Wordt je niet moe van telkens dezelfde gemeente cq plaats?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou hem nu in Den Helder (Julianadorp, Kooypunt, Julianadorp aan Zee) kunnen dumpen of morgen onderweg naar Amsterdam.![]()
Ik wil de hele gemeente gedaan hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt je niet moe van telkens dezelfde gemeente cq plaats?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt je niet moe van telkens dezelfde gemeente cq plaats?
Viel te verwachten dat jij er ook bij kwamquote:
breng hem anders ff langs in Heerhugowaard, neem ik hem morgen mee richting Doetinchemquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou hem nu in Den Helder (Julianadorp, Kooypunt, Julianadorp aan Zee) kunnen dumpen of morgen onderweg naar Amsterdam.![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
breng hem anders ff langs in Heerhugowaard, neem ik hem morgen mee richting Doetinchem
Idd, en als je dubbelklikt op een spoiler dan openen direct alle spoilers op de pagina.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat is er mis met het spoilergedoe? Het zorgt ervoor dat het spelletje gewoon door kan zonder dat het al te veel inbreuk doet aan alles. Voor spoilers moet je ingelogged zijn, dat is alles.
Ja.quote:
Nee, dat zie je tochquote:
26 uur met een paar reacties, geen pinpoint en geen interesse... dat ie er nog ligt viel te verwachten.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Barretje80 het volgende:
Gast..
Dat ding ligt er 26 uur...
Relax!
Bovendien... Buiten de zolderkamer was het veel te mooi weer..
Ben je wel buiten geweest vandaag? Of überhaupt naar buiten gekeken?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
26 uur met een paar reacties, geen pinpoint en geen interesse... dat ie er nog ligt viel te verwachten.
Wat is dat, buiten?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ben je wel buiten geweest vandaag? Of überhaupt naar buiten gekeken?
Ik had de wiki's wel bijgewerkt.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
26 uur met een paar reacties, geen pinpoint en geen interesse... dat ie er nog ligt viel te verwachten.
Huh? Heel Google Maps vernieuwd?quote:
Onderin op vraagteken klikken.quote:
Ik gebruik de nieuwe welquote:Op maandag 19 mei 2014 09:02 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Onderin op vraagteken klikken.
Staat ergens optie bij dat je oude versie verkiest.
Dit aanklikken, en vervolgens komt bovenin een klein geel vak met de vraag:
klassieke versie hanteren? oid
Hier ja klikken, en dan heb je gewoon oude versie weer.
Ik heb hem samen met user 'Peterhei' verplaatstquote:Op maandag 19 mei 2014 08:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik had de wiki's wel bijgewerkt.
Maar inderdaad, het weer hield mij buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |