Ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel een volhouder inderdaad. En iemand (als het dezelfde is) die behoorlijk door het land reist.
Even voor Dagoduck: die sleutel lag toch gewoon in die onderste richel van dat
fiets-waarschuwingsbord?
Het gras was op zich wel hoog genoeg om de stok niet op te doen vallen voor passanten, maar er stonden wel erg veel auto's (dagjesmensen die van het IJ en Durgerdam wilden genieten).
Het is er niet 1...quote:Op maandag 2 juni 2014 00:27 schreef NoBody122 het volgende:
Alweer gejat?
Gewoon de volgende in omloop brengen. Die klaphark (als het er 1 is) houdt er vanzelf mee op.
Goh wat origineelquote:
Ook gewoon 'omdat het kan'quote:Op maandag 2 juni 2014 07:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh wat origineel
Volgens mij deden de VBL-sc hooligans dit ook al eens? Maar dan meer dan een jaar geleden. Erg origineel hoor
Zoiets maar dan met de krant van vandaag?quote:Op maandag 2 juni 2014 08:04 schreef ActualFantasy het volgende:
Lekker meespelen. We willen eerst teken van leven van de stokken.
Laat iemand maar een foto posten op het forum. Niet via mail of zo.
Liever iets dan niets. Lijkt mij niet dat iemand zich gaat verraden hier? (Wel makkelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 08:04 schreef ActualFantasy het volgende:
Lekker meespelen. We willen eerst teken van leven van de stokken.
Laat iemand maar een foto posten op het forum. Niet via mail of zo.
Als je zon mail verstuurd kun je alles verwachten...quote:Op maandag 2 juni 2014 08:07 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Liever iets dan niets. Lijkt mij niet dat iemand zich gaat verraden hier? (Wel makkelijk)
Die hadden nog de ballen (ja, echtquote:Op maandag 2 juni 2014 07:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh wat origineel
Volgens mij deden de VBL-sc hooligans dit ook al eens? Maar dan meer dan een jaar geleden. Erg origineel hoor
Dat blijkt.quote:
En die toch niet meewerkt aan kleutersquote:Op maandag 2 juni 2014 08:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nahja, gaan we weer. Dit hebben we met VBL, SGOP etc. allemaal al eens meegemaakt.
Gewoon andermans spelletje verzieken om je gelijk te halen bij de FOK!crew (die weinig hiermee te maken heeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |