Meestal blijft zo'n regeling bestaan. De curator weet dan immers dat het geld wel binnenkomt. Als je echter een betaling mist (al dan niet per ongeluk), dan zullen ze wel even contact opnemen, om het mild te zeggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef hondashadow het volgende:
Dat je dat geld gewoon moet blijven betalen is wel duidelijk, maar wat als je nu op krediet had gekocht en per maand afbetaalt. Blijft die regeling dan gewoon staan? Of kan een curator het openstaande bedrag dan ineens vorderen?
Soms scheelt het echt als je die paar reacties in een topic even leest voor je je eigen post plaatstquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:05 schreef utopie het volgende:
Ik heb ook een rekening open staan bij neckermann (maandelijks betaling). Moet ik dat nu in één keer betalen ?dat gaat mij nooit lukken namelijk
Ja maar het is mij niet duidelijk of ik nu ineens mijn hele openstaand saldo moet afbetalen of gewoon in termijnen door blijf betalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Soms scheelt het echt als je die paar reacties in een topic even leest voor je je eigen post plaatst
Ja, je moet in 1 keer betalen. Als je dat niet doet, komen ze je huis leeghalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:05 schreef utopie het volgende:
Ik heb ook een rekening open staan bij neckermann (maandelijks betaling). Moet ik dat nu in één keer betalen ?dat gaat mij nooit lukken namelijk
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja maar het is mij niet duidelijk of ik nu ineens mijn hele openstaand saldo moet afbetalen of gewoon in termijnen door blijf betalen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meestal blijft zo'n regeling bestaan. De curator weet dan immers dat het geld wel binnenkomt. Als je echter een betaling mist (al dan niet per ongeluk), dan zullen ze wel even contact opnemen, om het mild te zeggen.
Als je niet kan lezen, dan moet je vermoedelijk direct betalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja maar het is mij niet duidelijk of ik nu ineens mijn hele openstaand saldo moet afbetalen of gewoon in termijnen door blijf betalen
Krijgen nog wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:32 schreef donald_dick het volgende:
Maar ik zou nog een xbox One van ze krijgen
En toen DSB failliet ging dacht je ook dat je je hypotheek niet meer hoefde te betalen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:37 schreef Services het volgende:
Vandaag in het nieuws, postorderbedrijf Neckermann is failliet. Ik heb nog een rekening staan zo'n 900¤, dit is inmiddels bij een incassobureau. Wat gebeurt er nu met die rekening?
Dan heb je wel goedkoop een huisquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:49 schreef Leandra het volgende:
En toen DSB failliet ging dacht je ook dat je je hypotheek niet meer hoefde te betalen?
Wat doe je paniekerig, man.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:13 schreef utopie het volgende:
nu zo snel mogelijk mijn saldo wegwerken[ afbeelding ]
ik heb een saldo open staan die ik niet even 1 2 3 in één keer kan betalen. Daarom had ik termijn betaling gekozen. zou mooi kut zijn dat ik dat saldo nu in een keer moet betalenquote:
Jezus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:20 schreef utopie het volgende:
ik heb een saldo open staan die ik niet even 1 2 3 in één keer kan betalen. Daarom had ik termijn betaling gekozen. zou mooi kut zijn dat ik dat saldo nu in een keer moet betalen
spuit 11quote:
Je gaat af als een wekker.quote:
Tring?quote:
Toen de DSB bank failliet ging heeft ook iedereen zijn hypotheek in een keer afgelost, logisch toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef utopie het volgende:
[..]
En het is niet eens gelogen. Er zullen de laatste jaren steeds meer mensen bij zijn gekomen die kopen op afbetaling. Maar juist die afbetaling is waar het aan schort en daar word je als Neckermann BV niet vrolijk van. Als je zelf ook nog rekeningen hebt die betaald moeten worden.quote:
Volgens mij betalen die zich nog steeds blauw aan die onderwaterleningen van ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef RicDan het volgende:
[..]
Toen de DSB bank failliet ging heeft ook iedereen zijn hypotheek in een keer afgelost, logisch toch?
Nonsens, de leningen worden ondergebracht bij een bank. Deze hanteert gewoon bkr kredietwaardigheid.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:38 schreef RicDan het volgende:
[..]
En het is niet eens gelogen. Er zullen de laatste jaren steeds meer mensen bij zijn gekomen die kopen op afbetaling. Maar juist die afbetaling is waar het aan schort en daar word je als Neckermann BV niet vrolijk van. Als je zelf ook nog rekeningen hebt die betaald moeten worden.
O...M...G...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef utopie het volgende:
Maar ik heb een betalingsregeling van 30 euro per maand bij neckermann.
Kan het nou zo zijn dat wanneer ze failliet gaan en mijn lening doorverkopen dat ik dan ineens mijn volledige saldo moet betalen of blijf ik dan gewoon 30 euro per maand betalen ?
Wat.. nog een keer?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon ja of nee. dan is het voor mij duidelijk genoeg
ja of ik gewoon 30 euro per maand blijf betalen of in 1 keer mijn hele saldo moet ophoesten omdat ze misschien failliet gaan/zijnquote:
Dat meen je toch niet, he?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef utopie het volgende:
[..]
ja of ik gewoon 30 euro per maand blijf betalen of in 1 keer mijn hele saldo moet ophoesten omdat ze misschien failliet gaan/zijn
Maar dan gaat ie zeuren dat ie niet weet op welk deel van zijn vraag ik ja antwoord..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien kun je nu een keer "ja" antwoorden, misschien dat dat helpt.
gewoon ja of nee hierop:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar dan gaat ie zeuren dat ie niet weet op welk deel van zijn vraag ik ja antwoord..
jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef utopie het volgende:
[..]
gewoon ja of nee hierop:
ik heb een betalingsregeling van 30 euro per maand. Maar als neckermann failliet gaat en mijn lening wordt overgenomen door iemand anders. blijf ik dan gewoon 30 euro per maand betalen of kan diegene zeggen dat ie gelijk het hele openstaande saldo wil hebben ?
ja waarop?quote:
Echt... ik ZEI het nog dat ie dat zou doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef utopie het volgende:
[..]
ja waarop?![]()
blijf ik dan 30 euro per maand betalen (het eerste) of gelijk het hele openstaande saldo? (het tweede)
antwoorden met (het eerste) of (het tweede) please
zeg gewoon even ja of nee, dan weet ik wat het wel is:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Echt... ik ZEI het nog dat ie dat zou doen.
Intelligentie is ver te zoeken
Lees .. het .. topic.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef utopie het volgende:
zeg gewoon even ja of nee, dan weet ik wat het wel is:
blijf ik gewoon 30 euro per maand doorbetalen als mijn lening wordt door verkocht bij een failliet gaan van neckermann ?
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef utopie het volgende:
[..]
blijf ik gewoon 30 euro per maand doorbetalen als mijn lening wordt door verkocht bij een failliet gaan van neckermann ?
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dat doe ik maar ik snap het toch niet. zeg gewoon even eerlijk ja of nee op deze vraag. dan weet ik genoeg:quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef utopie het volgende:
[..]
gewoon ja of nee hierop:
ik heb een betalingsregeling van 30 euro per maand. Maar als neckermann failliet gaat en mijn lening wordt overgenomen door iemand anders. blijf ik dan gewoon 30 euro per maand betalen of kan diegene zeggen dat ie gelijk het hele openstaande saldo wil hebben ?
Loop detected.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dat doe ik maar ik snap het toch niet. zeg gewoon even eerlijk ja of nee op deze vraag. dan weet ik genoeg:
[..]
ja dat doe ik. Maar ik lees nergens iets over rekeningen op afbetaling..... wat bij mij dus het geval is.quote:
Beter lezen dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dat doe ik. Maar ik lees nergens iets over rekeningen op afbetaling..... wat bij mij dus het geval is.
quote:
Moet ik dit serieus nemen met diequote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, je moet in 1 keer betalen. Als je dat niet doet, komen ze je huis leeghalen.
#11quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dat doe ik. Maar ik lees nergens iets over rekeningen op afbetaling..... wat bij mij dus het geval is.
vraag ik mij ook af +1quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar hoe zit het nou met afbetaling van rekeningen?????
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar hoe zit het nou met afbetaling van rekeningen?????
oh mooi, misschien toch straks maar wat extra inkopen bij neckerman voor als de doorstart misluktquote:
Godverdomme, wat ben jij dom!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef utopie het volgende:
[..]
nu hoef ik opeens mijn openstaand saldo niet meer te betalen ?laat ook maar
hij vraagt; hoe zit het met afbetaling van rekeningen? waarop jij zegt; hoeft niet.quote:
Exactly my point.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef utopie het volgende:
[..]
hij vraagt; hoe zit het met afbetaling van rekeningen? waarop jij zegt; hoeft niet.
Ik heb alleen maar afbetalen op rekening
"Exactly my point" sloeg op dat jij dom bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dus ik hoef mijn saldo niet meer te betalen, omdat ik alles op afbetaling/rekening heb
WGR lijkt steeds meer op ONZ. Maar goed, met zulke vragen kan het ook niet anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef utopie het volgende:
nu hoef ik opeens mijn openstaand saldo niet meer te betalen ?laat ook maar
En dat terwijl die vraag al lang en breed beantwoord is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
WGR lijkt steeds meer op ONZ. Maar goed, met zulke vragen kan het ook niet anders.
utopie is met een kleine u. een kleintje, geen grotequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:43 schreef Holenbeer het volgende:
Uit de categorie: Te dom om te poepen, nomineer ik bij deze Utopie
Graag alleen met ja of nee antwoorden
waarom kan je niet gewoon nog 1 keer antwoord geven dan ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat terwijl die vraag al lang en breed beantwoord is.
Dat was ons al duidelijk.quote:
Jou was het nog niet duidelijk dat je er niks meer van snapt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef utopie het volgende:
mij nog niet en die zal ik hier ook niet krijgen
nee dat ik geen duidelijkheid krijg in dit topicquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jou was het nog niet duidelijk dat je er niks meer van snapt?
http://www.zwijsen.nl/voo(...)g-leren-lezen-18.htmquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:02 schreef utopie het volgende:
nee dat ik geen duidelijkheid krijg in dit topic
wat moet ik met die site? als ik niet had leren lezen dan had ik niet elke keer in dit topic gereageerdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.zwijsen.nl/voo(...)g-leren-lezen-18.htm
Denk eens na. Als jij in een keer had kunnen betalen begrijp ik niet waarom jij die dure lening bent aangegaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef utopie het volgende:
[..]
mij nog niet en die zal ik hier ook niet krijgen
Het blijkt dat je moeite hebt met lezen. Misschien dus een keer van voren af aan beginnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef utopie het volgende:
wat moet ik met die site? als ik niet had leren lezen dan had ik niet elke keer in dit topic gereageerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |