ik scheld niet, maak niemand uit voor ouwe koeien. maar jij gaat full capslock op dat een ander liegt maar stiekem was het toch een beetje waar. en was het een dikke 3 weken geleden. maar prima, slakken en zout, ik wil enkel zeggen, het gebeurde.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik was hoogstelijk verbaasd, vandaar. Nog steeds trouwens.
Die post is een maand oud, ouwe koei, en weet niet eens meer wat er stond maar was een gevalletje "verkeerde topic".
Maar goed, een doodzonde, je krijgt ´m van me. De teller staat op 2.
akkoord. ik kan je niet helemaal volgen maar prima.quote:[..]
Onder andere maar niet persé die waar ik op doelde..
ik laat mij graag voorlichten. waar in dat topic heb ik in toon dan wel bejegening mij misdragen terwijl er een discussie gevoerd wordt die onderling allang een onprettige toon heeft. ik kan mij geen een post voor de geest halen waar ik denigrerend ben geweest of iemand onjuist heb bejegend.quote:[..]
Dan verschillen we van mening. Niet zozeer op inhoud (daar laat ik me niet over uit), wel op toon en bejegening.
jammer dat je dat zo ziet.quote:[..]
Het boetekleed zit je niet echt comfortabel, binnen no-time hang je ´m terug aan de kapstok en ga je op dezelfde voet verder.
je hebt hier gewoon gelijk. ik had dat niet zo moeten posten in die zin. in mijn hoofd was het het zoveelste topic maar dat was het niet. en hierbij trok ik, geheel onterecht, eerdere edits naar boven die hier niets mee te maken hadden.quote:Bottomline: Ik signaleer een discrepantie tussen wat je zégt te doen en wat je doet. Voorbeeldje, ter afsluiting (want ben er wel klaar mee nu):
[..]
en "het zoveelste topic waarin r_one iets post ... bladiebla" zijn voor mij onverenigbaar. Je laatste post is alleen maar een bevestiging daarvan.
ik vond het toch gezellig.quote:*****
Beste freak1, hier laat ik het bij. Al je er nóg een monoloog aan wilt spenderen .... prima.
Voor mij is het méér dan alleen maar user #47373 van Fok! Ik heb gisteren uitgebreid dat punt gemaakt, ik ga daar vandaag niet meer mee verder.
Want eigenlijk heb ik me tóch weer laten verleiden hiertoe
[..]

Tja, zo kan je het idd ook classificerenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:23 schreef freak1 het volgende:
prima. ik denk we voeren een fatsoenlijk gesprek maar in plaats van het gesprek door te voeren kap je het af voor jouw moverende redenen ipv het uit te praten

ok. feedback in een feedback topic over een subforum en haar users lijkt me hier prima. maargoed, dat laat ik aan de mods over.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Tja, zo kan je het idd ook classificeren
Ik geloof niet dat FB hiervoor bedoeld is, zeker niet dat 'men' dit wil. Vandaar.
(heb overigens nog een tweede voorbeeldje toegevoegd, van vandaag; doe er je voordeel mee. Of niet, ook prima)

Kunnen we stoppen? Jij ook?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:36 schreef freak1 het volgende:
[..]
ok. feedback in een feedback topic over een subforum en haar users lijkt me hier prima. maargoed, dat laat ik aan de mods over.
je 2e voorbeeld lijkt me een prima voorbeeld van mijn boetekleed. ik reageerde in irritatie en post wat linkjes naar het eerdere gedrag. ik heb dat geedit op deze manier omdat ik vond dat het posten van linkjes en het starten van beschuldigingen heen en weer alleen maar zuigen waren en geen bijdrage hier. vandaar mijn edit.

goed plan, dan heb ik het laatste woord.quote:

of misschien kunnen jullie beiden stoppen met op elkaar in blijven gaan en in andere topics je vertier zoekenquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:29 schreef FrancoBolli het volgende:
Het is er hier na het ingaan van de wintertijd nou niet bepaald gezelliger op geworden:
Misschien effe
[ afbeelding ]

Dat is ook een optie ja. Maar ik dacht meld het even neutraal, dat dat de bedoeling was hier als een topic zelf een nogal ongewenste kant op is gegaan met gesneer. Bij andere meldingen word er dan wel gereageerd met vegen valt me op.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
of misschien kunnen jullie beiden stoppen met op elkaar in blijven gaan en in andere topics je vertier zoeken
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:32 schreef Nizno het volgende:
feedback is een plek voor users om moderatoren te spreken. niet om naar een ander te sneren.
ik zal achter even vragen naar het bewuste topic te kijken

TS heeft er zelf 20 dagen geleden voor het laatst gepost.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:20 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dat is ook een optie ja. Maar ik dacht meld het even neutraal, dat dat de bedoeling was hier als een topic zelf een nogal ongewenste kant op is gegaan met gesneer. Bij andere meldingen word er dan wel gereageerd met vegen valt me op.
[..]

Dat ik persoonlijk een tekst zonder interpunctie en witregels onleesbaar vind? Is dat disrespectvol?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
TS heeft er zelf 20 dagen geleden voor het laatst gepost.
en de eerste reactie na 6 oktober waarin je een reactie geeft op een quote van freak1 is geen goede start geweest.
Daar heeft vegen 20 dagen later geen effect meer op vermoed ik.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |