abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145815170
Deel 1

Ik zit me nu eigenlijk te bedenken of ik serieus niet te weinig heb geboden. 125k is dan wel de aanscafprijs, gezien de huidige verbouwingen staat dit appartement wel serieus scherp geprijsd.
pi_145815209
ik denk dat het aller-aller-aller laatste deel de ontknoping zal worden....climax of anti-climax ?

hoe goed was de onderhandelingstechniek van TS en hoe hebben de fokkers hieraan bijgedragen?

persoonlijk denk ik dat er geen deal uitkomt
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:17:53 #3
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145815600
Ik denk dat er wel een deal uitkomt eigenlijk..nu ie toch weer gezwicht is en een hoger bod heeft geplaatst. Benieuwd naar hoeveel ie erop heeft gedaan.

Twijfel of het een slimme zet is geweest om het nu al te doen. Ik had denk ik nog even gewacht, hopende dat ze alsnog zouden zwichten. En helemaal als ze die woning hebben opgelapt om sneller te verkopen. Dan krijg je toch het idee dat de nood hoog wordt. En je vraagt je af waarom ie die keuken vervangen heeft..

Maar, ik feliciteer TS bij deze met zn nieuwe woning ;) Denk dat ze nu wel akkooord zullen gaan..
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_145815625
Ik vermoed, met huidig bod, ook geen deal. Persoonlijk ben ik benieuwd naar communicatie vanuit bieder naar makelaar als reactie op laatste mails. Ik vind het namelijk raar dat er ongevraagd facturen worden toegezonden of is de bieder niet transparant mbt zijn communicatie in voorafgaande topics?

Laatste bod? Dat was het vorige bod al?
pi_145815674
TS gaat wel erg snel overstag, maar gezien de bovenste post (postnummer 1 is niet van mij maar van TS )had ie ook al zelf wel in de gaten dat het die 126k niet ging worden.....

de helft van mijn eerdere voorspelling is al uitgekomen:

126k is het niet geworden.

TS heeft al aangegeven dat het never nooit die 132.5K gaat worden

dus feitelijk is de hele voorspelling al uitgekomen
pi_145815708
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef robskem het volgende:
Ik vermoed, met huidig bod, ook geen deal. Persoonlijk ben ik benieuwd naar communicatie vanuit bieder naar makelaar als reactie op laatste mails. Ik vind het namelijk raar dat er ongevraagd facturen worden toegezonden of is de bieder niet transparant mbt zijn communicatie in voorafgaande topics?

had ik eigenlijk ook al eerder opgemerkt.....

verkoper heeft ook al zijn bodemprijs genoemd, blijkbaar is de bodem krokant
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:22:51 #7
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145815757
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef robskem het volgende:

Hij wil het te graag en heeft zich laten verleiden tot het doen van een hoger bod. Te snel naar mijn idee.
Hap..hap..hap!

Doet die makelaar toch goed :Y
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_145815773
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik denk dat er wel een deal uitkomt eigenlijk..nu ie toch weer gezwicht is en een hoger bod heeft geplaatst. Benieuwd naar hoeveel ie erop heeft gedaan.

Twijfel of het een slimme zet is geweest om het nu al te doen. Ik had denk ik nog even gewacht, hopende dat ze alsnog zouden zwichten. En helemaal als ze die woning hebben opgelapt om sneller te verkopen. Dan krijg je toch het idee dat de nood hoog wordt. En je vraagt je af waarom ie die keuken vervangen heeft..

Maar, ik feliciteer TS bij deze met zn nieuwe woning ;) Denk dat ze nu wel akkooord zullen gaan..
het verschil was 6,5k en zal iets kleiner geworden zijn
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:24:06 #9
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145815801
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Ardo het volgende:
TS gaat wel erg snel overstag, maar gezien de bovenste post (postnummer 1 is niet van mij maar van TS )had ie ook al zelf wel in de gaten dat het die 126k niet ging worden.....

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Ardo het volgende:

Die 132.5k was ook niet het eindbod, want de makelaar had al eerder aangegeven het begrip éindbod niet te kennen. Door koper terug te bellen met de vraag waar ze op uit zouden komenna zijn eindbod.
pi_145815857
hoe je het beestje ook noemt, de fase van sudderen is voorbij en we zijn in de volgende alles-beslissende fase beland.....wie heeft de langste adem.

Ts geeft aan dat er absoluut geen cent meer bijkomt, dus als ie daarop terugkomt is ie een mietje of een hele goede onderhandelaar door nu toch niet het achterste van de tong te laten zien
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:27:25 #11
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145815926
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef Ardo het volgende:ilt
hoe je het beestje ook noemt, de fase van sudderen is voorbij en we zijn in de volgende alles-beslissende fase beland.....wie heeft de langste adem
Ik gok nu andersom: topicstarter wil het te graag.

Hoop dat ie er niet teveel bij heeft gedaan.. hetgeen op zich logisch is als je het wilt hebben. Alleen te rap.. hij had gewoon nog even moeten wachten in plaats van op de makelaar in te gaan. Die wist gewoon dat ie zou gaan happen.. en de enige koper is dus.
pi_145815961
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Ik gok nu andersom: topicstarter wil het te graag.

Hoop dat ie er niet teveel bij heeft gedaan, misschien 10
het verschil was 6,5 als ie er 10 bij zou doen zou dat wel heel dom zijn
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:29:53 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145816010
Wat is dit nou weer voor nonsens? Als TS een deel 3 had willen openen dan had hij dat zelf wel gedaan.
We hebben er geen bal aan als jouw posts een kleurtje hebben.

Daarbij heeft hij geen deel 3 geopend omdat je z'n deel 2 behoorlijk verpest hebt met al je er niet toe doende posts, compleet met het volbaggeren aan het eind van het topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:30:46 #14
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145816039
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is dit nou weer voor nonsens? Als TS een deel 3 had willen openen dan had hij dat zelf wel gedaan.

Daarbij heeft hij geen deel 3 geopend omdat je z'n deel 2 behoorlijk verpest hebt met al je er niet toe doende posts, compleet met het volbaggeren aan het eind van het topic.
Eens.. :Y
pi_145816315
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:29 schreef Leandra het volgende:

dat is jouw mening...welk kleurtje hebben mijn posts...

waarom zou ik aan kant van TS moeten staan ?
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:38:11 #16
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_145816340
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Ardo het volgende:

[..]

Omdat hij hulp zocht en geen therapie?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_145816373
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef avotar het volgende:

[..]

Omdat hij hulp zocht en geen therapie?
en die hulp heeft ie ook voldoende gekregen.....zeker met die tip van de overdrachtsbelasting en van mensen die hem adviseerden om toch maar niet al te snel zijn bod te verhogen.
Dat hij tegen dat advies ingaat is natuurlijk aan hem zelf.
pi_145816429
Ik ben blij dat er personen zijn die hetzelfde denken.

Ik heb een laatste bod gedaan, de afweging van mijn hogere bod is;

- Bij een eventuele verkoop maak ik geen grote verliezen.
- Geen bouwdepot benodigd
- Financiële voordeel t.o.v. overdracht.

Echt Ardo, je blijft maar crossposten, je wijkt af de discussie, je opent een nieuw topic waar ik volgens mij alleen recht op heb.
Je haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:41:34 #19
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145816449
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:28 schreef Ardo het volgende:

[..]

het verschil was 6,5 als ie er 10 bij zou doen zou dat wel heel dom zijn
Bedoelde 1-2k ofzo? Maar goed, is nu afwachten. En hopen dat ie nu alsnog wel bij zn eindbod blijft.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:42:15 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145816473
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Ardo het volgende:

[..]

De posts van de TS hebben een ander kleurtje, in heb ze ingesteld op roze, andere users zijn kleurloos.
Dat wil dus zeggen dat als de originele TS in dit topic zou komen posten, dat zijn posts net zo min opvallen als die van ieder ander, en dat het lijkt alsof jij de TS bent.

Dat laatste is sowieso al vervelend, maar ik vind de posts van de originele TS net even een heel stuk belangrijker dan jouw posts, dus die zie ik graag met een kleurtje.
Al even afgezien van het feit dat hij zelf de laatste post in het door jou volgebaggerde topic had, en bewust heeft gekozen geen nieuw topic te openen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:43:00 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145816500
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:41 schreef Acradavos het volgende:
Ik ben blij dat er personen zijn die hetzelfde denken.

Ik heb een laatste bod gedaan, de afweging van mijn hogere bod is;

- Bij een eventuele verkoop maak ik geen grote verliezen.
- Geen bouwdepot benodigd
- Financiële voordeel t.o.v. overdracht.

Echt Ardo, je blijft maar crossposten, je wijkt af de discussie, je opent een nieuw topic waar ik volgens mij alleen recht op heb.
Je haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan.
Open zelf maar een nieuw topic als je daar nog behoefte aan hebt, graag zelfs.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145816741
sorry dat ik een nieuw topic geopend heb, ik wist niet dat TS daar allleenrecht op had, daarom staat bij post1 ook mijn naam , terwijl dat een post van TS is...maar dat had ik ook al opgemerkt
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:50:07 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145816793
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Ardo het volgende:
sorry dat ik een nieuw topic geopend heb, ik wist niet dat TS daar allleenrecht op had, daarom staat bij post1 ook mijn naam , terwijl dat een post van TS is...maar dat had ik ook al opgemerkt
Ben je nou zo dom of irritant of doe je het alleen maar om te gallen?
Of ben je het Limburgse neefje van Blomke?

Kijk eens in de vorige topics, welke kleur hadden de posts van de originele TS? Of ben je zo'n n00b dat je dat niet eens ingesteld hebt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145816804
ten aanzien van de onderbouwing van het laatste bod:

Bij een eventuele verkoop maak ik geen grote verliezen.

daar is helemaal geen enkele garantie voor....want niemand heeft een glazen bol en wat de prijs is op het moment dat jij weer gaat verkopen is gewoon koffiedik kijken
pi_145816820
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom of irritant of doe je het alleen maar om te gallen?

Kijk eens in de vorige topics, welke kleur hadden de posts van de originele TS? Of ben je zo'n n00b dat je dat niet eens ingesteld hebt?
ik heb helemaal geen verschillende kleuren...dus ja ik ben zo een noob
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')