Is die boomergroep gewoon lastig voor jullie? Ik heb soms wat vragen en snap sommige dingen gewoon niet en ben bijna beschaamd of angstig om sommige dingen te vragen. Jullie antwoorden zijn soms/vaak erg hard door de bocht en schrikken mensen/users af. ( ik ben 51 en hoor wel of niet tot die groep maar totaal niet digitaal onderlegd.)quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:35 schreef freak1 het volgende:
[..]
het is geen commentaar richting jou, maar meer richting de sfeer die er in die topics hangt, en altijd zijn het de usual suspects in een specifieke leeftijds(boomer)groep
Nee, maar hij vindt het blijkbaar leuk om mensen met een andere mening dan die van hem boomers te noemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:00 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
Is die boomergroep gewoon lastig voor jullie? Ik heb soms wat vragen en snap sommige dingen gewoon niet en ben bijna beschaamd of angstig om sommige dingen te vragen. Jullie antwoorden zijn soms/vaak erg hard door de bocht en schrikken mensen/users af. ( ik ben 51 en hoor wel of niet tot die groep maar totaal niet digitaal onderlegd.)
Laat ik je vraag zo beantwoorden: mijn ervaring is dat er vaak vrij goed wordt gereageerd op erfenis/notaris/nalatenschapvragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:00 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
Is die boomergroep gewoon lastig voor jullie? Ik heb soms wat vragen en snap sommige dingen gewoon niet en ben bijna beschaamd of angstig om sommige dingen te vragen. Jullie antwoorden zijn soms/vaak erg hard door de bocht en schrikken mensen/users af. ( ik ben 51 en hoor wel of niet tot die groep maar totaal niet digitaal onderlegd.)
Dat is niet waar hij op doelt dus jij hoeft je niet aangesproken te voelen joh.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:00 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik draai al vanaf 2007 mee hier en de sfeer is er niet beter op geworden,WGR,NWS en wat andere meuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat ik je vraag zo beantwoorden: mijn ervaring is dat er vaak vrij goed wordt gereageerd op erfenis/notaris/nalatenschapvragen.
Ik voel me niet specifiek aangesproken,no worry's De binding is wel wat kwijt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is niet waar hij op doelt dus jij hoeft je niet aangesproken te voelen joh.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:02 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik draai al vanaf 2007 mee hier en de sfeer is er niet beter op geworden,WGR,NWS en wat andere meuk.
Denk je dat dit helpt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:13 schreef Mr-Proper het volgende:
Het is WGR. ik know,binding is niet van belang. Het beetje vriendelijk zijn wel.
spiujker & kopquote:
incorrect. het valt mij op dat er een specifiek groepje mensen is, uit de boomer leeftijd, die in elk topic wat maar een beetje met woonruimte te maken heeft, binnen 3 posts meteen terug zitten op de standaard stokpaardjes;quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar hij vindt het blijkbaar leuk om mensen met een andere mening dan die van hem boomers te noemen.
nee hoor. vraag vooral. ik doe mijn best behulpzaam te zijn. heeft niets met boomers te maken. in dit geval refereerde ik naar een groepje usual suspects die met typische boomer onderwerpen topics naar de vernieling helpen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:00 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
meldt. ik heb genoeg zelfinzicht om te melden dat ik me daar schuldig aan maak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:39 schreef noodgang het volgende:
Het valt me vooral op dat er verschillende mensen zijn, of het nu millenials, boomers, Gen XYZ of welke gen dan ook zijn, die als een rode lap op een stier richting elkaar werken en maar op elkaar blijven reageren terwijl ze ook wel weten het niet met elkaar eens te worden.
Dat is de algehele tendens in de samenleving if you ask me. Maar toch, leuk is anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:02 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik draai al vanaf 2007 mee hier en de sfeer is er niet beter op geworden,WGR,NWS en wat andere meuk.
Ik pak hem op en zal hem verplaatsen voor je!quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:55 schreef phpmystyle het volgende:
HSG in WGR / Overheidswerk wordt beter gewaardeerd dan privaatwerk
Bij nader inzien denk ik dat dit topic beter past in POL.
Het gaat mij niet zozeer om de technische kant van het verhaal, maar meer om de politieke kant. Overheidssalarissen zijn politieke vraagstukken want die moeten de financiering regelen.
Hoezo zijn het politieke vraagstukken? Het zijn gewoon gesprekken tussen een werkgever en een vakbond?quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:55 schreef phpmystyle het volgende:
HSG in POL / Overheidswerk wordt beter gewaardeerd dan privaatwerk
Bij nader inzien denk ik dat dit topic beter past in POL.
Het gaat mij niet zozeer om de technische kant van het verhaal, maar meer om de politieke kant. Overheidssalarissen zijn politieke vraagstukken want die moeten de financiering regelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |