abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218426969
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 17:35 schreef freak1 het volgende:

[..]
het is geen commentaar richting jou, maar meer richting de sfeer die er in die topics hangt, en altijd zijn het de usual suspects in een specifieke leeftijds(boomer)groep
Is die boomergroep gewoon lastig voor jullie? Ik heb soms wat vragen en snap sommige dingen gewoon niet en ben bijna beschaamd of angstig om sommige dingen te vragen. Jullie antwoorden zijn soms/vaak erg hard door de bocht en schrikken mensen/users af. ( ik ben 51 en hoor wel of niet tot die groep maar totaal niet digitaal onderlegd.)
pi_218426986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 19:00 schreef Mr-Proper het volgende:

[..]
Is die boomergroep gewoon lastig voor jullie? Ik heb soms wat vragen en snap sommige dingen gewoon niet en ben bijna beschaamd of angstig om sommige dingen te vragen. Jullie antwoorden zijn soms/vaak erg hard door de bocht en schrikken mensen/users af. ( ik ben 51 en hoor wel of niet tot die groep maar totaal niet digitaal onderlegd.)
Nee, maar hij vindt het blijkbaar leuk om mensen met een andere mening dan die van hem boomers te noemen. :')
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:07:40 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218427007
quote:

[..]
Laat ik je vraag zo beantwoorden: mijn ervaring is dat er vaak vrij goed wordt gereageerd op erfenis/notaris/nalatenschapvragen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:02:11 #79
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_218427446
quote:

[..]
Dat is niet waar hij op doelt dus jij hoeft je niet aangesproken te voelen joh. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_218427453
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 19:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Laat ik je vraag zo beantwoorden: mijn ervaring is dat er vaak vrij goed wordt gereageerd op erfenis/notaris/nalatenschapvragen.
Laat ik het zo zeggen. Ik draai al vanaf 2007 mee hier en de sfeer is er niet beter op geworden,WGR,NWS en wat andere meuk.
pi_218427523
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 20:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is niet waar hij op doelt dus jij hoeft je niet aangesproken te voelen joh. :)
Ik voel me niet specifiek aangesproken,no worry's De binding is wel wat kwijt.
pi_218427561
Het is WGR. ik know,binding is niet van belang. Het beetje vriendelijk zijn wel.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:14:58 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218427578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 20:02 schreef Mr-Proper het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik draai al vanaf 2007 mee hier en de sfeer is er niet beter op geworden,WGR,NWS en wat andere meuk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 20:13 schreef Mr-Proper het volgende:
Het is WGR. ik know,binding is niet van belang. Het beetje vriendelijk zijn wel.
Denk je dat dit helpt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_218427749
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 20:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]
[..]
Denk je dat dit helpt?
spiujker & kop
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 19:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee, maar hij vindt het blijkbaar leuk om mensen met een andere mening dan die van hem boomers te noemen. :')
incorrect. het valt mij op dat er een specifiek groepje mensen is, uit de boomer leeftijd, die in elk topic wat maar een beetje met woonruimte te maken heeft, binnen 3 posts meteen terug zitten op de standaard stokpaardjes;
• wat boeit de rest me, ik heb het goed voor elkaar
• laat ik nog wat meer vertellen over hoe goed ik het voor elkaar heb ook al heeft het niets met het topic te maken
• ik kocht/huurde voor 2 cent en een houten plank, waarom doen jullie dat niet
en waar het zeer vlot op uitdraait
• het komt allemaal door de buitenlanders, daarom is NL zo vol, daar gaat het geld naartoe en daarom kunnen onze kinderen niet meer normaal huren en/of kopen (maar niet de mijne want die heb ik uiteraard al voorzien van een gouden handdruk toen ze uit huis gingen)

dus dat heeft in dit geval niets te maken met een andere mening, maar met de specifieke leeftijdsgroep en de usual suspects die in elk wonen topic even komen vertellen hoe goed ze het wel niet hebben. en buitenlanders uiteraard eruit.

quote:

[..]
nee hoor. vraag vooral. ik doe mijn best behulpzaam te zijn. heeft niets met boomers te maken. in dit geval refereerde ik naar een groepje usual suspects die met typische boomer onderwerpen topics naar de vernieling helpen.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:39:31 #85
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_218427853
Het valt me vooral op dat er verschillende mensen zijn, of het nu millenials, boomers, Gen XYZ of welke gen dan ook zijn, die als een rode lap op een stier richting elkaar werken en maar op elkaar blijven reageren terwijl ze ook wel weten het niet met elkaar eens te worden.
pi_218427868
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 20:39 schreef noodgang het volgende:
Het valt me vooral op dat er verschillende mensen zijn, of het nu millenials, boomers, Gen XYZ of welke gen dan ook zijn, die als een rode lap op een stier richting elkaar werken en maar op elkaar blijven reageren terwijl ze ook wel weten het niet met elkaar eens te worden.
meldt. ik heb genoeg zelfinzicht om te melden dat ik me daar schuldig aan maak.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:45:46 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_218428496
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 20:02 schreef Mr-Proper het volgende:

[..]
Dat is de algehele tendens in de samenleving if you ask me. Maar toch, leuk is anders.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_218428503
Op Fok zullen nu eenmaal ook vooral boomers zitten, toch?
  zondag 17 augustus 2025 @ 11:55:38 #89
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218525342
HSG in WGR / Overheidswerk wordt beter gewaardeerd dan privaatwerk

Bij nader inzien denk ik dat dit topic beter past in POL.
Het gaat mij niet zozeer om de technische kant van het verhaal, maar meer om de politieke kant. Overheidssalarissen zijn politieke vraagstukken want die moeten de financiering regelen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 12:05:29 #90
236264 crew  capricia
pi_218525419
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:55 schreef phpmystyle het volgende:
HSG in WGR / Overheidswerk wordt beter gewaardeerd dan privaatwerk

Het gaat mij niet zozeer om de technische kant van het verhaal, maar meer om de politieke kant. Overheidssalarissen zijn politieke vraagstukken want die moeten de financiering regelen.
Ik pak hem op en zal hem verplaatsen voor je!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218527044
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:55 schreef phpmystyle het volgende:
HSG in POL / Overheidswerk wordt beter gewaardeerd dan privaatwerk

Hoezo zijn het politieke vraagstukken? Het zijn gewoon gesprekken tussen een werkgever en een vakbond?

Edit:
Laat maar, snap waar het vandaan komt. Bovenstaande blijft overigens van toepassing maar behoeft geen uitleg

[ Bericht 6% gewijzigd door investeerdertje op 17-08-2025 15:17:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')