Precies. En daarom zeg ik altijd: gooi er een nieuwe keuken in, en een badkamer. En laat ook meteen de tuin doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:39 schreef LXIV het volgende:
Als je het echt wil maakt 5000 euro ook niet uit. Niet op de maandlasten en niet op de lange termijn.
Stel je leent tegen 2,8% variabel. Inclusief aftrek is dat minstens 2%. Dan kost die 5000 euro je 8 euro per maand.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:10 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies. En daarom zeg ik altijd: gooi er een nieuwe keuken in, en een badkamer. En laat ook meteen de tuin doen.
Ik chargeer een beetje om mijn punt duidelijk te maken. Het maakt wel degelijk uit, die 5000 euro extra lenen die betaal je natuurlijk dubbel in rente terug. De vraag is: met die kennis, vind je het dat waard?
je rekensommetje klopt niet, maar het blijft inderdaad een klein bedrag per maand, behalve rente moet je natuurlijk ook nog aflossen,quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Stel je leent tegen 2,8% variabel. Inclusief aftrek is dat minstens 2%. Dan kost die 5000 euro je 8 euro per maand.
De bodemprijs was 132.5k. Waarom zou ie dan voor 130k wegkunnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:11 schreef Devz het volgende:
Voor 130.000 heb je 'm. En dat wilde je ervoor betalen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |