ik heb weer wat gemistquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is de bbq-meet toch in de stad waar het allemaal begon?
Het is al langer het idee om hem op 23 augustus in Hoorn te leggen. Dan is het 10 jaar geleden dat het begon.quote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
FOK!meets lopen meestal niet zo denderend.
Van die argeloze mensen die dan in hun uppie in een kroeg staan te staan en verder niemand die komt opdagen.
Of vergis ik me?quote:
Toch met ruim 20 man een skeelerbaan in Zwolle bevolkt afgelopen zaterdag. Was best gezelligquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Van die argeloze mensen die dan in hun uppie in een kroeg staan te staan en verder niemand die komt opdagen.
Ben je ooit wel eens op een meet geweest?quote:
Waar ligt ie?quote:
Welke meet was dat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toch met ruim 20 man een skeelerbaan in Zwolle bevolkt afgelopen zaterdag. Was best gezellig
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 05:31 schreef CookieSlikker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
SPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:17 schreef CookieSlikker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen. Misschien. Moet een wedstrijd fietsen en daarna bij Zandvoort kijken. Terug wellicht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Wat is er mis met het spoilergedoe? Het zorgt ervoor dat het spelletje gewoon door kan zonder dat het al te veel inbreuk doet aan alles. Voor spoilers moet je ingelogged zijn, dat is alles.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:21 schreef boertie het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren. De meeste mensen (incluis me) vinden sinds dat spoilergedoe het spelletje een stuk minder aantrekkelijk.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nice.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Morgen. Misschien. Moet een wedstrijd fietsen en daarna bij Zandvoort kijken. Terug wellicht.![]()
![]()
O dat is wel een leuk ideequote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is al langer het idee om hem op 23 augustus in Hoorn te leggen. Dan is het 10 jaar geleden dat het begon.
Van een aanhangende meet is wel es een woord gevallen, maar meer weet ik daar ook niet van.
...alleen als ie ijs- en ijskoud is![]()
Ik sms m'n vader wel even die werkt in IJmuiden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Crewmeets zijn de beste meetsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens op een meet geweest?.
![]()
originele grapquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
had ik nog niet eerder gezienI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Klinkt wel eng. Iedereen die de mods aanvliegenquote:
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
De stok wordt precies op dit moment losgehaald.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kut, dat ik het nu pas lees,quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
De stok wordt precies op dit moment losgehaald.
anders had ik hem een enorme slinger kunnen geven morgen
Ik wer hemelsbreed iets van 750 meter van dat punt afJuin uit Eigen Tuin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |