Goede leerschool dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 04:25 schreef Gedumd het volgende:
Vandaag heb ik pas op internet dingen over hun gelezen anders waren we nooit met hun in zee gegaan.
wat bedoel je met Smaad en later?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 04:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goede leerschool dus.
Verder:
Smaad en laster. Geen wederhoor.
Oke, ik snap wat je er mee bedoeldquote:Op zaterdag 21 juni 2014 04:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Smaad
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster
Dan nog hebben wij geen enkele manier om te verifiëren of de rest van je verhaal klopt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 04:58 schreef Gedumd het volgende:
Oke, ik snap wat je er mee bedoeld
Ik heb ze wel laten weten dat ik deze opnamen had gemaakt en er bij verteld dat ik dat op internet zou plaatsen, dat vonden ze goed dat moest ik maar doen zeiden zij. Kan je ook horen in de opnamen.
Nou geloof mij maar dat dit de waarheid is wat ik verteld.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 05:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan nog hebben wij geen enkele manier om te verifiëren of de rest van je verhaal klopt.
Het enige doel van je post is dus het zwartmaken van dat bedrijf. Ik zou een beetje oppassen met dit soort posts, want hun advocaat kan dat tegen je gebruiken.
Ja sorry daar voor dat het voor een paar slecht te lezen was. Maar bedankt voor de link ik heb mij gelijk aangemeld.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 04:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geprobeerd het te lezen, wat knap lastig is.
Even op Google zoeken levert meteen al een link op naar het forum van TROS Radar. Het regent klachten over die toko.
Het lijkt erop dat ze mensen met mooie praatjes een boel geld uit de zak weten te kloppen. "Jouw zoon heeft talent", "Jouw dochter heeft talent", bla bla. Het enige dat écht telt is dat zij hun geld voor allerlei fotoshoots vangen, krijg ik de indruk,
De vraag is of je jouw waarheid kunt bewijzen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 05:18 schreef Gedumd het volgende:
Nou geloof mij maar dat dit de waarheid is wat ik verteld.
Ik kan dit dus wel bewijzen omdat ik op hun fb het meisje heb gevonden die daar een foto shoot had toen wij er waren.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vraag is of je jouw waarheid kunt bewijzen.
Stond in het contract bv dat het litteken niet zichtbaar mocht zijn?
Jij hebt zelf voor de 2e afspraak "80 foto's" erop gezet? Tja, dat is makkelijk gedaan natuurlijk, maar dat maakt het nog niet geldig. Zij moeten hun opname laten horen op jouw verzoek? Wellicht, maar ja, "er is technisch iets fout gegaan en dat gesprek is per ongeluk verwijderd". In dat opgenomen stukje van jou hoorde ik alleen dat jullie het pand uitgebonjourd werden. Op een vrij agressieve wijze, maar, hoewel niet netjes, dat is niet verboden.
Als het überhaupt al tot een rechtszaak komt.
Dus: wat kan jij bewijzen van jouw versie van het verhaal?
Het gaat er niet om of ik je geloof of niet, dat snap je hopelijk wel.quote:
Deze link is openbaar voor iedereen .quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik je geloof of niet, dat snap je hopelijk wel.
Het gaat erom wat je objectief, feitelijk, kunt bewijzen.
En je kunt het beste de link naar die FB-pagina weghalen. Voegt niks toe in dit topic en persoonlijke gegevens zijn niet toegestaan.
ja die heb ik een rechtsbijstandverzekering.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je trouwens een rechtsbijstandsverzekering hebt, zou ik daarmee contact opnemen. Als je dat niet hebt: Juridisch Loket.
Gebruik die dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:46 schreef Gedumd het volgende:
[..]
ja die heb ik een rechtsbijstandverzekering.
Ik denk dat je dat wat minder als moeder moet bekijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 04:43 schreef Gedumd het volgende:
Op deze foto moet ik zeggen voor de eerste keer dat het niet slecht is (behalve zijn litteken dan )
Dus ja ik vond dat niet vreemd dat ze hem wel als een talent zagen.
Ja achteraf is alles heel makkelijk om met deze mensen niet in zee te gaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wat minder als moeder moet bekijken.
Mag jij vinden daar zijn de meningen over verdeeld die deze foto hebben gezien! HIj is ook geen Model was gewoon een fotoshoot voor hem zelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:13 schreef Leandra het volgende:
De foto is prima, voor bij zijn moeder aan de muur, maar het is geen modellenmateriaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |