Maak een foto dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 05:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Waar wedden we om, ik heb hem nu in mijn hand.
En wat heb je er mee gedaan? Overhandigd aan n medefokker?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Heb overal gekeken, andere palen afgegaan inclusief flitspaal. Niets.
Ik krijg het gevoel alsof we met dit spel door één of meerdere keihard worden uitgelachen met 'ons' spelletje. En bedankt he, sommigen van ons maken er echt een rit/excursie van, te voet, te fiets of per trein ! Of soms met de auto even een stukkie rijden, om Stok nieuwe plek te geven.
Wat moet ik nu met die sleutel doen?
Ja, echt superserieus!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:30 schreef Meike26 het volgende:
Zelfs een garpje kan er niet van af... FokStok is bloedserieuze business![]()
TheWhiteCowboy en ik delen het zelfde huishouden..
Gaan met die banaan stok!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef Meike26 het volgende:
Zover ik begrepen heb had er nog iemand een reserve stok ?!
Hij zou dagen geleden al in de intercity naar Leiden moeten liggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef Meike26 het volgende:
Zover ik begrepen heb had er nog iemand een reserve stok ?!
Nope, dit keer is het anders. Sleutel is er nog.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Heb overal gekeken, andere palen afgegaan inclusief flitspaal. Niets.
Ik krijg het gevoel alsof we met dit spel door één of meerdere keihard worden uitgelachen met 'ons' spelletje. En bedankt he, sommigen van ons maken er echt een rit/excursie van, te voet, te fiets of per trein ! Of soms met de auto even een stukkie rijden, om Stok nieuwe plek te geven.
Wat moet ik nu met die sleutel doen?
Je post nog meer dan ik, je hebt genoeg tijdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik beloof dat de reserve stok eraan komt. Uiterst donderdag ochtend.
Ja, ik heb hem gewoon te opzichtig neergelegd op een te druk punt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nope, dit keer is het anders. Sleutel is er nog.
De foto's en pinpoints in spoilers leek te werken. Een externe factor die de stok weghaalt is risico van het vak. De mogelijke saboteurs van ronde 8a en 8b hebben hier volgens mij niets mee te maken.
Tja, ik dacht toch echt dat je wel te vertrouwen was met die stok, toen ik hem overhandigde....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gewoon te opzichtig neergelegd op een te druk punt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gewoon te opzichtig neergelegd op een te druk punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsssss...je was er nog bij toen ik hem neerlegde. Had dan wat gezegd! Of had je een plotselinge aanval van verstandsverbijstering?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:17 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Tja, ik dacht toch echt dat je wel te vertrouwen was met die stok, toen ik hem overhandigde....
Maar ja.. Volgende keer beter.
Ik was echt niet aan het opletten hoe jij door het gras aan het wroeten was hoor. Had andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tsssss...je was er nog bij toen ik hem neerlegde. Had dan wat gezegd! Of had je een plotselinge aanval van verstandsverbijstering?
"andere dingen te doen"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:38 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik was echt niet aan het opletten hoe jij door het gras aan het wroeten was hoor. Had andere dingen te doen.
Ik was van het ophalen, jij van het wegbrengen. Dat was het plan.
Stick to the plan !
Dus ik heb de witte cowboy aan de telefoon gehad, ooit?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:30 schreef Meike26 het volgende:
Zelfs een garpje kan er niet van af... FokStok is bloedserieuze business![]()
TheWhiteCowboy en ik delen het zelfde huishouden..
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dus ik heb de witte cowboy aan de telefoon gehad, ooit?
Hierzo. Gaan vannacht de deur uitquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik goed geteld heb zijn er nog 2 reservestokken beschikbaar?!? Wie heeft ze eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |