dat bepaal ik helemaal niet. dat is jouw interpretatie.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:41 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ook op niet-trolls.
Probleem is: jij bepaalt wat hout snijdt en wat niet.
En nogmaals: dit is K&W niet.
Ach Freak, kijk eens in de spiegel .... je doet niet anders.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:44 schreef freak1 het volgende:
[..]
dat bepaal ik helemaal niet. dat is jouw interpretatie.
allereerst, het is alberto freak1.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:48 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ach Freak, kijk eens in de spiegel .... je doet niet anders.
Ik observeer en beschrijf.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:50 schreef freak1 het volgende:
[..]
allereerst, het is alberto freak1.
ten tweede; zij die zonder zonde zijn etc. etc.
jij komt hier toch even bepalen wat valide feedback is?
gelukkig hebben we herr @:francobolli die wel komt bepalen wie wat bepaalt.
prettige wedstrijd verder.
en dat doe je prachtig!quote:
#liefdequote:
de vraag was inderdaad ook al in het feedbackforum gesteld. Helaas is er nog geen duidelijkheid waarom dit zo is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:44 schreef nostra het volgende:
Wat is de reden dat de reeks (zo het lijkt specifiek) WGR / [Crowdfunding] #444 Blijven onze topics openbaar of niet? niet meer is te lezen zonder ingelogd te zijn? Scheelt toch weer een lijntje met nieuwe aanwas van users, die op google naar crowdfunding ervaringen oid zoeken.
Is dat niet gewoon een kwestie van een vinkje aan/uit op de juiste plek?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
de vraag was inderdaad ook al in het feedbackforum gesteld. Helaas is er nog geen duidelijkheid waarom dit zo is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |