Nee hoor, allerminstquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:50 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Tjongejonge, en dat allemaal omdat je vibrator-grap met een 2/10 werd beoordeeld.
In al mijn jaren hier op FOK! ben ik nog nooit niet serieus geweest, dus ik stel deze vraag geenszins op prijsquote:
Ja de groeten aan je penis-baas hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
In al mijn jaren hier op FOK! ben ik nog nooit niet serieus geweest, dus ik stel deze vraag geenszins op prijs.
Alweer de penis-baas?quote:
Niet alleen in dat topic. Eigenlijk gewoon altijd welquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:01 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet of er nog iets van een complimententopic is. Maar ik ben van mening dat de manier waarop @:freak1 helpt in het Tandartstopic van @:User16909 een compliment waard is. Hij neemt duidelijk uitgebreid de tijd om te reageren, maar zijn reacties zijn ook gewoon echt behulpzaam.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:01 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet of er nog iets van een complimententopic is. Maar ik ben van mening dat de manier waarop @:freak1 helpt in het Tandartstopic van @:User16909 een compliment waard is. Hij neemt duidelijk uitgebreid de tijd om te reageren, maar zijn reacties zijn ook gewoon echt behulpzaam.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet alleen in dat topic. Eigenlijk gewoon altijd wel![]()
Hoewel hij wel erg lang van stof is altijd, dat kan soms wat vermoeiend zijn
Is er al gekeken (@WGR-mods)?quote:Op zondag 27 juli 2025 16:32 schreef Nizno het volgende:
feedback is een plek voor users om moderatoren te spreken. niet om naar een ander te sneren.
ik zal achter even vragen naar het bewuste topic te kijken
*kuch*quote:Op woensdag 30 april 2025 17:26 schreef noodgang het volgende:
Dus wat mij betreft:
- offtopic gedoe/dingen die tegen de policy ingaan een TR zetten
Tja, dat is een vermoeiende discussie. T heeft niet zoveel zin om t halve topic weg te smijten, ben het wel met de laatste post van ridocar eens. Agree to disagree en met een frisse blik verder.quote:
Daar zou ik geen moeite mee hebben maar het ging wel stukken verder dan dat. Als dat (op de man spelen en blijven spelen) de nieuwe normaal is binnen WGR en na 48 uur een "frisse blik verder", dan bespaar ik me de moeite nog TR's te zetten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |