Weet je nog welke bewaking?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bosch en duin. Het villadorp van nederland.
Toen ik van de zomer met de motor even stilstond om navigatie in te stellen, reed gelijk beveiliging voorbij. Zou me niks verbazen als stok al opgepikt is door bewaking.
Op het motor forum heeft men een soort gelijk spel als deze stok.
Had iemand hem neergelegd bij de kerncentrale in Borssele. Degene die hem kwam ophalen (om 04:30u 's morgens) moest heel wat uitleggen,
En wie gaat het alarm uitzetten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:00 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Is een alarm slot niet mogelijk? Zat net te kijken en voor 23 euro zijn ze te koop. Kost wel wat, maar continu een nieuwe stok en gezeik is ook niet fijn. Niet dat zo'n alarm nou 100% helpt, maar een slot dat 120 decibel geluid maakt tot dat de batterij op is, is ook wel minder voor de sloper. Grote stikker erop en gaan.
Ik wil hem nog steeds naar Hendrik ido ambacht brengen namelijk.
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef Meike26 het volgende:
Of gewoon alleen door met de Fok-stok-sleutel![]()
Als die verdwijnt, weten we pas echt zeker dat er met ons getrolled word
Een halve wasknijper.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben voor!
De sleutel in een bord en een halve wasknijper in de rand van het plaatsnaambord als symbolische stok.
Dat kan ook nog ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:00 schreef mien-moeke het volgende:
Wat een flauwe rotstreek steeds...
Maar... doorgeknipt? Als 't iemand is die echt op de hoogte is: Sleutel pakken, Stok! losmaken, slot vast zetten, sleutel terugleggen, Stok! meenemen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen DM gezienquote:
Zie mijn reactie van gisteren, spuit elf.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:03 schreef bork het volgende:
We waren toch al een keer in Bos en Duin geweest![]()
ik lig nog in bed man! Kalm aan!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki maar weer bijgewerkt. Van ronde 9 8c gemaakt en alles alweer klaargezet voor poging zoveel met de naam ronde 9.
Ook de OP wiki bijgewerkt. Als iemand de OP nu zou willen aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |