had ik eigenlijk ook al eerder opgemerkt.....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef robskem het volgende:
Ik vermoed, met huidig bod, ook geen deal. Persoonlijk ben ik benieuwd naar communicatie vanuit bieder naar makelaar als reactie op laatste mails. Ik vind het namelijk raar dat er ongevraagd facturen worden toegezonden of is de bieder niet transparant mbt zijn communicatie in voorafgaande topics?
Laatste bod? Dat was het vorige bod al?
Hij wil het te graag en heeft zich laten verleiden tot het doen van een hoger bod. Te snel naar mijn idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef robskem het volgende:
Ik vermoed, met huidig bod, ook geen deal. Persoonlijk ben ik benieuwd naar communicatie vanuit bieder naar makelaar als reactie op laatste mails. Ik vind het namelijk raar dat er ongevraagd facturen worden toegezonden of is de bieder niet transparant mbt zijn communicatie in voorafgaande topics?
Laatste bod? Dat was het vorige bod al?
het verschil was 6,5k en zal iets kleiner geworden zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik denk dat er wel een deal uitkomt eigenlijk..nu ie toch weer gezwicht is en een hoger bod heeft geplaatst. Benieuwd naar hoeveel ie erop heeft gedaan.
Twijfel of het een slimme zet is geweest om het nu al te doen. Ik had denk ik nog even gewacht, hopende dat ze alsnog zouden zwichten. En helemaal als ze die woning hebben opgelapt om sneller te verkopen. Dan krijg je toch het idee dat de nood hoog wordt. En je vraagt je af waarom ie die keuken vervangen heeft..
Maar, ik feliciteer TS bij deze met zn nieuwe woningDenk dat ze nu wel akkooord zullen gaan..
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Ardo het volgende:
TS gaat wel erg snel overstag, maar gezien de bovenste post (postnummer 1 is niet van mij maar van TS )had ie ook al zelf wel in de gaten dat het die 126k niet ging worden.....
de helft van mijn eerdere voorspelling is al uitgekomen:
126k is het niet geworden.
TS heeft al aangegeven dat het never nooit die 132.5K gaat worden
dus feitelijk is de hele voorspelling al uitgekomen
Die 132.5k was ook niet het eindbod, want de makelaar had al eerder aangegeven het begrip éindbod niet te kennen. Door koper terug te bellen met de vraag waar ze op uit zouden komenna zijn eindbod.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Ardo het volgende:
TS gaat wel erg snel overstag, maar gezien de bovenste post (postnummer 1 is niet van mij maar van TS )had ie ook al zelf wel in de gaten dat het die 126k niet ging worden.....
de helft van mijn eerdere voorspelling is al uitgekomen:
126k is het niet geworden.
TS heeft al aangegeven dat het never nooit die 132.5K gaat worden
dus feitelijk is de hele voorspelling al uitgekomen
Ik gok nu andersom: topicstarter wil het te graag.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef Ardo het volgende:ilt
hoe je het beestje ook noemt, de fase van sudderen is voorbij en we zijn in de volgende alles-beslissende fase beland.....wie heeft de langste adem
het verschil was 6,5 als ie er 10 bij zou doen zou dat wel heel dom zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik gok nu andersom: topicstarter wil het te graag.
Hoop dat ie er niet teveel bij heeft gedaan, misschien 10
Eens..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is dit nou weer voor nonsens? Als TS een deel 3 had willen openen dan had hij dat zelf wel gedaan.
We hebben er geen bal aan als jouw posts een kleurtje hebben.
Daarbij heeft hij geen deel 3 geopend omdat je z'n deel 2 behoorlijk verpest hebt met al je er niet toe doende posts, compleet met het volbaggeren aan het eind van het topic.
dat is jouw mening...welk kleurtje hebben mijn posts...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is dit nou weer voor nonsens? Als TS een deel 3 had willen openen dan had hij dat zelf wel gedaan.
We hebben er geen bal aan als jouw posts een kleurtje hebben.
Daarbij heeft hij geen deel 3 geopend omdat je z'n deel 2 behoorlijk verpest hebt met al je er niet toe doende posts, compleet met het volbaggeren aan het eind van het topic.
Omdat hij hulp zocht en geen therapie?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Ardo het volgende:
[..]
dat is jouw mening...welk kleurtje hebben mijn posts...
waarom zou ik aan kant van TS moeten staan ?
en die hulp heeft ie ook voldoende gekregen.....zeker met die tip van de overdrachtsbelasting en van mensen die hem adviseerden om toch maar niet al te snel zijn bod te verhogen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef avotar het volgende:
[..]
Omdat hij hulp zocht en geen therapie?
Bedoelde 1-2k ofzo? Maar goed, is nu afwachten. En hopen dat ie nu alsnog wel bij zn eindbod blijft.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:28 schreef Ardo het volgende:
[..]
het verschil was 6,5 als ie er 10 bij zou doen zou dat wel heel dom zijn
De posts van de TS hebben een ander kleurtje, in heb ze ingesteld op roze, andere users zijn kleurloos.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Ardo het volgende:
[..]
dat is jouw mening...welk kleurtje hebben mijn posts...
waarom zou ik aan kant van TS moeten staan ?
Open zelf maar een nieuw topic als je daar nog behoefte aan hebt, graag zelfs.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:41 schreef Acradavos het volgende:
Ik ben blij dat er personen zijn die hetzelfde denken.
Ik heb een laatste bod gedaan, de afweging van mijn hogere bod is;
- Bij een eventuele verkoop maak ik geen grote verliezen.
- Geen bouwdepot benodigd
- Financiële voordeel t.o.v. overdracht.
Echt Ardo, je blijft maar crossposten, je wijkt af de discussie, je opent een nieuw topic waar ik volgens mij alleen recht op heb.
Je haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan.
Ben je nou zo dom of irritant of doe je het alleen maar om te gallen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Ardo het volgende:
sorry dat ik een nieuw topic geopend heb, ik wist niet dat TS daar allleenrecht op had, daarom staat bij post1 ook mijn naam , terwijl dat een post van TS is...maar dat had ik ook al opgemerkt
ik heb helemaal geen verschillende kleuren...dus ja ik ben zo een noobquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of irritant of doe je het alleen maar om te gallen?
Kijk eens in de vorige topics, welke kleur hadden de posts van de originele TS? Of ben je zo'n n00b dat je dat niet eens ingesteld hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |