fietsen een optie?quote:
Oeps! stok foetsie?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
sta bij het bord nu.... maar er is geen stok! ook geen sleutel!
Daar had ik hem wel voor jou neer kunnen leggen twee weken geledenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:52 schreef Bart het volgende:
Als ie zondag nog in durgerdam ligt, dan kan ik hem maandag meenemen naar San Francisco.
hadden we eigenlijk ff moeten doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar had ik hem wel voor jou neer kunnen leggen twee weken geleden.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
sta bij het bord nu.... maar er is geen stok! ook geen sleutel!
Yep.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
heb nog aan andere kant dorp gekeken maar dat bord kan het niet zijn. het barstte ook vd auto's, allemaal dagjesmensen daar.
dus mensen ben bang dat deze ook foetsie is.
de stok lag toch op gebruikelijke wijze aan paal?
Los van het feit dat die plek bijna onbereikbaar was, ben ik er ook klaar mee. Telkens weer een nieuwe stok, telkens weer in de randstad beginnen. Hij reist amper meer en die verdwijningen nemen ook veel lol weg. De huidige formule werkt niet meer.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
1) Het was vragen om problemen, als je hem zolang laat liggen en er is een mogelijke saboteur.
2) Ik hou ook nog rekening met het feit dat er dit keer geen stok was. Want zowel de foto van Velsen, als de foto's van Durgerdam lieten geen stok zien.
Is iedereen dan een beetje klaar met het spelletje ofzo? Ik bedoel, Durgerdam was veels te ver voor mij. Maar er keek weken lang niemand naar dat ding om.
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik hou ook nog rekening met het feit dat er dit keer geen stok was. Want zowel de foto van Velsen, als de foto's van Durgerdam lieten geen stok zien.
Nou, 1) ik heb geen afbeelding van de stok gezien en 2) daarvoor was sprake van een soort digitale stok, of zeggen dat de stok ergens lag, terwijl hij er niet ligt (besproken via PM) om de mogelijke saboteur te treiteren. Dat bij elkaar optellend hou ik er gewoon rekening dat het zou kunnen. Ik beschuldig niemand, maar het zou me, gezien beide punten, niet verbazen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Lekker om zo de andere spelers van het spel te beschuldigen.
Zorg ervoor dat ie in Limburg of Groningen komt ofzoquote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef CookieSlikker het volgende:
Ja hallo,
Gaan we meneer/mevrouw de dief nu z'n zin geven? Ik zou ze toch helemaal gek maken
En dan met heel dit topic een stokkie kleiner maken.
Daar weet ik niets van, van een digitale treiterstok. Heb dat niet meegekregen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, 1) ik heb geen afbeelding van de stok gezien en 2) daarvoor was sprake van een soort digitale stok, of zeggen dat de stok ergens lag, terwijl hij er niet ligt (besproken via PM) om de mogelijke saboteur te treiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |