Godverdomme, wat ben jij dom!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef utopie het volgende:
[..]
nu hoef ik opeens mijn openstaand saldo niet meer te betalen ?laat ook maar

hij vraagt; hoe zit het met afbetaling van rekeningen? waarop jij zegt; hoeft niet.quote:

Exactly my point.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef utopie het volgende:
[..]
hij vraagt; hoe zit het met afbetaling van rekeningen? waarop jij zegt; hoeft niet.
Ik heb alleen maar afbetalen op rekening

"Exactly my point" sloeg op dat jij dom bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dus ik hoef mijn saldo niet meer te betalen, omdat ik alles op afbetaling/rekening heb

WGR lijkt steeds meer op ONZ. Maar goed, met zulke vragen kan het ook niet anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef utopie het volgende:
nu hoef ik opeens mijn openstaand saldo niet meer te betalen ?laat ook maar

En dat terwijl die vraag al lang en breed beantwoord is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
WGR lijkt steeds meer op ONZ. Maar goed, met zulke vragen kan het ook niet anders.

utopie is met een kleine u. een kleintje, geen grotequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:43 schreef Holenbeer het volgende:
Uit de categorie: Te dom om te poepen, nomineer ik bij deze Utopie
Graag alleen met ja of nee antwoorden

waarom kan je niet gewoon nog 1 keer antwoord geven dan ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat terwijl die vraag al lang en breed beantwoord is.

Dat was ons al duidelijk.quote:

Jou was het nog niet duidelijk dat je er niks meer van snapt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef utopie het volgende:
mij nog niet en die zal ik hier ook niet krijgen

nee dat ik geen duidelijkheid krijg in dit topicquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jou was het nog niet duidelijk dat je er niks meer van snapt?

http://www.zwijsen.nl/voo(...)g-leren-lezen-18.htmquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:02 schreef utopie het volgende:
nee dat ik geen duidelijkheid krijg in dit topic

wat moet ik met die site? als ik niet had leren lezen dan had ik niet elke keer in dit topic gereageerdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.zwijsen.nl/voo(...)g-leren-lezen-18.htm

Denk eens na. Als jij in een keer had kunnen betalen begrijp ik niet waarom jij die dure lening bent aangegaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef utopie het volgende:
[..]
mij nog niet en die zal ik hier ook niet krijgen

Het blijkt dat je moeite hebt met lezen. Misschien dus een keer van voren af aan beginnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef utopie het volgende:
wat moet ik met die site? als ik niet had leren lezen dan had ik niet elke keer in dit topic gereageerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |