abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141362157
Vandaag 20-6-2014 had mijn zoon zijn 2e fotoshoot.

Zijn eerste fotoshoot had hij op 14-4-2014 gehad. Na zijn shoot werd gezegd dat hij talent vol zou zijn en zij wilde heel graag met hem verder gaan.

Mijn zoon vond dat natuurlijk geweldig! en het streelde zijn ego. Wij moesten gelijk een nieuwe overeenkomst tekenen omdat alleen op deze dag 14-4-2014 geldig was voor de prijs van 150 euro .

In deze 150 euro zit 50 foto,s en een media & Tv screentest-interview en presentatie. Maar na 4 weken van zijn 1e shoot kregen wij de foto,s thuis gestuurd op cd rom.

Van de 40 foto,s die zijn gemaakt waren er maar 6 leuke foto,s. Op alle foto,s was heel duidelijk zijn litteken op zijn voorhoofd te zien! Daar heb ik hun over aangesproken door de telefoon op 19-6-2014 toen ik werd gebeld door hun om nogmaals onze afspraak te bevestigen .

De fotograaf zelf heb ik gesproken over de klacht en die zei toen ,we zorgen dat het deze keer goed gaat met de visagie en lette deze keer heel goed op zijn litteken.

Ik vroeg toen wat kunnen jullie betekenden voor mijn zoon om ons tegemoet te komen omdat wij niet tevreden zijn over zijn 1e fotoshoot,omdat de visagie heel slecht was gedaan bij zijn 1e fotoshoot.Ik zei er ook bij dat mijn zoon alleen foto,s wilden en geen screentest hij antwoorden: geen probleem dat was goed dat hij alleen voor de fotoshoot kon komen en dat wij dan 80 foto,s kregen i.p.v.de 50 foto,s die in dat pakket hoorden en ook ter compensatie van onze klacht.

Wij zijn daar mee akkoord gegaan. Op 20-6-2014 om 17.30 hebben wij ons gemeld voor de fotoshoot.

Wij werden toen nog vriendelijk ontvangen door de Fotograaf die ons op 19-6-2014 had gebeld.Wij werden later weer benaderd door dezelfde fotograaf en zei: jullie krijgen 80 foto,s van ons zoals afgesproken,ik zei ja dat klopt.
Mijn zoon kon zijn kleding ophangen in de kleedkamer. Later kwam er iemand naar ons toe en vroeg ons het bewijs van deelname. Die gaf ik hem en daar stond op 80 foto.s ( die had ik met pen er bij geschreven omdat het ons was beloofd).

Later kwamen hij terug en zei: wij kunnen geen 80 foto,s geven! Ik zei toen dat is niet de afspraak die je ons door de telefoon had verteld en beloofd. Ik zei toen ik ga hier niet mee akkoord! Ben ik voor niets een uur onderweg geweest om dit nu te horen?

Toen werd de grote baas er bij gehaald en die ging gelijk te keer tegen ons het was bij de beesten af hoe wij werden behandeld. Ik heb daar snel een opnamen van gemaakt van zijn uitspraken omdat ik me erg onderdruk gezet voelden (dat is nog zacht uitgedrukt)

Hij begon gelijk te dreigen met een advocaat en dat ik hem wel zou zien bij het gerecht! Ik moest per direct het pand verlaten want anders zouden ze ons wel even zelf er uit gooien!
Wij zijn gelijk gegaan en heb aangifte gedaan bij de politie in Zwolle. ik heb hun ook de geluidsopnamen laten horen en ook zij spraken er schande van.

Met deze zaak gaan ze bezig hoe dat afloopt weet ik niet. Ik kreeg binnen 45 minuten al de eerste mail dat ik de afspraak had verzuimd en met de nodige dwang taal dat ik binnen 14 dagen het bedrag van 150 euro moest overmaken anders kwam er een rechtzaak.

Wat een onzin! wij hebben niks verzuimd wij waren op de afgesproken tijd. Zij hebben ons verzocht om het pand te verlaten en zij komen de afspraak van 80 foto,s niet na!
Vraag wat kan ik hier mee doen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:17:59 ]
Als je als papegaai te veel weet ,wordt je gedumpt! Gr, Ajax
  zaterdag 21 juni 2014 @ 03:54:51 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_141362195

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:18:35 (Al opgelost..) ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_141362219
Deze OP is echt compleet onleesbaar, dus ik ben snel gestopt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141362257
Ik heb geprobeerd het te lezen, wat knap lastig is.

Even op Google zoeken levert meteen al een link op naar het forum van TROS Radar. Het regent klachten over die toko.

Het lijkt erop dat ze mensen met mooie praatjes een boel geld uit de zak weten te kloppen. "Jouw zoon heeft talent", "Jouw dochter heeft talent", bla bla. Het enige dat écht telt is dat zij hun geld voor allerlei fotoshoots vangen, krijg ik de indruk,

[ Bericht 17% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:19:08 ]
pi_141362267
Betalen voor een fotoshoot.
Zogenaamd talentvol en vervolgens een contract moeten tekenen. Het contract is ook alleen op die ene dag geldig.

Je snapt niet dat t gewoon een grote oplichting is?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_141362293
Sorry mensen voor mijn bovenstaande post. Ik heb het al een beetje verbeterd. Ik ben ook zo boos dat ik aan een stuk op mijn toetsenbord zat te rammen.
Hoop dat het nu wel een beetje leesbaar is.

Nee ik wist niet dat het een oplichting zooitje was.
Daar kom je pas achter als je er mee te maken krijgt.
Ben er nu wel achter dat het een zooitje is daar. Vandaag heb ik pas op internet dingen over hun gelezen anders waren we nooit met hun in zee gegaan.
pi_141362355
Op deze foto moet ik zeggen voor de eerste keer dat het niet slecht is (behalve zijn litteken dan )
Dus ja ik vond dat niet vreemd dat ze hem wel als een talent zagen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Five_Horizons op 21-06-2014 12:57:18 ]
pi_141362356
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:25 schreef Gedumd het volgende:
Vandaag heb ik pas op internet dingen over hun gelezen anders waren we nooit met hun in zee gegaan.
Goede leerschool dus.

Verder:
Smaad en laster. Geen wederhoor.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_141362363
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Goede leerschool dus.

Verder:
Smaad en laster. Geen wederhoor.
wat bedoel je met Smaad en later?
pi_141362368
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:45 schreef Gedumd het volgende:
wat bedoel je met Smaad en later?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Smaad
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_141362391
quote:
Oke, ik snap wat je er mee bedoeld
Ik heb ze wel laten weten dat ik deze opnamen had gemaakt en er bij verteld dat ik dat op internet zou plaatsen, dat vonden ze goed dat moest ik maar doen zeiden zij. Kan je ook horen in de opnamen.
pi_141362406
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:58 schreef Gedumd het volgende:
Oke, ik snap wat je er mee bedoeld
Ik heb ze wel laten weten dat ik deze opnamen had gemaakt en er bij verteld dat ik dat op internet zou plaatsen, dat vonden ze goed dat moest ik maar doen zeiden zij. Kan je ook horen in de opnamen.
Dan nog hebben wij geen enkele manier om te verifiëren of de rest van je verhaal klopt.
Het enige doel van je post is dus het zwartmaken van dat bedrijf. Ik zou een beetje oppassen met dit soort posts, want hun advocaat kan dat tegen je gebruiken.
pi_141362463
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 05:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dan nog hebben wij geen enkele manier om te verifiëren of de rest van je verhaal klopt.
Het enige doel van je post is dus het zwartmaken van dat bedrijf. Ik zou een beetje oppassen met dit soort posts, want hun advocaat kan dat tegen je gebruiken.
Nou geloof mij maar dat dit de waarheid is wat ik verteld.
Zij hebben de opnamen van ons telefoongesprek die ik met hun op 19-6-2014 had over de afspraak van 80 foto,s.
Dus bij de rechter zouden ze die moeten laten horen op mijn verzoek. Daar staat het keiharde bewijs op.

Toen ik straks op internet zat te zoeken over staan toch heel wat klachten over dit bedrijf.
Dus ik ben niet de enige die ze proberen te manipuleren.
Maar ik heb de link weggehaald, Ik laat de rechter die wel horen als het zo ver komt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:20:07 ]
pi_141362666
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geprobeerd het te lezen, wat knap lastig is.

Even op Google zoeken levert meteen al een link op naar het forum van TROS Radar. Het regent klachten over die toko.

Het lijkt erop dat ze mensen met mooie praatjes een boel geld uit de zak weten te kloppen. "Jouw zoon heeft talent", "Jouw dochter heeft talent", bla bla. Het enige dat écht telt is dat zij hun geld voor allerlei fotoshoots vangen, krijg ik de indruk,
Ja sorry daar voor dat het voor een paar slecht te lezen was. Maar bedankt voor de link ik heb mij gelijk aangemeld.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:20:32 ]
pi_141362836
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 05:18 schreef Gedumd het volgende:
Nou geloof mij maar dat dit de waarheid is wat ik verteld.
De vraag is of je jouw waarheid kunt bewijzen.
Stond in het contract bv dat het litteken niet zichtbaar mocht zijn?
Jij hebt zelf voor de 2e afspraak "80 foto's" erop gezet? Tja, dat is makkelijk gedaan natuurlijk, maar dat maakt het nog niet geldig. Zij moeten hun opname laten horen op jouw verzoek? Wellicht, maar ja, "er is technisch iets fout gegaan en dat gesprek is per ongeluk verwijderd". In dat opgenomen stukje van jou hoorde ik alleen dat jullie het pand uitgebonjourd werden. Op een vrij agressieve wijze, maar, hoewel niet netjes, dat is niet verboden.
Als het überhaupt al tot een rechtszaak komt.
Dus: wat kan jij bewijzen van jouw versie van het verhaal?
pi_141362912
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De vraag is of je jouw waarheid kunt bewijzen.
Stond in het contract bv dat het litteken niet zichtbaar mocht zijn?
Jij hebt zelf voor de 2e afspraak "80 foto's" erop gezet? Tja, dat is makkelijk gedaan natuurlijk, maar dat maakt het nog niet geldig. Zij moeten hun opname laten horen op jouw verzoek? Wellicht, maar ja, "er is technisch iets fout gegaan en dat gesprek is per ongeluk verwijderd". In dat opgenomen stukje van jou hoorde ik alleen dat jullie het pand uitgebonjourd werden. Op een vrij agressieve wijze, maar, hoewel niet netjes, dat is niet verboden.
Als het überhaupt al tot een rechtszaak komt.
Dus: wat kan jij bewijzen van jouw versie van het verhaal?
Ik kan dit dus wel bewijzen omdat ik op hun fb het meisje heb gevonden die daar een foto shoot had toen wij er waren.
Zij was samen met haar moeder en die hebben alles gezien en gehoord.
Ik ben nog op zoek naar een anderen jongen die daar ook voor een foto shoot was.Maar die had nog geen bericht op hun fb gezet helaas.
Maar je kan me geloven of niet.
Sterke nog op hun fb heb ik een jongen gevonden die daar heeft gewerkt, laat dat nu die visagist zijn die mijn zoon toen heeft gedaan.
Ik las dat hij ook in een rechtszaak zat tegen zijn ouden baas,de zelfde vent die tegen ons zo uitviel.
Ik heb deze jongen benaderd op zijn fb en mijn verhaal verteld, misschien kunnen we wat beteken voor elkaar .

[ Bericht 7% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:21:16 ]
pi_141362944
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:33 schreef Gedumd het volgende:
Maar je kan me geloven of niet.
Het gaat er niet om of ik je geloof of niet, dat snap je hopelijk wel.
Het gaat erom wat je objectief, feitelijk, kunt bewijzen.

En je kunt het beste de link naar die FB-pagina weghalen. Voegt niks toe in dit topic en persoonlijke gegevens zijn niet toegestaan.
pi_141362966
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of ik je geloof of niet, dat snap je hopelijk wel.
Het gaat erom wat je objectief, feitelijk, kunt bewijzen.

En je kunt het beste de link naar die FB-pagina weghalen. Voegt niks toe in dit topic en persoonlijke gegevens zijn niet toegestaan.
Deze link is openbaar voor iedereen . :X

[ Bericht 7% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:21:42 ]
pi_141362971
Als je trouwens een rechtsbijstandsverzekering hebt, zou ik daarmee contact opnemen. Als je dat niet hebt: Juridisch Loket.

Edit: de naam van het bedrijf is niet van belang. Het komt aardig in de richting van publiekelijk zwartmaken...
pi_141362978
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je trouwens een rechtsbijstandsverzekering hebt, zou ik daarmee contact opnemen. Als je dat niet hebt: Juridisch Loket.
ja die heb ik een rechtsbijstandverzekering.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 07:48:59 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141362996
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:46 schreef Gedumd het volgende:

[..]

ja die heb ik een rechtsbijstandverzekering.
Gebruik die dan.
En laat je zoon niet meer met zulke bedrijven in zee gaan... Als je moet betalen voor een fotoshoot, terwijl jij het talent zou zijn dan klopt er iets niet.

En voor de duidelijkheid: ik bedoel niet dat je naar een fotograaf gaat en de fotograaf opdracht geeft om foto's te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 21 juni 2014 @ 07:50:21 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141363008
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:43 schreef Gedumd het volgende:
Op deze foto moet ik zeggen voor de eerste keer dat het niet slecht is (behalve zijn litteken dan )
Dus ja ik vond dat niet vreemd dat ze hem wel als een talent zagen.

Ik denk dat je dat wat minder als moeder moet bekijken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Five_Horizons op 21-06-2014 13:17:25 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141363099
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat wat minder als moeder moet bekijken.
Ja achteraf is alles heel makkelijk om met deze mensen niet in zee te gaan.
Maar weet je wel hoeveel mensen en kinderen dit is over komen met hun mooie verhalen?
Dat wist ik echt niet van tevoren .
Maar wat bedoel je nu met :Ik denk dat je dat wat minder als moeder moet bekijken.?
Ik vind zelf als moeder dat deze foto van mijn zoon echt wel is geslaagd (alleen jammer van het litteken dan)
Daarom kon ik hun toen wel geloven dat hij best wel talent had volgens hun en dat ze graag verder met hem wilden werken. Maar van de 40 foto,s zitten er maar 6 mooie tussen de rest is zeer slecht .
Wij zagen de Foto,s pas na 4 weken ,als ik ze toen had gezien bij het tekenen van zijn 2e shoot kan je wel raden dat wij dan nooit verder met hun in zee was gegaan.
Vergeet niet dat het voor het eerst in zijn leven was dat die een fotoshoot deed he.
Maar goed hoe dan ook het is zo gegaan zo als het gegaan is.Als ik alles van tevoren wist was ik nu Miljonair !
  zaterdag 21 juni 2014 @ 08:13:19 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141363143
De foto is prima, voor bij zijn moeder aan de muur, maar het is geen modellenmateriaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141363171
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:13 schreef Leandra het volgende:
De foto is prima, voor bij zijn moeder aan de muur, maar het is geen modellenmateriaal.
Mag jij vinden daar zijn de meningen over verdeeld die deze foto hebben gezien! HIj is ook geen Model was gewoon een fotoshoot voor hem zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')