Kan ik niet eens een examen maken zonder dat te missen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:46 schreef KaBuf het volgende:
Hee NatteKat
V&A / [TK] NS dagkaart (geldig t/m 15 juni)
Hahahaquote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik niet eens een examen maken zonder dat te missen?
Gelukkig heb ik er al een.
Tussen 5.6 en 6.1 op een n-term van 1. Waarschijnlijk wordt het een hoge n-term dus ik ben wel blij. Dit is nou niet echt mijn beste vaakquote:
Nu nog een nieuw stokkie ergens dumpenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:28 schreef CookieSlikker het volgende:
We missen eigenlijk nog:
-Een cookie doen. Stok ophalen met een studenten OV (tijdens school)![]()
n-term? ff googlen.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tussen 5.6 en 6.1 op een n-term van 1. Waarschijnlijk wordt het een hoge n-term dus ik ben wel blij. Dit is nou niet echt mijn beste vaak
Met een hogere n-term heb je minder punten nodig voor een voldoende.quote:
Hij ligt er niet meer. Iemand heeft hem gejat.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ha mooi bosch en duin dat ligt hier lekker in de buurt ik ga morgen meteen even kijken.
Lees even de rest van t topic.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ha mooi bosch en duin dat ligt hier lekker in de buurt ik ga morgen meteen even kijken.
Leg em gelijk even terug.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef Nattekat het volgende:
CookieSlikker is gegijzeld door KLB en post te veel om nog op pad te gaan
Je klinkt wel heeel overtuigd van jezelf héquote:Op dinsdag 13 mei 2014 05:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Waar wedden we om, ik heb hem nu in mijn hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |