SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 4% gewijzigd door kanovinnie op 10-05-2014 15:27:02 ]De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Maar bij ons moeten ze maar gewoon de tekst lezen! Hoe duidelijk kan het erop staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bosch en duin. Het villadorp van nederland.
Toen ik van de zomer met de motor even stilstond om navigatie in te stellen, reed gelijk beveiliging voorbij. Zou me niks verbazen als stok al opgepikt is door bewaking.
Op het motor forum heeft men een soort gelijk spel als deze stok.
Had iemand hem neergelegd bij de kerncentrale in Borssele. Degene die hem kwam ophalen (om 04:30u 's morgens) moest heel wat uitleggen,
Kan ik me wel voorstellen. Is er ook wel een beetje om vragen, in de hele vroege ochtend vaag gaan doen bij de omheining van een kerncentrale.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Had iemand hem neergelegd bij de kerncentrale in Borssele. Degene die hem kwam ophalen (om 04:30u 's morgens) moest heel wat uitleggen,
"Uhm, ik kom een stok ophalen"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Is er ook wel een beetje om vragen, in de hele vroege ochtend vaag gaan doen bij de omheining van een kerncentrale.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:11 schreef Meike26 het volgende:
Wel potverdomme![]()
Sleutel ligt er nog... maar Stok is weg !
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Even een bezoekje aan de beveiliging plegen dus als de ie idd weggeknipt is![]()
overijverige gemeentewerker of buurtbewoner zeker, anders was de sleutel ook wel meegenomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:11 schreef Meike26 het volgende:
Wel potverdomme![]()
Sleutel ligt er nog... maar Stok is weg !
Tijdelijk alleen de FokSleutel... hahaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef Meike26 het volgende:
Of gewoon alleen door met de Fok-stok-sleutel![]()
Als die verdwijnt, weten we pas echt zeker dat er met ons getrolled word
Ik vond dit, maar is dit wel dat Bosch en Duin waar ie lag? http://www.verenigingboschenduin.nl/8129/veiligheidquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Heb geen idee waar ik beveiliging kan vinden
Nou ja, die valt in ieder geval niet op voor gemeentewerkers, beveiligers etc.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef Meike26 het volgende:
Weet je nog welke bewaking?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bosch en duin. Het villadorp van nederland.
Toen ik van de zomer met de motor even stilstond om navigatie in te stellen, reed gelijk beveiliging voorbij. Zou me niks verbazen als stok al opgepikt is door bewaking.
En wie gaat het alarm uitzetten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:00 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Is een alarm slot niet mogelijk? Zat net te kijken en voor 23 euro zijn ze te koop. Kost wel wat, maar continu een nieuwe stok en gezeik is ook niet fijn. Niet dat zo'n alarm nou 100% helpt, maar een slot dat 120 decibel geluid maakt tot dat de batterij op is, is ook wel minder voor de sloper. Grote stikker erop en gaan.
Ik wil hem nog steeds naar Hendrik ido ambacht brengen namelijk.
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef Meike26 het volgende:
Als die verdwijnt, weten we pas echt zeker dat er met ons getrolled word
Een halve wasknijper.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben voor!
De sleutel in een bord en een halve wasknijper in de rand van het plaatsnaambord als symbolische stok.
Dat kan ook nog ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:00 schreef mien-moeke het volgende:
Wat een flauwe rotstreek steeds...
Maar... doorgeknipt? Als 't iemand is die echt op de hoogte is: Sleutel pakken, Stok! losmaken, slot vast zetten, sleutel terugleggen, Stok! meenemen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen DM gezienquote:
Zie mijn reactie van gisteren, spuit elf.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:03 schreef bork het volgende:
We waren toch al een keer in Bos en Duin geweest![]()
ik lig nog in bed man! Kalm aan!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki maar weer bijgewerkt. Van ronde 9 8c gemaakt en alles alweer klaargezet voor poging zoveel met de naam ronde 9.
Ook de OP wiki bijgewerkt. Als iemand de OP nu zou willen aanpassen?
Ik ga alles niet lezenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zie mijn reactie van gisteren, spuit elf.
Excusesquote:
Klikken op de topictitel laat je alle oude topics zien...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:39 schreef bork het volgende:
je kan ook niet lekker terug in deze OP staan geen links naar oude topics
Die staan er wel, topics 157 t/m 162.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:39 schreef bork het volgende:
[..]
Ik ga alles niet lezen
je kan ook niet lekker terug in deze OP staan geen links naar oude topics
a, thx!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klikken op de topictitel laat je alle oude topics zien...
Ja, was van te voren al onzin natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, was van te voren al onzin natuurlijk.
Er is helemaal niks in het water gevallen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Oja, aangezien de BBQ in het water is gevallen (letterlijk), is de stok nog op de meet verschenen?
Hoeveel man waren er nou uiteindelijk op komen dagen?quote:Op zondag 11 mei 2014 09:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er is helemaal niks in het water gevallen.
's Middags een beetje regen, maar verder droog en zelfs blauwe lucht en zon gezien.
Anyways, vanwege de weersverwachting was het wel wat rustiger. Degene die er waren, zijn die hards. Niet het type mensen die een stok zouden jatten en het voor zichzelf gaan houden.
Het type mens die dat wel doet is een pussy, het soort dat al bang is voor een spatje regen; stoer probeert te doen, maar ondertussen uithuilt bij mama; de ballen niet heeft om zijn daden bekend te maken vanwege de mogelijke consequenties.
Dus nee, geen stok gezien.
22 ongeveer.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoeveel man waren er nou uiteindelijk op komen dagen?
quote:Op zondag 11 mei 2014 11:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, gemeen zeg!
CookieSlikker, wil je mijn regenpak lenen?
We hebben een stok?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:43 schreef CookieSlikker het volgende:
Als ik hem nou eens in de intercity naar leiden leg
Dan haal ik hem wel op, moet ik wel weten welke trein en wagonquote:Op zondag 11 mei 2014 11:43 schreef CookieSlikker het volgende:
Als ik hem nou eens in de intercity naar leiden leg
Het zal toch wel ooit droog wordenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, gemeen zeg!
CookieSlikker, wil je mijn regenpak lenen?
quote:Op zondag 11 mei 2014 11:53 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Het zal toch wel ooit droog worden
Kan ik niet eens een examen maken zonder dat te missen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:46 schreef KaBuf het volgende:
Hee NatteKat
V&A / [TK] NS dagkaart (geldig t/m 15 juni)
Hahahaquote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik niet eens een examen maken zonder dat te missen?
Gelukkig heb ik er al een.
Tussen 5.6 en 6.1 op een n-term van 1. Waarschijnlijk wordt het een hoge n-term dus ik ben wel blij. Dit is nou niet echt mijn beste vaakquote:
Nu nog een nieuw stokkie ergens dumpenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:28 schreef CookieSlikker het volgende:
We missen eigenlijk nog:
-Een cookie doen. Stok ophalen met een studenten OV (tijdens school)![]()
n-term? ff googlen.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tussen 5.6 en 6.1 op een n-term van 1. Waarschijnlijk wordt het een hoge n-term dus ik ben wel blij. Dit is nou niet echt mijn beste vaak
Met een hogere n-term heb je minder punten nodig voor een voldoende.quote:
Hij ligt er niet meer. Iemand heeft hem gejat.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ha mooi bosch en duin dat ligt hier lekker in de buurt ik ga morgen meteen even kijken.
Lees even de rest van t topic.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ha mooi bosch en duin dat ligt hier lekker in de buurt ik ga morgen meteen even kijken.
Leg em gelijk even terug.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef Nattekat het volgende:
CookieSlikker is gegijzeld door KLB en post te veel om nog op pad te gaan
Je klinkt wel heeel overtuigd van jezelf héquote:Op dinsdag 13 mei 2014 05:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Waar wedden we om, ik heb hem nu in mijn hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |