ja waarop?quote:
Echt... ik ZEI het nog dat ie dat zou doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef utopie het volgende:
[..]
ja waarop?![]()
blijf ik dan 30 euro per maand betalen (het eerste) of gelijk het hele openstaande saldo? (het tweede)
antwoorden met (het eerste) of (het tweede) please
zeg gewoon even ja of nee, dan weet ik wat het wel is:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Echt... ik ZEI het nog dat ie dat zou doen.
Intelligentie is ver te zoeken
Lees .. het .. topic.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef utopie het volgende:
zeg gewoon even ja of nee, dan weet ik wat het wel is:
blijf ik gewoon 30 euro per maand doorbetalen als mijn lening wordt door verkocht bij een failliet gaan van neckermann ?
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef utopie het volgende:
[..]
blijf ik gewoon 30 euro per maand doorbetalen als mijn lening wordt door verkocht bij een failliet gaan van neckermann ?
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dat doe ik maar ik snap het toch niet. zeg gewoon even eerlijk ja of nee op deze vraag. dan weet ik genoeg:quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef utopie het volgende:
[..]
gewoon ja of nee hierop:
ik heb een betalingsregeling van 30 euro per maand. Maar als neckermann failliet gaat en mijn lening wordt overgenomen door iemand anders. blijf ik dan gewoon 30 euro per maand betalen of kan diegene zeggen dat ie gelijk het hele openstaande saldo wil hebben ?
Loop detected.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dat doe ik maar ik snap het toch niet. zeg gewoon even eerlijk ja of nee op deze vraag. dan weet ik genoeg:
[..]
ja dat doe ik. Maar ik lees nergens iets over rekeningen op afbetaling..... wat bij mij dus het geval is.quote:
Beter lezen dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dat doe ik. Maar ik lees nergens iets over rekeningen op afbetaling..... wat bij mij dus het geval is.
quote:
Moet ik dit serieus nemen met diequote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, je moet in 1 keer betalen. Als je dat niet doet, komen ze je huis leeghalen.
#11quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dat doe ik. Maar ik lees nergens iets over rekeningen op afbetaling..... wat bij mij dus het geval is.
vraag ik mij ook af +1quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar hoe zit het nou met afbetaling van rekeningen?????
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar hoe zit het nou met afbetaling van rekeningen?????
oh mooi, misschien toch straks maar wat extra inkopen bij neckerman voor als de doorstart misluktquote:
Godverdomme, wat ben jij dom!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef utopie het volgende:
[..]
nu hoef ik opeens mijn openstaand saldo niet meer te betalen ?laat ook maar
hij vraagt; hoe zit het met afbetaling van rekeningen? waarop jij zegt; hoeft niet.quote:
Exactly my point.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef utopie het volgende:
[..]
hij vraagt; hoe zit het met afbetaling van rekeningen? waarop jij zegt; hoeft niet.
Ik heb alleen maar afbetalen op rekening
"Exactly my point" sloeg op dat jij dom bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dus ik hoef mijn saldo niet meer te betalen, omdat ik alles op afbetaling/rekening heb
WGR lijkt steeds meer op ONZ. Maar goed, met zulke vragen kan het ook niet anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef utopie het volgende:
nu hoef ik opeens mijn openstaand saldo niet meer te betalen ?laat ook maar
En dat terwijl die vraag al lang en breed beantwoord is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
WGR lijkt steeds meer op ONZ. Maar goed, met zulke vragen kan het ook niet anders.
utopie is met een kleine u. een kleintje, geen grotequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:43 schreef Holenbeer het volgende:
Uit de categorie: Te dom om te poepen, nomineer ik bij deze Utopie
Graag alleen met ja of nee antwoorden
waarom kan je niet gewoon nog 1 keer antwoord geven dan ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat terwijl die vraag al lang en breed beantwoord is.
Dat was ons al duidelijk.quote:
Jou was het nog niet duidelijk dat je er niks meer van snapt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef utopie het volgende:
mij nog niet en die zal ik hier ook niet krijgen
nee dat ik geen duidelijkheid krijg in dit topicquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jou was het nog niet duidelijk dat je er niks meer van snapt?
http://www.zwijsen.nl/voo(...)g-leren-lezen-18.htmquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:02 schreef utopie het volgende:
nee dat ik geen duidelijkheid krijg in dit topic
wat moet ik met die site? als ik niet had leren lezen dan had ik niet elke keer in dit topic gereageerdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.zwijsen.nl/voo(...)g-leren-lezen-18.htm
Denk eens na. Als jij in een keer had kunnen betalen begrijp ik niet waarom jij die dure lening bent aangegaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef utopie het volgende:
[..]
mij nog niet en die zal ik hier ook niet krijgen
Het blijkt dat je moeite hebt met lezen. Misschien dus een keer van voren af aan beginnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef utopie het volgende:
wat moet ik met die site? als ik niet had leren lezen dan had ik niet elke keer in dit topic gereageerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |