Heet je nou Merel of Meza?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:27 schreef merel12345 het volgende:
Hai,
Ik heb per mail het bericht gehad dat mijn werk mij voor een jaar wil verlengen per 1 nov. Nu kan ik per 1 nov ergens anders werken. Moet ik nu nog rekening houden met mijn een opzegtermijn?
gr, meza
Nou eigenlijk blijft het bestaande contract met opzegtermijn geldig tot de einddatum.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Als jij aangeeft dat je niet wil verlengen heb je geen opzegtermijn nee.
Klopt. Ik ga er dan ook vanuit dat het huidige contract op 31 oktober afloopt en dat TS dan wil stoppen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou eigenlijk blijft het bestaande contract met opzegtermijn geldig tot de einddatum.
Heb je de verlenging ondertekend en ingeleverd?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:27 schreef merel12345 het volgende:
Hai,
Ik heb per mail het bericht gehad dat mijn werk mij voor een jaar wil verlengen per 1 nov. Nu kan ik per 1 nov ergens anders werken. Moet ik nu nog rekening houden met mijn een opzegtermijn?
gr, meza
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |