Wat ja ?quote::
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ja
Je kunt natuurlijk ook afwachten.quote::
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:51 schreef rulerofdeath het volgende:
Al gezocht?
Ja het blijft doorlopen ja het is volledig opeisbaar.quote:
Gaan ze dat dan ook doenquote:0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:00 schreef Plantagehouder het volgende:
Het volledige bedrag is dan per direct volledig opeisbaar door de schuldeisers. Ik kreeg zelfs problemen met mijn schuld bewindvoering door hun gesukkel.
Jaja,lekker meuk kopen op afbetaling.quote:
Bij de neckermannquote:
Kans is heel groot dat jij het straks in 1 keer mag betalen.... Hangt er een beetje vanaf hoe alles precies in elkaar zit en hoe de andere partij er mee omgaat. Maar ga alvast sparenquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:01 schreef utopie het volgende:
Gaan ze dat dan ook doen Het is volgens mij toch zo dat mijn lening wordt doorverkocht aan een andere partij en dat ik dan gewoon in termijnen blijf afbetalen ?
want ?quote:0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:13 schreef Renesite het volgende:
Direct opeisbaar enz.
echt?quote::
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:19 schreef BloedendeVagina het volgende:
Bij overnamen blijven jouw afspraken gewoon staan. Dus je mag nog steeds in termijnen terugbetalen.
In geval van faillissement zonder doorstart, zuellen de vorderingen door de curator verkocht worden en overgaan naar een andere eigenaar. En zal je ook gewoon onder dezelfde condities terug moeten betalen lijkt me.
Zou wat zijn dat als de ABN failliet gaat dat alle hypotheken per direct opeisbaar zijn.quote:
Dat lijkt me het meest voor de hand liggend ja. De prijs die voor dergelijke vorderingen betaald wordt is daar natuurlijk ook op aangepast..quote:
Serieus? daar kun jij toch helemaal niets aan doen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:00 schreef Plantagehouder het volgende:
Het volledige bedrag is dan per direct volledig opeisbaar door de schuldeisers. Ik kreeg zelfs problemen met mijn schuld bewindvoering door hun gesukkel.
Dat helaas niet. Dat je betalen moet is een ding wat zeker isquote::
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:27 schreef nasty_popovich het volgende:
je hebt geluk TS als het goed is zijn je schulden nu automatisch naar 0 euro teruggezet!!!
Oftewel je hoeft niets meer af te lossen, Lucky
misschien raar gedacht, maar kan dit de conclusie niet zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:10 schreef utopie het volgende:
Dit staat in mijn kredietovereenkomt
[ afbeelding ]
staat verder niks bij dat het bedrag volledig opeisbaar is wanneer zij failliet gaan. Dan blijf ik toch gewoon maandelijks afbetalen ?
hoe bedoel je precies ?quote::
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:29 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
misschien raar gedacht, maar kan dit de conclusie niet zijn?
Weet ik niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:29 schreef Holenbeer het volgende:
misschien raar gedacht, maar kan dit de conclusie niet zijn?
mijn conclusie is dat ik gewoon maandelijks blijf afbetalen op de manier zoals ik altijd gedaan heb en dat het niet volledig opeisbaar wordt bij overname/failliet zijn.quote::
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:31 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Hier doe ik niet aan mee.
lees het nogmaals en trek je eigen conclusie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |