abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2014 @ 12:22:20 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138938224
Voor al uw feedback...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138938353
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:05 schreef Ouder1 het volgende:
Ik mag hopen dat Five-Horizons zijn notes en post-verwijderingen wat minder op de man gaat spelen. Ik word hier al vanaf het begin stelselmatig gebashed door een paar figuren, maar daar eens een tik aan terug uitdelen levert een note op. Zeer bijzonder aangezien ik juist van WGR zo verwachten dat ze meer waarde hechten aan inhoudelijk goede en nuttige reacties dan het eeuwige gebash wat sommigen hier alleen maar doen naast wat geheel verkeerde adviezen geven.
Ik zou dus graag zien dat hij ook eens in gaat grijpen bij die figuren.
Als het nodig is, grijp ik in.

Dat is vrij vaak bij jou het geval. Dat anderen daarop reageren, is niet heel vreemd. Ik mik soms hele discussies uit topics. Kost mij alleen wat vinkjes en een klik op een knop. (veel efficiënter dan elke post leeghalen en 'foei' roepen).

Ik zou zeggen: zoek het probleem eens wat meer bij jezelf. Je weet topics vaak zo te draaien dat het vooral om je eigen sores gaat. Daar ben ik (maar vooral de users) wel een pietsje klaar mee...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 16 april 2014 @ 12:29:06 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_138938439
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:26 schreef Five_Horizons het volgende:
Je weet topics vaak zo te draaien dat het vooral om je eigen sores gaat. Daar ben ik (maar vooral de users) wel een pietsje klaar mee...
een ietsiepietsie meer ook wel..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_138938503
Zo, het postquotum voor [WGR] feedback is wel weer bereikt. Het vorige topic duurde 8 maanden en vier dagen. Lijkt me een prima tempo....
  donderdag 17 april 2014 @ 15:50:32 #5
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_138981177
OK dan naar FB zoals verzocht :)

WGR / Hoeveel onder vraagprijs bieden

Ik vind dat er binnen WGR niet op deze wijze plaats kan zijn voor een topic als dit.
Is het wel verstandig om iemand (ook al vraagt die er zelf om) advies te geven waarbij dat advies helemaal niet gebaseerd kan zijn op goede info?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_138981356
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat je niet moét reageren, zijn er zat dingen te verzinnen die in zo'n topic aan bod kunnen komen: vervolgstappen, de verkoper doet een tegenbod, noem maar op. Er zijn zat dingen te verzinnen.

Niks mis met deze topics :)

Wanneer je er last van hebt, dan klik je er maar gewoon voorbij :)
Eens dat het best een leuk WGR topic kan zijn, maar je mag toch ook wel iets meer input vanuit TS verwachten, het is nu gewoon een topic met 'een huis moet dit kosten, wat kan ik bieden'? Dat heeft verder totaal geen zin, 0 onderbouwing, iedereen roept maar wat verder. Verwacht wel dat TS met een linkje komt, wellicht iets over z'n budget, en dan kan je eens leuk kijken wat er mogelijk zou kunnen zijn. Maar sowieso is hier niet echt een stelregel op toe te passen, dus het blijft ALTIJD natte vingerwerk, omdat je niet in het hoofd van de kopers kan kijken.
pi_138981409
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
OK dan naar FB zoals verzocht :)

WGR / Hoeveel onder vraagprijs bieden

Ik vind dat er binnen WGR niet op deze wijze plaats kan zijn voor een topic als dit.
Is het wel verstandig om iemand (ook al vraagt die er zelf om) advies te geven waarbij dat advies helemaal niet gebaseerd kan zijn op goede info?
Een user moet zelf weten wat hij/zij met het 'advies' doet. Dat geldt natuurlijk voor élk onderwerp.

Eigenlijk geldt voor élk onderwerp dat een TS zeker weet dat wat er in een topic geroepen wordt, ook daadwerkelijk klopt. Dus dat argument gaat niet op, vrees ik.

Maar zoals ik al zei: je hoéft niet te reageren (ik zie mensen in dat topic roepen dat het 'die kuttopics ook altijd' zijn. Belachelijke drama-reactie, vind ik dat). Als jij denkt dat je er niets over kán zeggen, dan ga je naar de topiclijst om een ander topic te bezoeken.

Je kunt ook om meer informatie vragen, op een normale manier (daarmee bedoel ik jou niet)...

Hoe zouden anderen users dit aanpakken wanneer ze in dezelfde situatie zitten?

En wanneer een user geen verdere input geeft, dan laat je het toch zitten? Posts die dan geplaatst worden om een TS af te zeiken mik ik er dan gewoon uit. Verloren moeite. Het staat TS immers vrij om een topic te openen en niets met adviezen te doen.
  donderdag 17 april 2014 @ 16:00:29 #8
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_138981520
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Een user moet zelf weten wat hij/zij met het 'advies' doet. Dat geldt natuurlijk voor élk onderwerp.
Ik vind het sowieso raar dat je voor de aankoop van een huis, de grootste aankoop van je leven, te rade gaat bij een internetforum waarvan je wéét dat er mensen zitten die geen kennis van zaken hebben.

Uiteraard is FOK niet verantwoordelijk voor wat iemand post, maar als het om iets groots als een huis gaat... is wat strenge moderatie natuurlijk ook niet ongepast, toch?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_138981614
Kom op zeg, je mag toch ook wel IETS meer van een TS verwachten. Niet 'ik wil huis van x bedrag kopen, wat moet ik doen'. En dat dan de users asje-asjeblieft moeten gaan vragen of TS, als het schikt, iets meer informatie kan verstrekken?
pi_138981668
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:00 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso raar dat je voor de aankoop van een huis, de grootste aankoop van je leven, te rade gaat bij een internetforum waarvan je wéét dat er mensen zitten die geen kennis van zaken hebben.
Ik begrijp dat jij van mening bent dat je altijd een aankoopmakelaar nodig hebt?

Er lopen zat mensen die wél kennis van zaken hebben. Daarnaast geldt dat voor élk advies dat hier gevraagd wordt. Zat mensen die zich bemoeien met zaken waar ze geen kennis van hebben (ik noem even geen namen :{ ;( ). Dat is aan de TS.

Waarom je niet om hulp kunt vragen, begrijp ik echt niet. Zo ingewikkeld lijkt me de aankoop van een woning ook niet. Ook al is het de grootste aankoop die je in je leven doet.
quote:
Uiteraard is FOK niet verantwoordelijk voor wat iemand post, maar als het om iets groots als een huis gaat... is wat strenge moderatie natuurlijk ook niet ongepast, toch?
Nee, ik ga me niet inhoudelijk bemoeien met OP's. Juist dán begeef ik me op heel glad ijs. En daarnaast: het is een hobby, hoor. [WGR] loopt prima, is al jaren één van de best bezochte fora en eigenlijk gaat het nooit mis. Ik denk echt dat je een probleem maakt van iets dat geen probleem is.
pi_138981725
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op zeg, je mag toch ook wel IETS meer van een TS verwachten. Niet 'ik wil huis van x bedrag kopen, wat moet ik doen'. En dat dan de users asje-asjeblieft moeten gaan vragen of TS, als het schikt, iets meer informatie kan verstrekken?
We zitten niet op Tweakers. :)

Die laagdrempeligheid voor een TS is juíst wat zo fijn is. Daarom word ik knettergestoord van die antwoorden als 'en wat zei XXXXXX toen je ze belde?'.

Als je niet wilt helpen, dan niet. Geen probleem, toch? Waarom moet een TS gedwongen worden om álle, volgens jou (want wat voor jou relevant is, hoeft dat voor mij niét te zijn), relevante informatie te geven? Wanneer hij dat niet doet en er komt dan geen advies, dan is dat toch zijn probleem?

Niet het mijne, in elk geval. :)
pi_138981782
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:07 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

We zitten niet op Tweakers. :)

Die laagdrempeligheid voor een TS is juíst wat zo fijn is. Daarom word ik knettergestoord van die antwoorden als 'en wat zei XXXXXX toen je ze belde?'.

Als je niet wilt helpen, dan niet. Geen probleem, toch? Waarom moet een TS gedwongen worden om álle, volgens jou (want wat voor jou relevant is, hoeft dat voor mij niét te zijn), relevante informatie te geven? Wanneer hij dat niet doet en er komt dan geen advies, dan is dat toch zijn probleem?

Niet het mijne, in elk geval. :)
Een TS hoeft niet alle relevantie informatie te geven (alhoewel, waarom zou hij niet?), maar wát meer informatie zou wel praktisch zijn. Hier kan je toch niks mee. Dan kan ik ook een topic openen in PTA 'Mijn auto is stuk, hoe maak ik hem'. Zonder verder te vermelden welk type auto, en wát er stuk aan is. Dan gaattie gewoon op slot hoor. Zelfde geld voor dat soort geintjes in DIG of F&F, of wáár dan ook.

Snap best dat je het laagdrempelig wil houden, maar dat hoeft niet te betekenen dat je van een TS totaal niks kan verwachten of ze vriendelijk doch dringend kan verzoeken íets meer informatie te verstrekken in hun OP.
pi_138981886
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Een TS hoeft niet alle relevantie informatie te geven (alhoewel, waarom zou hij niet?), maar wát meer informatie zou wel praktisch zijn. Hier kan je toch niks mee. Dan kan ik ook een topic openen in PTA 'Mijn auto is stuk, hoe maak ik hem'. Zonder verder te vermelden welk type auto, en wát er stuk aan is. Dan gaattie gewoon op slot hoor. Zelfde geld voor dat soort geintjes in DIG of F&F, of wáár dan ook.
Wat ze daar doen, moeten ze echt zelf weten. (althans: nee. Slotjes omdat het onderwerp/invulling daarvan de mod of de users niet aanstaat, horen niet op slot te gaan. Dat doen de collega's, wanneer ze dat dan doen, niet correct (maar daar ga ik me verder niet mee bemoeien).

Topics zakken vanzelf weg, wanneer ze niet interessant zijn. Slotjes zijn meestal een laatste redmiddel. En dit verzin ik niet zelf, dat doet Danny. En ik ben het daar ook gewoon mee eens.

quote:
Snap best dat je het laagdrempelig wil houden, maar dat hoeft niet te betekenen dat je van een TS totaal niks kan verwachten of ze vriendelijk doch dringend kan verzoeken íets meer informatie te verstrekken in hun OP.
Dat is míjn taak niet. :)

Dat is de taak van users (waar ik ook onder kan vallen). Ik vind deze topics nooit zo interessant, dus je zult mij hier niet snel zien reageren, maar het staat je vrij om meer info te vragen, zonder de TS te bashen wanneer blijkt dat 'ie niet reageert of je van meer informatie voorziet.
pi_138981919
Mjah prima, dat kan beleid zijn. Persoonlijk vind ik het zeker geen verrijking voor je forum, en laagdrempeligheid staat echt niet gelijk aan 'geen verwachtingen'.
pi_138981970
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah prima, dat kan beleid zijn. Persoonlijk vind ik het zeker geen verrijking voor je forum, en laagdrempeligheid staat echt niet gelijk aan 'geen verwachtingen'.
Dat mag je vinden, natuurlijk. Niets mis mee :)

Het forum loopt op deze manier al heel wat jaartjes meer dan prima. Daarnaast heb ik er ook gewoon geen last van, persoonlijk. Ik snap best als anderen dat wél hebben. :)
  † In Memoriam † maandag 21 april 2014 @ 22:58:35 #16
25682 2cv
Niet subtiel
pi_139131381
Spam.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_139131851
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:58 schreef 2cv het volgende:
Spam.
Weg en dicht.
pi_139177892
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:18 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, natuurlijk. Niets mis mee :)

Het forum loopt op deze manier al heel wat jaartjes meer dan prima. Daarnaast heb ik er ook gewoon geen last van, persoonlijk. Ik snap best als anderen dat wél hebben. :)
Wat vind je dan van vragen welke beantwoord worden zodra je de TT letterlijk copy-pasted in google? Daar erger ik me wel eens aan :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_139178169
Vaak is de kwestie toch uitgebreider dan de TT.. Of is het stiekem niet de bedoelde vraag.

(En we zijn GOT niet toch?)
dag
pi_139183819
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:03 schreef Maax het volgende:

[..]

Wat vind je dan van vragen welke beantwoord worden zodra je de TT letterlijk copy-pasted in google? Daar erger ik me wel eens aan :D
Dan blijft m'n antwoord hetzelfde: dan klik je er voorbij en reageer je niet óf mik je de TT in Google voor de TS en haal je daar het antwoord uit. Soms leiden dat soort antwooden ook tot een discussie... Allemaal niks mis mee.
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 23:08:34 #21
257132 crew  Awsom
pi_139266191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 23:04 schreef Xaxax het volgende:

[..]

ik ga neuken nu..
Kan iemand wat aan hem doen?
  maandag 28 april 2014 @ 20:48:05 #22
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_139352906
Kan iemand Ouder1 ff pauze geven ofzo? Zowat ieder topic wordt eigenlijk door haar (en haar persoonlijke situatie) vervuild.
Hallon!
pi_139359204
quote:
13s.gif Op maandag 28 april 2014 20:48 schreef BlueMage het volgende:
Kan iemand Ouder1 ff pauze geven ofzo? Zowat ieder topic wordt eigenlijk door haar (en haar persoonlijke situatie) vervuild.
Amen.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:23:07 #24
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_139370344
Mag mijn. Wespennest topic naar f&f? Was een foutje (A)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_139371175
quote:
13s.gif Op maandag 28 april 2014 20:48 schreef BlueMage het volgende:
Beter geeft iemand haar een baan dat laat zij FOK! wel met rust.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_139371326
Waar is toch het centrale topic waarin iedereen de komende weken kan jubelen dat ie zijn definitieve aanslag 2013 binnen heeft?

Ik heb 'm al en wilde jubelen, maar kan geen centraal topic vinden ;(
pi_139371448
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:50 schreef Queller het volgende:
Waar is toch het centrale topic waarin iedereen de komende weken kan jubelen dat ie zijn definitieve aanslag 2013 binnen heeft?

Ik heb 'm al en wilde jubelen, maar kan geen centraal topic vinden ;(
WGR / Het grote 'aangifte inkomstenbelasting 2013' -topic
  maandag 12 mei 2014 @ 16:55:05 #29
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139871293
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 27 mei 2014 @ 00:20:56 #30
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_140412018
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef BlueMage het volgende:

[..]

We zouden sowieso 'n centraal "Bijstandsuitkering" topic moeten hebben hier vind ik dan.
Dit misschien 'n ideetje voor 'n centraal topic? :)
Hallon!
pi_140412797
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:20 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dit misschien 'n ideetje voor 'n centraal topic? :)
Hoe bedoel je? Een topic met als status 'centraal'? Ik heb vorige week alle bestaande centrale topics van die status afgehaald, omdat er niet meer in gepost werd.

Verder willen we juist niet centraliseren, omdat het moet. Elke vraag mag in een separaat topic en hoeft dus niet in een 'centraal' topic. Dan zouden mensen een topic moeten doorspitten om te zien of zo'n vraag niet al eens gesteld is.

Ik ben geen voorstander, eerlijk gezegd, maar ik hou het niet tegen. Anderzijds zal ik een user altijd wijzen op de mogelijkheid om een eigen topic te openen. Daarvan zie ik veel meer voordelen, eigenlijk. :)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 01:54:33 #32
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_140413540
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:49 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Een topic met als status 'centraal'? Ik heb vorige week alle bestaande centrale topics van die status afgehaald, omdat er niet meer in gepost werd.

Verder willen we juist niet centraliseren, omdat het moet. Elke vraag mag in een separaat topic en hoeft dus niet in een 'centraal' topic. Dan zouden mensen een topic moeten doorspitten om te zien of zo'n vraag niet al eens gesteld is.

Ik ben geen voorstander, eerlijk gezegd, maar ik hou het niet tegen. Anderzijds zal ik een user altijd wijzen op de mogelijkheid om een eigen topic te openen. Daarvan zie ik veel meer voordelen, eigenlijk. :)
Ik bedoel eigenlijk dat ik 'n hele hoop vragen over bijstandsuitkering voorbij zie komen de laatste tijd en dacht dat deze misschien in 'n wat meer centrale discussie besproken konden worden, eventueel met antwoorden op de meest gestelde vragen in de OP.
Hallon!
pi_140572411
WGR / Nalatenschap

Kan de OP terug?
pi_140572463
Op = terug :)
pi_140823195
WGR / Telfort annuleert mijn contract en laat mij betalen tot oktober

Kunnen de troll-posts van onze nieuwe WGR-aanwinst thom_05 gestorneerd worden? Het topic is onderhand aardig verbaggerd.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 16 juni 2014 @ 12:16:07 #36
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_141146939
WGR / Wie heeft er ervaring met Miec Marketing?

Waarom is dit pareltje eigenlijk dicht + opgeschoond? Advocaten van Miec in de mailbox?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Licht Ontvlambaar maandag 16 juni 2014 @ 19:49:59 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_141166020
Neuh, ik was het beu...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 juni 2014 @ 08:55:50 #38
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_141278236
WGR / Boete fietsen trottoir

WGR / Buurman dumpt zwembadwater (mét chloor) in sloot

Het valt mij op dat er de laatste tijd weinig gemod wordt. Dit was altijd zo'n leuk en serieus forum. Mensen komen voor advies en niet om voor NSB'er uitgemaakt te worden, of om kansloze plaatjes geserveerd te krijgen.
Kan er misschien weer wat actiever gemod worden? Zou jammer zijn als het leukste subforum van fok een 2e KLB wordt.
pi_141279406
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2014 08:55 schreef Kreator het volgende:
WGR / Boete fietsen trottoir

WGR / Buurman dumpt zwembadwater (mét chloor) in sloot

Het valt mij op dat er de laatste tijd weinig gemod wordt. Dit was altijd zo'n leuk en serieus forum. Mensen komen voor advies en niet om voor NSB'er uitgemaakt te worden, of om kansloze plaatjes geserveerd te krijgen.
Kan er misschien weer wat actiever gemod worden? Zou jammer zijn als het leukste subforum van fok een 2e KLB wordt.
Jammer dat je ervaart dat er weinig gemod wordt. Ik (en dat geldt voor m'n mede-mods ook) probeer juist die [KLB]-reacties eruit te mikken. Alleen zie ik gewoon niet elk topic en ben ik soms afhankelijk van TR's. De lol in [WGR] bestaat tegenwoordig uit 'storneren' en de 'wat zei ***** toen je belde'-kneuzen.

De sfeer in [WGR] verandert, net als dat FOK-breed verandert: one-liners zijn belangrijker dan onderbouwde meningen. En een 'grappig' plaatje hoort daar ook bij, blijkbaar. Ook de crew verandert merkbaar: in de bijna 9 (volgens mij) jaar dat ik hier mod ben, is dat echt anders geworden.
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 juni 2014 @ 10:19:27 #40
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_141279469
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:16 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik (en dat geldt voor m'n mede-mods ook) probeer juist die [KLB]-reacties eruit te mikken. Alleen zie ik gewoon niet elk topic en ben ik soms afhankelijk van TR's.
Ik wil best TR's machen hoor. Als dat het probleem oplost... wie ben ik dan om daar niet aan te voldoen.

quote:
De sfeer in [WGR] verandert, net als dat FOK-breed verandert: one-liners zijn belangrijker dan onderbouwde meningen. En een 'grappig' plaatje hoort daar ook bij, blijkbaar. Ook de crew verandert merkbaar: in de bijna 9 (volgens mij) jaar dat ik hier mod ben, is dat echt anders geworden.
Ik weet het. WGR is 1 van de weinig subforums waar dat nog een beetje weggehouden werd (net zoals klussen en wonen), maar ik zie de laatste tijd een explosie van kutusers met kutmeningen.
Crewleden zijn al zeker 14 jaar kut 8-).
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 juni 2014 @ 10:35:24 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_141279818
TRs maken is sowieso erg handig aangezien je te maken hebt met mensen die MODden en geen robots
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 juni 2014 @ 10:45:41 #42
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_141280049
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:35 schreef Nizno het volgende:
TRs maken is sowieso erg handig aangezien je te maken hebt met mensen die MODden en geen robots
Aan jouw mening hebben we niks. Vroegah was er geen TR. Toen werd er ook wel gemod. Ik las in mijn eentje álle topics in PTA toen ik er moderator (en oprichter :9~ ) was. Het is nu wel een stuk drukker geworden, maar er zijn ook veel meer moderators.
pi_141280396
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Aan jouw mening hebben we niks. Vroegah was er geen TR. Toen werd er ook wel gemod. Ik las in mijn eentje álle topics in PTA toen ik er moderator (en oprichter :9~ ) was. Het is nu wel een stuk drukker geworden, maar er zijn ook veel meer moderators.
Vroeger, toen het gras nog groen was en seks nog vies O+

Ik ben het overigens wel een beetje met je eens. Ik maak me er zelf ook vast wel eens schuldig aan, maar dat gegeit in WGR is best stomvervelend.

quote:
De lol in [WGR] bestaat tegenwoordig uit 'storneren' en de 'wat zei ***** toen je belde'-kneuzen.
Dat ja :X
pi_141280459
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nou... FTE-technisch zijn er in [WGR] in elk geval niét meer mods ;)
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 juni 2014 @ 11:07:58 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_141280536
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:03 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nou... FTE-technisch zijn er in [WGR] in elk geval niét meer mods ;)
Nu ja, dat hoeft ook niet. Ik zie dat de topics zijn opgeschoond en ik kan een TR machen als er een hogebloeddrukuser bezig is. Bedankt voor alles.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 juni 2014 @ 11:59:23 #46
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_141281746
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nu ja, dat hoeft ook niet. Ik zie dat de topics zijn opgeschoond en ik kan een TR machen als er een hogebloeddrukuser bezig is. Bedankt voor alles.
gelukkig is jouw mening wel van belang.
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 juni 2014 @ 12:08:32 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_141281925
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:59 schreef Nizno het volgende:

[..]

gelukkig is jouw mening wel van belang.
Dat kun je wel stellen.
pi_141281947
!
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 juni 2014 @ 12:10:39 #49
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_141281974
Flame. TR gemacht.

Nou. Bedankt en groetjes,

K.
pi_141282303
Geef mij dan stoneer rechten in WGR. Dan los ik het 'probleem' wel op.
pi_141282738
quote:
'wat zei ***** toen je belde'-kneuzen.
Wat zei Danny toen je belde?
pi_141282926
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Geef mij dan stoneer rechten in WGR. Dan los ik het 'probleem' wel op.
Hier past een kansloos plaatje :P
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_141308937
quote:

[..]

Jammer dat je ervaart dat er weinig gemod wordt. Ik (en dat geldt voor m'n mede-mods ook) probeer juist die [KLB]-reacties eruit te mikken. Alleen zie ik gewoon niet elk topic en ben ik soms afhankelijk van TR's. De lol in [WGR] bestaat tegenwoordig uit 'storneren' en de 'wat zei ***** toen je belde'-kneuzen.

Dit. De echt onzinnige dingen probeer ik weg te halen.

Ik probeer zelf dingen ook meer op hun beloop te laten, en daar moet af en toe ook een geintje bij kunnen. Dat is ook de kracht van WGR, er hoeft niet verschrikkelijk streng gemod te worden. Maar de laatste tijd is het inderdaad iets te veel, iets te los en iets te popi-jopi.

Verder wat FH zegt. TR gewoon, dat valt meteen op.
pi_141366896
Kan een Mod hier: WGR / Fotograaf komt afspraken niet na. even de persoonlijke info zoals de foto, de woonplaats en de leeftijd verwijderen? Deze moeder schaadt de privacy van haar zoon.
pi_141367390
Neem dan gelijk de Posts van ouder1 ook mee met haar aanmatigende geflame op ts
.
pi_141367443
Om te beginnen: doe gewoon 50 posts per pagina, in plaats van te linken naar het inferieure 25 posts per pagina.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 13:05:59 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141367893
quote:
8s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Om te beginnen: doe gewoon 50 posts per pagina, in plaats van te linken naar het inferieure 25 posts per pagina.
Alsof vijftig lousy ppp niet inferieur is!
301 ftw!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_141367986
Ik heb inderdaad dat topic op 300 gezet om 'm door te lopen :')
pi_141368208
quote:
8s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Sorry, ben dit niet zo gewend. Overigens staat er in quotes nog een paar maal een link naar die foto. Er door geglipt denk ik.
pi_141368500
quote:
Op zaterdag 21 juni 2014 12:49 schreef Five_Horizons het volgende:
:')
pi_141572319
quote:
edit: nu is het wel klaar

[ Bericht 95% gewijzigd door Five_Horizons op 26-06-2014 13:13:35 ]
Tijd om een transfer naar OUD aan te vragen als je niet tegen negatief over kinderen-posts kunt.
pi_141572368
Gast, het is gewoon offtopic :') ALdus degene die het ook even niet kon laten.
Ja doei.
pi_141572408
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Tijd om een transfer naar OUD aan te vragen als je niet tegen negatief over kinderen-posts kunt.
Daar ben ik al eens mod geweest :), maar verder:

quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
pi_141572557
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Goed, ik kom je halverwege tegemoet, het is een beetje offtopic. Maar alleen omdat ik weet dat de TS puur geïnteresseerd is in het financiële gedeelte :Y)
  donderdag 26 juni 2014 @ 23:04:33 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141598876
De posts van TS zijn kwijt, kan iemand die even storneren?
WGR / Neckermann kredietrekening
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141600940
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:04 schreef Leandra het volgende:
De posts van TS zijn kwijt, kan iemand die even storneren?
WGR / Neckermann kredietrekening
Ze zijn weer terug. TS in de PM O+
  donderdag 26 juni 2014 @ 23:52:37 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141601462
Vast gezellig, in de PM O+
Veel plezier!!

* Leandra rent hard weg :W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141602279
WGR / 4500 euro gewonnen, probleem met fiscus?

Moet toch stellen dat de note voor mij in dit topic toch wel heel gemakkelijk is gegeven. Staan honderden postings per dag op FOK! die veel verder gaan en waar niets tegen gedaan word.

Iemand die dit wil motiveren?

(En nee verder ga ik er niet op in)
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_141602597
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:10 schreef hottentot het volgende:

Moet toch stellen dat de note voor mij in dit topic toch wel heel gemakkelijk is gegeven. Staan honderden postings per dag op FOK! die veel verder gaan en waar niets tegen gedaan word.

Ik heb geen idee waar je het over hebt?
pi_141602724
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:20 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het over hebt?
Iemand stoorde zich er duidelijk aan. En heb er ook een note bij. Posting herhalen is gezien het voorgaande niet nodig.

Vast wel iemand die morgen o.i.d. enige toelichting wil geven.

Had me iets mooiers voorgesteld van mijn 10e note :)

Voor nu, fijne nacht.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_141603021
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:24 schreef hottentot het volgende:

[..]

Iemand stoorde zich er duidelijk aan. En heb er ook een note bij. Posting herhalen is gezien het voorgaande niet nodig.

Voor nu, fijne nacht.
Ik ga niet inhoudelijk in op je notes, maar je laatste note heeft niets met WGR te maken.
pi_141604637
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik ga niet inhoudelijk in op je notes, maar je laatste note heeft niets met WGR te maken.
Ah, een verrassingsnote :D
Toch nog gedenkwaardig dan, die tiende O+

Gefeliciteerd met deze mijlpaal, hottentot w/
.
pi_141606480
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:24 schreef hottentot het volgende:

[..]

Voor nu, fijne nacht.
Waar maak je je druk om?
Ze spelen hier bingo met mijn notes.
pi_141621097
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 06:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om?
Ze spelen hier bingo met mijn notes.
Daar heb ik nog niet genoeg voor :'(
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:44 schreef r_one het volgende:

[..]

Ah, een verrassingsnote :D
Toch nog gedenkwaardig dan, die tiende O+

Gefeliciteerd met deze mijlpaal, hottentot w/
Dank je, dank je.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef Maharbal het volgende:

[..]

O.k. dan ^O^
pi_141629112
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:10 schreef hottentot het volgende:

Ik ben gisteren door dat topic heengelopen met een wisbezem, dat klopt. Maar tenzij ernstig over de schreef, note ik dat niet, hoor. :) (mosterd en maaltijd, weet ik wel, maar toch :) )
pi_141629255
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:22 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik ben gisteren door dat topic heengelopen met een wisbezem, dat klopt. Maar tenzij ernstig over de schreef, note ik dat niet, hoor. :) (mosterd en maaltijd, weet ik wel, maar toch :) )
Haha, geen zorgen. Van de notes die ik van jou heb is 100% terecht. Daar bestaat geen twijfel over.
pi_141629364
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:26 schreef hottentot het volgende:

[..]

Haha, geen zorgen. Van de notes die ik van jou heb is 100% terecht. Daar bestaat geen twijfel over.
Ik heb geen enkele note geplaatst. :)
pi_141629460
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:29 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele note geplaatst. :)
Recentelijk inderdaad niet.

Maar tenzij ik in de war ben was jij toch de mod die ik niet altijd even vriendelijk bejegende een tijd geleden. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat daar geen notes van zijn overgebleven destijds. Indien niet dan ben je eigenlijk te vriendelijk.
pi_141629523
Ik note echt nauwelijks. Is in WGR ook niet snel nodig. :)

Daarnaast kun je best boos op me zijn; zolang je dat normaal doet, heb ik geen probleem, eigenlijk.
pi_141629811
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik note echt nauwelijks. Is in WGR ook niet snel nodig. :)

Daarnaast kun je best boos op me zijn; zolang je dat normaal doet, heb ik geen probleem, eigenlijk.
Tja als ik ooit echt nieuwsgierig word dan maar een abonneetje worden.

En probeer uit die "on"redelijke/onnodige discussies te blijven waar ik me eerder te snel in mee liet slepen, zonde van de tijd en het humeur :)

Verder heb ik over de moderatie op FOK! weinig tot niets te klagen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 juni 2014 @ 22:16:10 #81
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_141630954
Mooi :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_141883954
Hoi Five Horizons,

edit: doei!

[ Bericht 89% gewijzigd door Five_Horizons op 04-07-2014 12:37:46 ]
pi_141884305
En dat zijn toevallig jouw sites?
Ja doei.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:34:30 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141884402
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Vier vrouwen met een M als voorletter ... Wie o wie is de gloednieuwe FOK!ker?

En al meteen een slordige fout op de homepage:

Bijvoorbeeld als het met het bedrijf niet goed gaan,
pi_141884411
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vier vrouwen met een M als voorletter ... Wie o wie is de gloednieuwe FOK!ker?

En al meteen een slordige fout op de homepage:

Bijvoorbeeld als het met het bedrijf niet goed gaan,
Ja, ik had ook een beetje een wie-van-de-vier spel-idee! O+
Ja doei.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:35:35 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141884433
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:34 schreef motorbloempje het volgende:

Ja, ik had ook een beetje een wie-van-de-vier spel-idee! O+
Mag ik Albert Mol zijn?
pi_141884446
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Beide sites van zijn eigendom van
Dikke vette spam dus. Ik zou een advocaat in de arm nemen om deze spam aan te vechten.
Zal wel niet zo goed gaan met de XXX dat je moet spammen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Five_Horizons op 04-07-2014 12:38:09 ]
pi_141884727
Het is Marleen :Y
pi_141884841
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Je vergeet een post. Alleen zonder url wel alleen naam (weg uit deze Quote)

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef mvdziel het volgende:
Sorry! Het was even een tip. Er zijn veel advocaten die tegenwoordig tegen het tarief werken dat zij ook van de overheid krijgen als iemand voor gefinancierde rechtsbijstand in aanmerking komt. Misschien vind je ze wel als je zoekt ook laagste Succes!
pi_141884868
Dank!
pi_141884989
Sorry hoor. Ik wilde alleen een paar websites op de lijst laten opnemen, waarvan ik denk dat ze mensen kunnen helpen. Zal het niet meer doen
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:52:46 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141885033
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef mvdziel het volgende:
Sorry hoor. Ik wilde alleen een paar websites op de lijst laten opnemen, waarvan ik denk dat ze mensen kunnen helpen. Zal het niet meer doen
Nee, je wilde spammen. Subtiel verschil.
  Admin vrijdag 4 juli 2014 @ 15:03:09 #93
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_141889642
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef mvdziel het volgende:
Dames M, foei, dit is spam, goedkope reclame. Niet doen, niet netjes.
Mail eens naar pr@fok.nl voor de prijzen van een bannertje.
Of neem een facebookpagina en nodig half nederland uit je te liken en waar je verder niks aan hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_141889784
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:03 schreef yvonne het volgende:

[..]
Of neem een facebookpagina en nodig half nederland uit je te liken en waar je verder niks aan hebt.
Met kekke win-acties. Kun je flesjes advocaat winnen. Enzo.
Ja doei.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 4 juli 2014 @ 15:35:04 #95
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_141890753
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Met kekke win-acties. Kun je flesjes advocaat winnen. Enzo.
Ik ben voor!!
pi_141896652
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:35 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik ben voor!!
Bejaarde gespot
pi_141896812
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Bejaarde gespot
Benidorm Bastard >:)
.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:53:46 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_142853046
WGR / Vraag over ontploft usb adapter

Mag ik een "e" achter ontploft?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_143011456
Beste.

Het veel te laat ingrijpen door een moderator heeft het topic 2500 bruto per maand goed? met terugwerkende kracht compleet laten ontsporen.

Ik bied mijn nederige excuses aan dit ik hier onder andere debet aan ben geweest en zal mijn handen derhalve niet wassen in onschuld. Desalniettegenstaande vind ik dat óók de reacties op mijn posts hebben bijgedragen aan een onvriendelijk klimaat.

In onder meer post 241 heb ik getracht mijn kant van het verhaal te nuanceren, wat leek te helpen, totdat wéér andere users begonnen te zeiken met als resultaat dat het topic nu door de moderator 5 horizons wordt opgeschoond (wat in mijn optiek niet zo'n groot probleem is), maar waardoor het topic kan noch wal raakt door alle incoherente reacties etc.

Waarom is door een moderator niet eerder geattendeerd op het feit dat in jullie mening dit allemaal off topic was? Wordt er überhaupt wel structureel gemodereerd, of gebeurt dit willekeurig tijdens een kopje koffie als de moderator er gewoon zin in heeft?

Het late ingrijpen en selectieve ingrijpen (waarschijnlijk louter mijn posts verwijderen) leidt nu tot een nagenoeg waardeloos topic.

In afwachting van jullie reactie verblijf ik,

Starla.
I feel kinda Locrian today
pi_143011486
Het is simpel: ik ga niet een heel topic opschonen, omdat er ook zat prima posts tussen staan. Na mijn waarschuwing houdt die loze discussie gewoon op.
pi_143011568
Beste,

In dat besluit kan ik me nochtans goed vinden. Zou je dan wel zo vriendelijk willen zijn om toekomstige reacties op mijn reacties die louter ad hominems zijn (en derhalve per definitie off topic als mijn posts als off topic worden beschouwd) te verwijderen?

Anders moet ik concluderen dat er sprake is van partijdigheid wat een moderator natuurlijk nooit zou moeten zijn. Objectiviteit staat neem ik aan bij jullie allen hoog in het vaandel.

Met vriendelijke groet,

Starla.
pi_143011612
Ook dat is natuurlijk offtopic geneuzel, dus dat mik ik er net zo goed uit. :)
pi_143011619
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Ook dat is natuurlijk offtopic geneuzel, dus dat mik ik er net zo goed uit. :)
Ik dank u zeer ;)
pi_143012449
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:49 schreef starla het volgende:
Beste.

Het veel te laat ingrijpen door een moderator heeft het topic 2500 bruto per maand goed? met terugwerkende kracht compleet laten ontsporen.

Ik bied mijn nederige excuses aan dit ik hier onder andere debet aan ben geweest en zal mijn handen derhalve niet wassen in onschuld. Desalniettegenstaande vind ik dat óók de reacties op mijn posts hebben bijgedragen aan een onvriendelijk klimaat.

In onder meer post 241 heb ik getracht mijn kant van het verhaal te nuanceren, wat leek te helpen, totdat wéér andere users begonnen te zeiken met als resultaat dat het topic nu door de moderator 5 horizons wordt opgeschoond (wat in mijn optiek niet zo'n groot probleem is), maar waardoor het topic kan noch wal raakt door alle incoherente reacties etc.

Waarom is door een moderator niet eerder geattendeerd op het feit dat in jullie mening dit allemaal off topic was? Wordt er überhaupt wel structureel gemodereerd, of gebeurt dit willekeurig tijdens een kopje koffie als de moderator er gewoon zin in heeft?

Het late ingrijpen en selectieve ingrijpen (waarschijnlijk louter mijn posts verwijderen) leidt nu tot een nagenoeg waardeloos topic.

In afwachting van jullie reactie verblijf ik,

Starla.
Ik wil je er even op wijzen dat ik bij post #159 al heb gezegd dat er genoeg offtopic is gegaan (waaronder door mij). Je bent daarna gewoon weer overgeschakeld op een ander offtopic thema.

quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:49 schreef Maharbal het volgende:

(...)
Verder zijn we denk ik, inclusief ikzelf, nu al wel weer genoeg offtopic gegaan.
pi_143012499
Je hebt gelijk.

Excuses.
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:31:34 #106
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143066513
Wie mag ik (via DM) een voorzichtig vraagje stellen over de inkomstenbelasting i.c.m. studie etc?
  maandag 11 augustus 2014 @ 18:38:49 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 augustus 2014 @ 19:10:01 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_143310891
Spammer WGR / geld
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_143512110
Het wil nog steeds niet echt lukken met ontopic blijven: WGR / Hoe ga ik verantwoordelijker om met mijn geld?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_143751437
Misschien een beetje een rare vraag, maar zag net dat ik de lapo had in een topic. Ik heb vaker in r&p gepost en daar is het gebruikelijk dat de originele ts het nieuwe deel opent. Is dat hier ook zo of is het hier de bedoeling dat de laatste poster een nieuw deel opent?
pi_143751504
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Misschien een beetje een rare vraag, maar zag net dat ik de lapo had in een topic. Ik heb vaker in r&p gepost en daar is het gebruikelijk dat de originele ts het nieuwe deel opent. Is dat hier ook zo of is het hier de bedoeling dat de laatste poster een nieuw deel opent?
Nee in WGR is het de bedoeling dat een admin dit doet en die vanwege copyright en shizzle
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_143751625
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee in WGR is het de bedoeling dat een admin dit doet en die vanwege copyright en shizzle
Vind de vraag niet zo heel gek want het verschilt dus per subforum wat gebruikelijk is. Sarcasme lijkt me dus niet echt nodig en als je het wel doet, neem dan ook de moeite de vraag daarna ook te beantwoorden.

Maar zie net dat iemand anders al een volgend deel heeft geopend.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:58:33 #113
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_143758305
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Vind de vraag niet zo heel gek want het verschilt dus per subforum wat gebruikelijk is. Sarcasme lijkt me dus niet echt nodig en als je het wel doet, neem dan ook de moeite de vraag daarna ook te beantwoorden.

Maar zie net dat iemand anders al een volgend deel heeft geopend.
in principe is degene die de lapo doet ook degene die de nieuwe opent. Tenzij persoonlijke vraag, dan is de originele TS de betere persoon om de nieuwe te openen aangezien er anders verwarring ontstaat.

Als je problemen hebt met het feit hoe het gegaan is kun je een TR maken.
pi_143759670
Geen problemen met hoe het gegaan is, was meer benieuwd wat in dit subforum normaal is en wilde geen nieuw topic openen als het de bedoeling was dat originele ts dat doet :)
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:48:46 #115
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_143845552
Stamgasten verneuken een topic met gezever over grammatica:
WGR / Genaait met koophuis

Nou moet ik toegeven dat het topic geen toppertje lijkt te worden, maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan een schoon topic over óf grammatica óf verborgen gebreken.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:53:47 #116
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143957207
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:47:07 #118
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_144342716
Niet meer op reageren, zolang je blijft voeren blijft hij doorgaan
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_144354063
pi_144354328
Snowballed! Kaapt het hele topic!
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:45:20 #121
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144354469
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef _The_General_ het volgende:
Snowballed! Kaapt het hele topic!
Die Snowballed ontwricht de hele discussie met z'n volstrekte onzin. Er komt geen zinnig woord uit. Het vervelende is dat hij denkt dat hij geweldige bijdragen levert. Het slaat werkelijk helemaal nérgens op wat ie neerzet. En hij blijft maar doorgaan. :(
pi_144354502
We gaan een nieuwe poging doen :)
pi_144516383
WGR / Moet politie ouders altijd inlichten als je wat gedaan hebt?

Is wel leuk geweest. Vanaf de vijfde tweede pagina gaat het al helemaal nergens meer over met de meest achterlijke uitspraken jegens Nederlanders van de TS.

[ Bericht 10% gewijzigd door Syntos op 14-09-2014 16:17:31 ]
  donderdag 25 september 2014 @ 18:21:47 #124
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144898852
Is er geen centraal belasting vragen topic?

[ Bericht 1% gewijzigd door Catch22- op 25-09-2014 18:26:48 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:59:39 #125
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_145186891
Ik ben zo vrij geweest om deel 2 te openen van het topic over rechten m.b.t. het internet. Hoop dat het oké is.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:49:45 #126
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_145340572
Kan er wat dichter op de topics worden gezeten? Er worden te vaak onzinberichten in topics geplaatst, waardoor de vraag van de TS ondersneeuwt. Zoals hier: WGR / Opzegtermijn al geldig?.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_145465982
Welke mod heeft mijn bericht van vanmiddag in het volgende topic verwijderd en vooral waarom?

WGR / Toch lenen als je genoeg kapitaal hebt
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:08:36 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145466171
Wat had je dan gepost?
The love you take is equal to the love you make.
pi_145466404
Dat het eigenwoningforfait betrekking heeft op je HRA

Er worden natuurlijk wel vaker postings van mij verwijderd en bij deze kan ik mij niks voorstellen
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:15:36 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145466539
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
Dat het eigenwoningforfait betrekking heeft op je HRA

Er worden natuurlijk wel vaker postings van mij verwijderd en bij deze kan ik mij niks voorstellen
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Niet het volledige bedrag ia aftrekbaar, dit is een gevolg van de eigenwoningforfait
En als je bijv in een keer de laatste halve ton aflost, kan je die halve ton niet meer terugkrijgende om bijv een reis te maken of die boot/auto te kopen
K&W / huizen dilemma
The love you take is equal to the love you make.
pi_145466594
Wtf ik moet stoppen met crack
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:02:59 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145673852
Combinatieverzoek:

Kan dit topic: WGR / Appartement: De pech van het 'bieden' gekoppeld worden aan dit topic: WGR / Appartement: De pech van het 'bieden'

En kan dit topic: WGR / Appartement: De pech van het 'bieden' 2 dan gesloten worden, want niet de originele TS en dus een dubbeltopic.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145734849
ok. weet iemand hier toevallig of er wettelijk iets is vastgelegd als het gaat om downtime van internetverbindingen? of daar een maximale termijn om het te verhelpen aan vast zit?
situatie: internetverbinding down, gebeld, kan pas over 4 dagen een monteur komen en klagen mag niet volgens upc want volgens de voorwaarden mag je pas klacht indienen na 5 dagen downtime. mag dit zo wel eigenlijk? overstappen kan niet want dan valt de snelheid vd verbinding terug naar het jaar 0 ivm locatie.

ik stel de vraag even hier want ik vond het wat onzinnig om voor iets als dit een nieuw topic te starten.

alvast bedankt!
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:09:18 #134
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145734895
quote:
19s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:07 schreef perro. het volgende:
ik stel de vraag even hier want ik vond het wat onzinnig om voor iets als dit een nieuw topic te starten.
Daar is feedback natuurlijk niet voor
Dommage arachide-fromage
pi_145734957
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:09 schreef Mark het volgende:

[..]

Daar is feedback natuurlijk niet voor
serieus een topic voor dit? nou ok dan. even topic openen. :)
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:32:02 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145816104
Het lijkt me dat de originele TS prima zelf een deel 3 had kunnen openen als hij daar behoefte aan had, maar dat had hij vooralsnog niet omdat de TS van het huidige deel 3 z'n best heeft gedaan om deel 2 vol te plempen met allerlei er niet toe doende zaken, dus ik zie niet in waarom deel 3 met een niet originele TS zou moeten openblijven:

WGR / Appartement: aller aller laatste deel
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:50:29 #137
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145819153
Wel grappig dat ik na 15 jaar blijkbaar nog een n00b ben omdat ik niet diverse kleurtjes heb ingesteld :@
Dommage arachide-fromage
pi_145819939
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:50 schreef Mark het volgende:
Wel grappig dat ik na 15 jaar blijkbaar nog een n00b ben omdat ik niet diverse kleurtjes heb ingesteld :@
Nah, ik heb die kleurtjes nooit nodig gehad, geloof ik. Ik kan een TS aan de hand van z'n posts wel onderscheiden, geloof ik...
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:16:48 #139
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145820260
Het zou handig zijn als iedere user een eigen plaatje bij zijn naam had, zodat je... he, wacht eens even....
Dommage arachide-fromage
pi_145844913
Ik wil me alvast verontschuldigen voor mijn off topic geneuzel.
pi_145844934
.
pi_145844950
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:50 schreef Mark het volgende:
ik kreeg ook een boze tante over me heen omdat ik haar kleurtjes verpest heb....

sorry dan
pi_145844951
quote:
Sorry.
pi_145844984
gelukkig was er in ieder geval een die vond dat mijn bijdragen in het appartemententopic wel terzake en nuttig waren....

mensen moeten gewoon goed lezen en luisteren naar anderen voordat ze beginnen te schelden en niet alleen selectief lezen als mensen hun naar de mond praten.

diverse malen hoorde ik dat ik alleen maar onzin verkondig, terwijl ik vanmorgen nog als tip heb gegeven dat een voorlopig koopcontract ook een koopcontract is.

In mijn direkte omgeving een keer gehoord dat iemand getekend had en dat hij/zij dacht dat voorlopig betekende dat je er nog onderuit kon. Dat bleek dus niet zo te zijn
pi_145845010
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:29 schreef Ardo het volgende:
gelukkig was er in ieder geval een die vond dat mijn bijdragen in het appartemententopic wel terzake en nuttig waren....

mensen moeten gewoon goed lezen en luisteren naar anderen voordat ze beginnen te schelden en niet alleen selectief lezen als mensen hun naar de mond praten.
Dat vind ik ook.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 10:33:32 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145845057
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:16 schreef Mark het volgende:
Het zou handig zijn als iedere user een eigen plaatje bij zijn naam had, zodat je... he, wacht eens even....
Ja klopt, alleen mobiel zijn die wat minder duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145845066
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:29 schreef Ardo het volgende:

diverse malen hoorde ik dat ik alleen maar onzin verkondig, terwijl ik vanmorgen nog als tip heb gegeven dat een voorlopig koopcontract ook een koopcontract is.

In mijn direkte omgeving een keer gehoord dat iemand getekend had en dat hij/zij dacht dat voorlopig betekende dat je er nog onderuit kon. Dat bleek dus niet zo te zijn
Even afgezien van het feit dat die 'tip' over dat koopcontract weer een partij gelul in de ruimte was, ben ik wel gewoon klaar met het slowchat in topics om over fraudetips maar te zwijgen.
pi_145845074
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja klopt, alleen mobiel zijn die wat minder duidelijk.
Daarom gebruik ik zelfs mobiel de mobiele layout niet :P
pi_145845125
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:33 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Even afgezien van het feit dat die 'tip' over dat koopcontract weer een partij gelul in de ruimte was, ben ik wel gewoon klaar met het slowchat in topics om over fraudetips maar te zwijgen.
waarom noem je dat een partij gelul in de ruimte , terwijl ik een praktijkvoorbeeld ken waar dit misverstand heel veel geld heeft gekost ?

en ik heb nooit ergens tot fraude aangezet of tips gegeven, ik stel alleen vast dat dat vaak gebeurt...alsof mensen allemaal zo heilig zijn ....??
pi_145845161
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:36 schreef Ardo het volgende:

[..]

waarom noem je dat een partij gelul in de ruimte , terwijl ik een praktijkvoorbeeld ken waar dit misverstand heel veel geld heeft gekost ?
In het topic ben je al terecht gewezen, aangezien er gewoon een bedenktijd is. Daarnaast riep je iets over mondelinge afspraken, terwijl dat niet hoort bij de vormvereisten bij onroerend goed. Dat moet schriftelijk gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')