Jij gaat op de fiets naar Amsterdam?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
oh.![]()
Dus maar goed, die stok ligt er nog steeds. Nog iemand die er in de buurt komt, ergens de komende dagen?
't is heerlijk fietsweer.![]()
Als het niet zo ver weg was, dan wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hemelvaartsdag, iedereen vrij, gaat iemand hem halen?
Ik heb nog niet eens een foto gezien van deze stok
Niet iedereen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hemelvaartsdag, iedereen vrij, gaat iemand hem halen?
Ik heb nog niet eens een foto gezien van deze stok
nahja zeg, zelfs ik ben vrij (en ik werk nog wel in een kerk)quote:
Ik zeg doen, kan ik 'm misschien ook eens verplaatsenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kan hem vanuit Durgerdam morgen weer eens richting Limburg brengen.
Eindelijk uit de randstadquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kan hem vanuit Durgerdam morgen weer eens richting Limburg brengen.
Luchtfoto makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:35 schreef nofxtbr het volgende:
Ik vlieg morgen waarschijnlijk over de stok heen
Het is het allemaal net nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanmorgen om 08u in Limburg op de motor gestapt om een rond het IJsselmeer te rijden (tegen de klok in)
Ben tot Volendam gekomen. En bedacht me toen ik thuis was, dat ik niet in Durgerdam ben geweest.
Heb je wat tegen stokken met OV?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:40 schreef nofxtbr het volgende:
Misschien dat ik morgen een poging doe, maar met het ov is het niet heel geweldig...
FOK!Stok door USAquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:52 schreef Bart het volgende:
Als ie zondag nog in durgerdam ligt, dan kan ik hem maandag meenemen naar San Francisco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |