helemaal gek maken
En dan met heel dit topic een stokkie kleiner maken.
Daar weet ik niets van, van een digitale treiterstok. Heb dat niet meegekregen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, 1) ik heb geen afbeelding van de stok gezien en 2) daarvoor was sprake van een soort digitale stok, of zeggen dat de stok ergens lag, terwijl hij er niet ligt (besproken via PM) om de mogelijke saboteur te treiteren.
Ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel een volhouder inderdaad. En iemand (als het dezelfde is) die behoorlijk door het land reist.
Even voor Dagoduck: die sleutel lag toch gewoon in die onderste richel van dat
fiets-waarschuwingsbord?
Het gras was op zich wel hoog genoeg om de stok niet op te doen vallen voor passanten, maar er stonden wel erg veel auto's (dagjesmensen die van het IJ en Durgerdam wilden genieten).
Het is er niet 1...quote:Op maandag 2 juni 2014 00:27 schreef NoBody122 het volgende:
Alweer gejat?
Gewoon de volgende in omloop brengen. Die klaphark (als het er 1 is) houdt er vanzelf mee op.
Goh wat origineelquote:
Ook gewoon 'omdat het kan'quote:Op maandag 2 juni 2014 07:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh wat origineel
Volgens mij deden de VBL-sc hooligans dit ook al eens? Maar dan meer dan een jaar geleden. Erg origineel hoor
Zoiets maar dan met de krant van vandaag?quote:Op maandag 2 juni 2014 08:04 schreef ActualFantasy het volgende:
Lekker meespelen. We willen eerst teken van leven van de stokken.
Laat iemand maar een foto posten op het forum. Niet via mail of zo.
Liever iets dan niets. Lijkt mij niet dat iemand zich gaat verraden hier? (Wel makkelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 08:04 schreef ActualFantasy het volgende:
Lekker meespelen. We willen eerst teken van leven van de stokken.
Laat iemand maar een foto posten op het forum. Niet via mail of zo.
Als je zon mail verstuurd kun je alles verwachten...quote:Op maandag 2 juni 2014 08:07 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Liever iets dan niets. Lijkt mij niet dat iemand zich gaat verraden hier? (Wel makkelijk)
Die hadden nog de ballen (ja, echtquote:Op maandag 2 juni 2014 07:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh wat origineel
Volgens mij deden de VBL-sc hooligans dit ook al eens? Maar dan meer dan een jaar geleden. Erg origineel hoor
Dat blijkt.quote:
En die toch niet meewerkt aan kleutersquote:Op maandag 2 juni 2014 08:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nahja, gaan we weer. Dit hebben we met VBL, SGOP etc. allemaal al eens meegemaakt.
Gewoon andermans spelletje verzieken om je gelijk te halen bij de FOK!crew (die weinig hiermee te maken heeft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |