Anoniem hem er bij naaien komt die band vast niet ten goede.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:46 schreef Kaviaar het volgende:
Buurman heb ik niet aangesproken. Zit niet zo heel erg lekker tussen ons
Moet je volgens mij nog steeds een (Wvo) lozingsvergunning hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Is er hier daadwerkelijk sprake van het lozen van "chloor"? Er zijn zat (milieuvriendelijker) alternatieven voor het schoonhouden van zwembadwater en in dergelijke gevallen zou het zomaar kunnen zijn dat hij dat spul inderdaad mag dumpen in de plaatselijke sloot.
Wellicht is dat ook het geval bij je buurman?
Ik zou eerst eens eventjes een gesprekje met hem aanknopen voordat je wellicht de verkeerde conclusies trekt.
Dit is dan wel weer hilarisch. Zo goed bevalt de situatie je niet; anders zou je de buurman wel met rust latenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:46 schreef Kaviaar het volgende:
Buurman heb ik niet aangesproken. Zit niet zo heel erg lekker tussen onsHebben een beetje een "laat jij mij met rust, dan laat ik jou met rust"-situatie, en dat bevalt prima, maar niet als er zoiets gebeurd
De hoeveelheid chloor in zwembadwater is heel laag hoor. Jij ruikt iets en denkt meteen dat het slecht is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:16 schreef Kaviaar het volgende:
Is namelijk niet echt gezond voor flora en fauna...
Dergelijk water valt volgens het waterschap onder het Besluit Afvalwater Huishoudens, dat voorschrijft dat er alleen geloosd mag worden op een riool.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:52 schreef Hallmark het volgende:
[..]
De hoeveelheid chloor in zwembadwater is heel laag hoor. Jij ruikt iets en denkt meteen dat het slecht is.
En je vissen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:01 schreef Kawa600 het volgende:
Hebben we het hier over een echt zwembad of over zo'n Gamma zwembadje.. Want die laatste heb ik ook en daarvan besproei ik altijd mn tuin als het leeg moet.. M'n plantjes hebben er nog nooit zo mooi bij gestaan..
Wij hebben ook elke zomer zo'n 3m doorsnee intex zwembad staan met chloor erin (normale waardes), maar dat sproei ik na afloop niet op mijn plantjes/gras, want die gaan daarvan wel (bijna)dood.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:01 schreef Kawa600 het volgende:
Hebben we het hier over een echt zwembad of over zo'n Gamma zwembadje.. Want die laatste heb ik ook en daarvan besproei ik altijd mn tuin als het leeg moet.. M'n plantjes hebben er nog nooit zo mooi bij gestaan..
Besproei je wel gewoon met kraanwater??quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:02 schreef Femmie13 het volgende:
[..]
Wij hebben ook elke zomer zo'n 3m doorsnee intex zwembad staan met chloor erin (normale waardes), maar dat sproei ik na afloop niet op mijn plantjes/gras, want die gaan daarvan wel (bijna)dood.
Dit! De buurman dumpt zijn probleem bij de gemeenschap. Dan neemt hij het risico dat iemand het meldt en dat het weer zijn probleem wordt. Je hoeft echt niet met zo iemand te praten. Gewoon direct melden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:50 schreef Kreator het volgende:
Wat is er nou weer NSB of naaibal aan het melden van een mogelijk milieudelict?.
Dat nou het grote voordeel van anoniem. Dat hij er niet achter komt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Anoniem hem er bij naaien komt die band vast niet ten goede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |