Ik zou zelfs zeggen meer dan prima.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef LasTeR het volgende:
Prima voor een startersfunctie. Wat voor werk moet je doen?
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef pfaf het volgende:
Als je via een wesite moet berekenen hoeveel je ongeveer over houdt is dat een meer dan prima salaris.
Dat valt goed mee voor een starter!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef JohnDoe12 het volgende:
Ik heb een aanbieding gehad van een bedrijf voor 2500 bruto per maand. Het gaat om een startersfunctie bij een IT-bedrijf.
Ik heb al wat werkervaring, maar dit is in principe mijn eerste echt serieuze baan.
Is dit een goed salaris? Ik heb net via een website berekend dat het maar iets van 1800 euro netto is, dat vind ik best tegenvallen. Het gaat om een functie van 40 uur, maar in de praktijk komt het waarschijnlijk dichter tegen de 50 uur aan.
Het is niet weinig ofso, maar wil even peilen hoe de markt ligt
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Vind 1800 euro voor 40 uur in de week niks eerlijk gezegd.
Ja is toch mooi 10.500 bruto per maand. Snap niet waarom die klaagtquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
1800 netto voor 40 uur is een heel redelijk salaris.
Is meer dan 12 euro...hij heft het over nettoquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Is nog geen 12 euro per uur.
Verdien nu al meer met ongeschoold werk in de ploegendienst.![]()
Hmm, nou lijkt het me sowieso niks om als kantoorgrunt m'n dagen te moeten slijten, maar 1800 euro is nog geen bankje per dag man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef doeka het volgende:
[..]![]()
Lijkt me voor een startersfunctie meer dan riant.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat dat per week isHij heeft het echt over 2500 euro voor 40 uur.
Uhu..quote:
Precies. Daar zou ik m'n bed niet voor uitkomen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef vinagrait het volgende:
Ben je gek? Komt niet in de buurt van de Balkenendenorm. Daar zou ik toch voor gaan als ik jou was.
Mooi dan krijg je ook nog eens een mooi bedrag aan overwerk met toeslag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef JohnDoe12 het volgende:
maar in de praktijk komt het waarschijnlijk dichter tegen de 50 uur aan.
ok ik ben niet de enigequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Is nog geen 12 euro per uur.
Verdien nu al meer met ongeschoold werk in de ploegendienst.![]()
En in het weekend bereikbaar. Plus verwachten dat je je mail beantwoordt enz. Hoop nooit op een kantoor te belanden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ok ik ben niet de enige
en dan nog overwerken zeker
iedere dag om 6 uur op, half uur in de file, gezeik van de baas aanhoren terwijl je je klamme koffie uit een papieren bekertje naar binnen werktquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En in het weekend bereikbaar. Plus verwachten dat je je mail beantwoordt enz. Hoop nooit op een kantoor te belanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |