Leg je ze bij Walibi neer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:20 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hierzo. Gaan vannacht de deur uit
Bij Borssele.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door CookieSlikker op 15-05-2014 09:13:44 ]De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Niet in een spoiler?quote:
SPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Maar heeft ie weer het 'tijger'-patroon, is ie geel, is ie regenboog, is ie compleet anders...?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Die stok ligt natuurlijk bij het plaatsnaambord, vastgelegd met een slot.
Ik ben door mijn briefjes van 10 heenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow dat. Goed punt. Nouja, je zit het vanzelf natuurlijk.
Zal nog wel even duren. De meeste mensen (incluis me) vinden sinds dat spoilergedoe het spelletje een stuk minder aantrekkelijk.quote:
Of zijn het gewoon zat dat die stok telkens verdwijnt als het eindelijk weer loopt...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:21 schreef boertie het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren. De meeste mensen (incluis me) vinden sinds dat spoilergedoe het spelletje een stuk minder aantrekkelijk.
Beter is gewoon de boel even op een laag pitje te zetten en te laten bekoelen. En niet als een bezetene proberen om de stok met hangen en wurgen rond te slingeren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of zijn het gewoon zat dat die stok telkens verdwijnt als het eindelijk weer loopt...
Dan is de bbq-meet toch in de stad waar het allemaal begon?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon het spel weer hervatten op 23 augustus 2014.
Yup.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is de bbq-meet toch in de stad waar het allemaal begon?
quote:
Dat spoilergedoe interesseert me niks. 1 keertje extra klikken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:21 schreef boertie het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren. De meeste mensen (incluis me) vinden sinds dat spoilergedoe het spelletje een stuk minder aantrekkelijk.
Je zal één van de weinige zijn die daar mee zit. Ik vind het te ver weg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:21 schreef boertie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |